Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Inte i detta fall nej. Efter att Sargon förklarat läget skulle ingen man vilja välja honom som storvuxen man till försvarare som inte ens tror på en rättvis rättegång, då väljer man mycket hellre en späd kvinnlig advokat.
Det dina tankar är fyllda med visar dina verkliga önskningar, detta är som en stor Freudian slip från dig.
Men du får acceptera att ingen man vill tafsa på dig, spelar ingen roll hur mycket du bönar och ber om det. Acceptera att sex ska vara frivilligt!
Ja, han kan mycket väl ha bränt sina skepp. Han blev väl för känslomässigt engagerad. Och det håller inte för en advokat.
Du tror alltså att mitt ex är en man? Jag säger varken bu eller bä om den saken. Exet kanske är man. Exet kanske också är kvinna. Mitt ex är hur som helst den sexigaste människa jag någonsin sett, välsvarvad kropp, blont långt hår, blå ögon, mycket fina drag i ansiktet, fylliga läppar, naturlig solbränna, långa smala fingrar, mycket välskötta relativt långa naglar. Exet är den enda jag känner att jag skulle uppskatta om denna tog på mig, på ett sexuellt sätt. Den enda. Så är det med den saken.
Och som jag skriver: jag accepterar absolut att sex ska vara frivilligt. Jag har för fasiken accepterat det i flera år, när jag och exet var ett par och exet inte ville ha sex.
Sluta nu upp med att spela extremt lågbegåvad.