Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Helt klart kan karriären grusas av att inte vara woke och sosse ja, fakta spelar ingen roll då.
Jag skiter väl i ditt ex.
Du skrev själv att ingen man någonsin har tafsat på dig och jag förklarade att dina chanser inte ökar direkt när du bara blir äldre, fulare och fetare. Fick du inget tafsande när du var ung är det totalt hopplöst för dig nu oavsett hur mycket du bönar och ber om det.
Nej, karriären grusas av att visa en partisk sida som går över gränsen. Det gör att folk ser på advokaten som oseriös. Man ska vara vass och saklig som advokat (tänk Silbersk*y) utan att vara partisk.
Ja, det skrev jag, att ingen främmande kvinna eller främmande man har tafsat på mig. Men du fattar väl ändå utifrån det sammanhang jag skrev det, att det
inte är vad jag vill ska ske? Jag börjar fatta vad Jenny9 menar med de "autistiska i tråden". Hon menar nog att du är en av dessa. Du uppvisar tydliga sådana tendenser, när du inte förstår vad man skriver. Men nu förtydligar jag det för dig:
ingen främmande kvinna/ingen främmande man har tafsat på mig och det är jag glad över. Så. Förstår du nu?
Och hur som helst: du inser väl någonstans att det är utsattheten som får kvinnor (och män) att anmäla sexuellt ofredande? De vill sätta hårt mot hårt och slippa känna den där utsattheten.