2022-10-24, 21:23
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Och då bör han kontaktas på något sätt?

Ett långskott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Nedkastad(duns) på golvet, tumult(dunsar), strypning(sparkar i väggen i panik).

Spring i trappen handlar om efterföljande städning och arrangemang(cykeln?).

Något sådant är mest troligt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Nedkastad(duns) på golvet, tumult(dunsar), strypning(sparkar i väggen i panik).

Spring i trappen handlar om efterföljande städning och arrangemang(cykeln?).
Ha det inte kommit in uppgifter om att det har hörts skrik inifrån lägenheten samtidigt som man hörde hårda dunsar och sparkar och dunkar från lägenheten?
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-10-24 kl. 21:25. Anledning: Redigering
Citera
2022-10-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Förmodligen, men tror tyvärr macken ligger för långt ifrån för att fånga upp videon utanför mc Donalds 😕
Kanske... Tänker att parkeringen är ju rätt stor och många lastbilar parkerar ju där. Kanske har man riktat ditåt för att hålla koll på parkeringen också? Även gatuköket borde ju ha runt om sitt.
Citera
2022-10-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
JJ tycks iallafall varit synlig vid mc Donalds enligt uppgift.
Men M tycks mer eller mindre gått upp i rök. Vilket får mig att undra om det finns en möjlighet att M och T varit ensamma i lägenheten medan J var på mc Donalds och att M i så fall är den skyldiga ?

Kanske var det rent av M som som skapade dunsar i lägenheten i nån form av ångest över vad hon ställt till med ?

Mitt PS betydde att Jag menade att hon aldrig -promenerade- till McDonalds som du skrev. Den vägen går man inte mitt i natten vid 03. Hon åkte isåfall bil. Jag är 99% säker.
Citera
2022-10-24, 21:25
Medlem
Om det skulle visa sig att det finns en utomstående skulle det kunna tänkas vara så att den enda hållhaken den har på J och M är en eventuell homosexuell relation?
Skulle det ställa till det för M till den milda grad med hennes sektfamilj så det sätter skräck i henne eller eventuellt båda?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Ja, det är ju lustigt. Men är ju så mycket som inte hänger ihop i denna historia, så vem vet! 😅

Nja, inte lustigt. Mer att teorin spricker med att det är MH hon letar efter.
Citera
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
JJ tycks iallafall varit synlig vid mc Donalds enligt uppgift.
Men M tycks mer eller mindre gått upp i rök. Vilket får mig att undra om det finns en möjlighet att M och T varit ensamma i lägenheten medan J var på mc Donalds och att M i så fall är den skyldiga ?

Kanske var det rent av M som som skapade dunsar i lägenheten i nån form av ångest över vad hon ställt till med ?

Eller så tvingas M vara likvakt, medans J roddar efter städhjälp.
Senast redigerad av UnitedKingdom 2022-10-24 kl. 21:55.
Citera
2022-10-24, 21:26
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Narcissistiska vibbar av det?
Väldigt mycket hat denna tjej får.
Jag tycker verkligen inte någonting med henne är anmärkningsvärt, förutom hennes skönhet, är det den som sticker folk i ögonen?

Du verkar överhuvudtaget vara en ond människa. ALLT ALLA ANDRA KONFRONTERAR DIG MED, vill du bara förgöra och förlöjliga.
Citera
2022-10-24, 21:26
Medlem
JJ har setts på donken runt 03.00 enligt trovärdiga källor (bla en som jobbat på donken den aktuella natten) så alla spekulationer om att hon inte var där bör tas med en nypa salt
Citera
2022-10-24, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver.Twist
Ang JL
Det verkar som en JL med sadistiska drag köpte fastigheten Ramkvilla 2:73 av Vetlanda och via tekniska nämnden för en krona enligt beslut 20200827. Den adress som då var registrerad på JL var Lasarettsgatan 35c. Vet ej hur länge han var skriven där och ifall det har betydelse.

Kanske redan nämnts i tråden..?

Det där är lite intressant! Det är nämligen i samma område som TTs pojkvän bor. Han bor på 31a. Dock bara bott där sen i april. Står inget om när JL köpte fastigheten i Ramkvilla och således flyttade (?) från Lasarettsgatan?

Edit: kollade upp det och såg att JL flyttade därifrån långt innan pojkvännen flyttade dit!
Senast redigerad av BlueGypsy 2022-10-24 kl. 21:34.
Citera
2022-10-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Ett långskott.

Jag är öppen för långskott. Men försöker själv komma på sätt hur man kommunicera med pappan mitt i natten. Men ja - det går förklara bort i ett förhör att man ringt sin förälder.

Pappan gick även han ut rätt snabbt i media eller a ställde upp på att svara på frågor - att han var chockad och inte alls visste vad som ”pågick”
Senast redigerad av Wattweke 2022-10-24 kl. 21:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in