2022-10-26, 19:51
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Om det är M.Olss*n som det spekuleras i här> då tror jag att jag hittade ett möjligt öppet instagram-konto.

h*yhealthygirl

*= e

Lik henne

Hittade också den. Men visst borde hon följa Tove eller JJ? Eller är vänskapen för ny? (Hennes IG är dock inte uppdaterad sedan tidigt 2019).
Citera
2022-10-26, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jussom
Men var dom där för att vilseleda?
Så att alla skulle rikta sökningen där i stället för nån annan plats.
Pappan kan va hjärnan i bortförandet för att rädda sin dotter.
Han har kanske förklarat vad som kommer att hända och fått dem att hålla tyst och inte erkänna något .

Jag tycker att det här är hetast just nu inom spekulationer. Kan vara ännu fler inblandade men det är locket på. Fördel är i såna fall att det kommer läcka, någon gång.
Citera
Medlem
Wazzzzzaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Aha en granne.. det var inte hon som körde till McD ?? Granne kan ju vara i närliggande hus också.

Deras bostäder ligger 350 meter ifrån varandra.
Citera
Medlem
Kan säga direkt nu när jag hörde rösten i intervjun att det INTE är M*rjam som vi varit inne på.
Jag har umgåtts med henne, pratat med henne väldigt mycket och det är inte hennes röst!
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pannat
Greven
Varit inne här och läst ett par år, hur gör jag för att svara dig i inlägg #8072?
Tänker iaf att ES bor på Gränsgatan, nära i ålder med TT, koppling till Linköping. Var han med på matchen mot Finspång på söndagen?

Hej,

Du ska klicka på "citera" nere vid högra hörnet här på inlägget du vill svara på. "Citera +" betyder att du kan svara på flera inlägg samtidigt.

I vänstra hörnet står det "rapportera", det kan du klicka på om du vill anmäla något inlägg som bryter mot reglerna.

Hoppas att det hjälper dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Nilsstig
500:-

Jag menade vad JJ ville ha för den, jag tror det var 35 spänn. men Marketplace kanske är en auktionssight, jag vet inte.

Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Trodde hela tiden hon menade att det kunde varit hon som var försvunnen, men nej allt handlar om hennes oskyldiga små kompisar. Det är ju så synd om de.. Precis allt är om hur synd det är om de. De kan ju inte bo kvar och oj oj oj. Inte ett ord om Tove.

Fyfan vilket vider. Vem är denna 'Anna'?

Lycka till med kryssningen med JJ/MH till helgen, 'Anna'.

Exakt. Om JJ släpps ut så hade de tänkt att åka kryssning direkt, som "vanligt". Hoppas JJ blir så full på båten så hon trillar över relingen då!
Citera
2022-10-26, 19:53
Medlem
Jag tror att TT blivit övermannad inne i JJs lgh och strypt, därav hörs det massa dunsar och inget bråk eller skrik, sedan har dom skaffat sig alibi på donken och blivit körd av grannen säkert denna som AB intervjuade. Sedan har dom dumpat kroppen i Emån (stavning) och fått hjälp av JJs far därav har man sett JJ och Mh i bilen på söndag morron och även jjs far. Kroppen bör flyta upp fastna lr så kan dock vara väldigt långt nu om det är väldigt strömt.
Citera
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Kan säga direkt nu när jag hörde rösten i intervjun att det INTE är M*rjam som vi varit inne på.
Jag har umgåtts med henne, pratat med henne väldigt mycket och det är inte hennes röst!

Tack. Kände också att det nog var fel tjej.
Citera
Medlem
Undrar varför deras ”stora kompisgäng” gick ner till ~4.. kanske var det folk som hade nog självrespekt att inte bli manipulerade av JJ något mer? Och därför ”Anna” är så väldigt kränkt och inte alls låter som att hon bryr sig om T.
Hon lyfter JJ till skyarna här, är väldigt beskyddande av JJ. Hon börjar nästan gråta för att hon inte får fira hennes födelsedag.
Det get väldigt dåliga vibbar. Hon känns skör, osäker/rädd och ofullständig.
(Jag gissar att JJ är alfan i gänget här)
Hon som styr och ställer, kanske var Tove ett hot för hennes skara av följare, och därför de 2 bråkat en del.
Citera
2022-10-26, 19:55
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas811
Jag tror att TT blivit övermannad inne i JJs lgh och strypt, därav hörs det massa dunsar och inget bråk eller skrik, sedan har dom skaffat sig alibi på donken och blivit körd av grannen säkert denna som AB intervjuade. Sedan har dom dumpat kroppen i Emån (stavning) och fått hjälp av JJs far därav har man sett JJ och Mh i bilen på söndag morron och även jjs far. Kroppen bör flyta upp fastna lr så kan dock vara väldigt långt nu om det är väldigt strömt.

Fram till dumpningen med Emån är jag med. Däremot förklarar det inte varför man plötsligt säljer av en grep?

Förresten så läste jag om nån gård i samband med grepen. Den gården hade jag gärna tittat lite närmare på som polis..
Citera
2022-10-26, 19:56
Medlem
YourHighness420s avatar
Frågan är om ”Anna” mött upp MGM efter hon slutat nattpasset och är inblandad på något vis?
Citera
2022-10-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colabullen
Undrar varför deras ”stora kompisgäng” gick ner till ~4.. kanske var det folk som hade nog självrespekt att inte bli manipulerade av JJ något mer? Och därför ”Anna” är så väldigt kränkt och inte alls låter som att hon bryr sig om T.
Hon lyfter JJ till skyarna här, är väldigt beskyddande av JJ. Hon börjar nästan gråta för att hon inte får fira hennes födelsedag.
Det get väldigt dåliga vibbar. Hon känns skör, osäker/rädd och ofullständig.
(Jag gissar att JJ är alfan i gänget här)
Hon som styr och ställer, kanske var Tove ett hot för hennes skara av följare, och därför de 2 bråkat en del.

Bra analyserat. Anna är följare.. Blev Tove ett hot kanske?
Citera
2022-10-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Ibland spys det galla över kvällspressen och emellanåt köps allt rakt av utan att reflektera åtminstone för nån sekund.

Jag är tämligen säker på att denna "Anna" även uttryckt oro kring TTs försvinnande, men Aftonbladet väljer självklart ut de delar av intervjun de tror generar mest klick.

Det är så det funkar helt enkelt.
Må så vara, men att ens ha tanken att fara på semester när deras (före detta) kompis är spårlöst försvunnen, förmodligen död och sist sågs i JJs lägenhet är extremt jävla sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in