2022-10-26, 19:46
Medlem
Adv3nturouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wazzzzzaaa
M*rjam Olss*n. Förmodade "Anna" bor även på samma gata som JJ.

Då kan ju hon varit inblandad om hon bor så nära. Hjälpt till att köra bort kroppen?

Det skulle ju förklara varför polisen så fatalt misslyckas att hitta Tove när dom spårat hur tjejerna rört sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wazzzzzaaa
M*rjam Olss*n. Förmodade "Anna" bor även på samma gata som JJ.

Aha en granne.. det var inte hon som körde till McD ?? Granne kan ju vara i närliggande hus också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Jag sitter alltid via telefon för mig funkade det!

Ja, det gör jag också! Lustigt! Måste kika vidare!
Citera
2022-10-26, 19:47
Medlem
stillsodarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Tja jag tror inte man skall förminska att många erkänner för att äntligen lätta sitt samvete och slippa den fruktansvärda press som det innebär att hålla allt inom sig.
Nej, verkligen inte. Kan förstå att man kan bli rätt knäckt av att inse vad det är man gjort, kanske i ett ögonblicks raseri eller så. Men vad jag menar är att vissa inte fungerar så. Gör man inte det så kanske skräcken för alternativet väger tyngre.
Citera
2022-10-26, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stablemaster
Hon verkar ju inte skänka en endaste liten tanke åt sin gamla vän T som är försvunnen mot sin vilja eller eventuellt mördad. Jag får känslan av att "Anna" och kanske fler i det här tjejgänget, inte verkar tycka om T.

Nej, det ger verkligen inget förtroendeingivande intryck.
Citera
2022-10-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Jo det stämmer, någon ska ha sett han där på söndagen.
Även en annan person hade också hört exakt det jag hört, men la även till att dem satt i en liten, röd bil.

Men var dom där för att vilseleda?
Så att alla skulle rikta sökningen där i stället för nån annan plats.
Pappan kan va hjärnan i bortförandet för att rädda sin dotter.
Han har kanske förklarat vad som kommer att hända och fått dem att hålla tyst och inte erkänna något .
Citera
Medlem
IamSosas avatar
Om det är M.Olss*n som det spekuleras i här> då tror jag att jag hittade ett möjligt öppet instagram-konto.

h*yhealthygirl

*= e

Lik henne
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adv3nturous
Då kan ju hon varit inblandad om hon bor så nära. Hjälpt till att köra bort kroppen?

Det skulle ju förklara varför polisen så fatalt misslyckas att hitta Tove när dom spårat hur tjejerna rört sig

Lol då hade hon ju rätt i att även hon kunde varit en av de häktade. Kanske hon blir framöver.
Citera
2022-10-26, 19:49
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Aha en granne.. det var inte hon som körde till McD ?? Granne kan ju vara i närliggande hus också.

Mirj*m bor på 71 och JJ på 50.
Citera
2022-10-26, 19:50
Medlem
Svårt att förklara men jag får känslan att denna ”Anna” är inblandad på något sätt, alternativt att hon även var med på Nöjet trots att hon säger att hon jobbade.
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adv3nturous

Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1

Bara för att hon bor på samma gata betyder det ju inte att de bor nära varandra eller är grannar. Storgatan är väl lång och går genom hela staden?
Citera
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Problematiskt att ”Anna” främst tänker att det är synd om dom misstänkta som förmodligen inte kommer att kunna bo kvar i Vetlanda om dom släpps ur häkte?
För i helvete en ung kvinna är borta sen snart två veckor, det bekymrar henne inte nämnvärt?

Som jag ser det så är det bara ett tecken på hur JJ och hennes närmsta vänner är funtade. Narcissister som bara tänker på sig själv och de som tillhör den "innersta kretsen". Alla andra är inte värda ett dyft. Fruktansvärt osmakligt är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in