2022-10-23, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
`
Nej, snack sabbar sex. Vem fan orkar hålla på sådär.

Äsch, det är mer korta önskningar. Sägs de på ett sexigt sätt och ges sexig respons, så är de definitivt eggande. Jag har då alltid kört med det. Det ger ett väldigt bra underlag för samtycke, förutom att det är sexigt.
Citera
2022-10-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, han kan mycket väl ha bränt sina skepp. Han blev väl för känslomässigt engagerad. Och det håller inte för en advokat.

Helt klart kan karriären grusas av att inte vara woke och sosse ja, fakta spelar ingen roll då.

Citat:
JDu tror alltså att mitt ex är en man? Jag säger varken bu eller bä om den saken. Exet kanske är man. Exet kanske också är kvinna. Mitt ex är hur som helst den sexigaste människa jag någonsin sett, välsvarvad kropp, blont långt hår, blå ögon, mycket fina drag i ansiktet, fylliga läppar, naturlig solbränna, långa smala fingrar, mycket välskötta relativt långa naglar. Exet är den enda jag känner att jag skulle uppskatta om denna tog på mig, på ett sexuellt sätt. Den enda. Så är det med den saken. Och som jag skriver: jag accepterar absolut att sex ska vara frivilligt. Jag har för fasiken accepterat det i flera år, när jag och exet var ett par och exet inte ville ha sex. Sluta nu upp med att spela extremt lågbegåvad.

Jag skiter väl i ditt ex.

Du skrev själv att ingen man någonsin har tafsat på dig och jag förklarade att dina chanser inte ökar direkt när du bara blir äldre, fulare och fetare. Fick du inget tafsande när du var ung är det totalt hopplöst för dig nu oavsett hur mycket du bönar och ber om det.
Citera
2022-10-23, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Har du exempel på det eller fantiserade du bara?

SVTs artikel styrker inte dina påståenden men bra försök stumpan.
Jadå, t ex Ulrika Rogland som gick över och började arbeta som målsägandebiträde. Hon tycker rättssäkerheten för brottsoffer är för dålig. Vem har rätt, hon eller Sargon?
Citera
2022-10-23, 14:14
Medlem
Citat:
`
Ja så den som ligger med svenskor är uppenbarligen dum i huvudet.

?
Att det är totalt godtyckligt nonsens är liksom min poäng här....

Ja, vill man kunna knulla folk utan att de är med på noterna så är detta fel land.
Citera
2022-10-23, 14:15
Avslutad
Citat:
`
Ja så den som ligger med svenskor är uppenbarligen dum i huvudet.

?
Att det är totalt godtyckligt nonsens är liksom min poäng här....

Det är inget godtyckligt nonsens. Eller känner du till många som blivit dömda för att ha bytt ställning eller "dragit ut den och stoppat in den igen"?
Citera
2022-10-23, 14:17
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Äsch, det är mer korta önskningar. Sägs de på ett sexigt sätt och ges sexig respons, så är de definitivt eggande. Jag har då alltid kört med det. Det ger ett väldigt bra underlag för samtycke, förutom att det är sexigt.

Nej det är för mig som att man har sex med ett barn, så absurt osexigt att jag hellre skiter i det.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja, vill man kunna knulla folk utan att de är med på noterna så är detta fel land.

Du är bara extremt desperat som man om du ligger med en svenska under dessa förutsättningar så är det ju bara. Ingen fitta är värd ens 2 dagar i häktet. Vad du har gjort och inte spelar ju ingen roll, ändrar hon sig i efterhand är det våldtäkt.
Citera
2022-10-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jadå, t ex Ulrika Rogland som gick över och började arbeta som målsägandebiträde. Hon tycker rättssäkerheten för brottsoffer är för dålig. Vem har rätt, hon eller Sargon?

Du har bara ett tomt påstående och inget underbyggt alls.
Citera
2022-10-23, 14:20
Medlem
Citat:
Nej det är för mig som att man har sex med ett barn, så absurt osexigt att jag hellre skiter i det.

Du är bara extremt desperat som man om du ligger med en svenska under dessa förutsättningar så är det ju bara. Ingen fitta är värd ens 2 dagar i häktet. Vad du har gjort och inte spelar ju ingen roll, ändrar hon sig i efterhand är det våldtäkt.

Det är busenkelt att undvika häktet genom att ligga med brudar som vill ligga med en och att vara ens en gnutta uppmärksam när det gäller kroppsspråk.
Citera
2022-10-23, 14:23
Medlem
Citat:
Det är busenkelt att undvika häktet genom att ligga med brudar som vill ligga med en och att vara ens en gnutta uppmärksam när det gäller kroppsspråk.

Såvida de inte ångrar sexet senare ja eller behöver pengar.
Citera
2022-10-23, 14:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är inget godtyckligt nonsens. Eller känner du till många som blivit dömda för att ha bytt ställning eller "dragit ut den och stoppat in den igen"?

Det är givetvis totalt godtyckligt nonsens. Kvinnor frias ju i detta landet när dom kör in dildos i röven på sovande män samtidigt som män döms för oralsex, oralsex som dessutom redan skett. Att någon någonsin har dömt för något så jävla sinnessjukt säger ju allt, det skulle aldrig ha hänt i ett vettigt demokratiskt land med rättssäkerhet.

Frågan är ju snarare hur många psykfall som orkar dra detta vidare. Joel Kinnaman, Josef Loco, IG bruden som blev gruppvåldtagen i 8 timmar, Cissi Wallin osv osv alla historier vi hör om våldtäkt är ju fejk. Bevisbart uppenbart ljug och svenskor vet att det är totalt riskfritt att falskanklaga män. När man har den dynamiken i ett samhälle är ju givetvis det absolut sista man skall göra är att ge kvinnor ännu mer luft och anledningar att fejkanmäla.
Citera
2022-10-23, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Såvida de inte ångrar sexet senare ja eller behöver pengar.

Rätt kasst sätt att försöka tjäna en slant på eftersom 95% av anklagelserna aldrig hamnar i domstol och att processen vanligtvis tar år från händelse till fällande dom.
Citera
2022-10-23, 14:27
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Uppenbarligen inte när fejkanklagser står som spön i backen. Vad du har gjort och inte är igen totalt irrelevant. Det är hennes upplevelse i efterhand och hörsägen du döms på och inte på vad som faktiskt har hänt. Du är ju naiv som en 10 åring helt seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in