2022-10-19, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fifa16fut85
Testade lenghtly-laget lite igr. Mrkte stor skillnad p framfrallt Zaniolo som kom ifrn sina ytterbackar p ett bra stt men sen var klart mer begrnsad n t.ex. Diaby nr det kom till att dra nsta frsvarare eller vrida upp fr inspel. Abraham och Srloth otroligt kantigt dr inne. Alla spelare r i princip UT s blir att g tillbaks. Spelare som Srloth IF med 84 lr knappast sjunka i vrde, snarare stiga en del nr det kommer fler sbc'er som krver totw med lite hgra vrden lngre fram. Borde ju glla Muriel ocks. Har 600k-isch men de stlarna knns vrdelst att investera nu. Hller p dem och kr UT fram till jul r min tanke eller iaf tills jag vunnit 100 rivals med minst 7 frstgda. Om man vill investera cashen i spelare som stiger framver, vad r era bsta tips d? Frra ret kunde man ju kpa t.ex. Ruben Dias den hr tiden fr 3-4k och sen slja fr 17k typ nr det gtt ett par mnader.

Tycker det r svrt att sia om investeringar nu

Discard if kan man ju aldrig g back p, men e svrt att gra coins p ocks

Kommer ju ett VM lge snart ocks,r det lnkat med FUT kontot s kan marknaden g bananas
Citera
2022-10-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Vet inte riktigt hur reglerna r kring detta, men kan man slja sina mynt? Jag har 1,4 miljoner som jag funderar p att slja, sljer man d hela kontot?

Ingen? Really. Behller det nog nd knns riktigt fint med OGs som Ronaldo och Messi i laget.
Hur tror ni vrdet kommer vara p de lirarna? Fr lite ngest nr jag inte r inne o kollar varje dag. Mbappe frlorade jag 200k p ver en natt bara d han p ngot vis steg med med s mycket
Citera
2022-10-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Tycker det r svrt att sia om investeringar nu

Discard if kan man ju aldrig g back p, men e svrt att gra coins p ocks

Kommer ju ett VM lge snart ocks,r det lnkat med FUT kontot s kan marknaden g bananas

Det frra VM lget vill jag minnas inte var kopplat till FUT kontot. Men att man i typ var fjrde, femte pack fick ikoner.

Tror du att det blir ngon ndring frn det konceptet?
Citera
2022-10-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ingen? Really. Behller det nog nd knns riktigt fint med OGs som Ronaldo och Messi i laget.
Hur tror ni vrdet kommer vara p de lirarna? Fr lite ngest nr jag inte r inne o kollar varje dag. Mbappe frlorade jag 200k p ver en natt bara d han p ngot vis steg med med s mycket

Misstnker att priserna p vanliga guldkort bara kommer sjunka

Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Det frra VM lget vill jag minnas inte var kopplat till FUT kontot. Men att man i typ var fjrde, femte pack fick ikoner.

Tror du att det blir ngon ndring frn det konceptet?

Har fr mig att coins var samma, s alla slde av sina spelare och marknaden sjnk som en sten
Citera
2022-10-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Misstnker att priserna p vanliga guldkort bara kommer sjunka

Har fr mig att coins var samma, s alla slde av sina spelare och marknaden sjnk som en sten

Ja, jag kommer inte ihg med coinsen, men en skillnad nu r ju att VM intrffar under vintern. Sist var det p sommaren, d spelet redan var dtt. Blir spnnande i vart fall.
Citera
2022-10-20, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
Ja, jag kommer inte ihg med coinsen, men en skillnad nu r ju att VM intrffar under vintern. Sist var det p sommaren, d spelet redan var dtt. Blir spnnande i vart fall.

Yes, drfr r dwt lite svrt att frutse vad som skall hnda

Men jag tycker redan att man ser tendenser till att priser sjunker och att spelare r billigare n tidigare r

(Behver ju sklart inte alls ha med VM att gra)
Citera
2022-10-20, 05:36
Medlem
Citat:

Har ingen erfarenhet kring att slja coins men har sett folk skrivit de kunde f 100+ euro fr 1 mille i brjan. Om du inte r grym p att trejda s tycker jag det r smpengar fr 1m+

Alla guld kommer g mer, Mbappe r den som kommer hlla bst vrde. Ett normalt r borde han hlla ca 1 mille till TOTY. Vad VM kommer innebra r vldigt svrt att veta.

Tror du att Mbappe/R9 gr s du kommer p en bttre niv i tex WL? Att du typ fr ihop 14 vinster istllet fr 11?

Jag gillar att kpa spelare till lgt pris p fredagar, spela WL och slja av p lrdag eller hlla ngon dag till om de r live kort eller precis frsvunnit ur packet.

Men har ett helt UT lag som jag vldigt enkelt klarar 11 vinster med i WL , och kommer lgga alla mina coins p upgrade paket, Leauge SBC fr att ha s mnga paket till TOTY som mjligt.

Det funkade bra frra ret d fick jag ca 9 TOTY och efter slt alla tradeble 9 mille.
Citera
2022-10-20, 06:56
Medlem
If-trading, bra eller anus?

Kpa 84-86 rated fr discard?

Hur lnge hlla dom?
Slja till vilket pris?
Gr de ens upp i pris?
Citera
2022-10-20, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
If-trading, bra eller anus?

Kpa 84-86 rated fr discard?

Hur lnge hlla dom?
Slja till vilket pris?
Gr de ens upp i pris?

Det kommer troligen inte bli som tidigare r att alla IF blir 50k+ . Med tanke p det varje vecka slpps IF upgrade. Men att kpa 84-86 grna med bra nation eller att de r anvndbara typ muriel eller Srloth kan inte g fel.

Jag kper en av varje och glmmer bort dem, fr eller senare kommer man kunna slja dem fr 20-30k.

Vill du gra snabba flips r der bttre att kpa promo kort som gr ur packs p fredagar nr det blir panik.

Slja av fredaga kvllar eller testa dem och slja lrdagar.
Citera
2022-10-20, 20:35
Medlem
Har frlorat 28 av dom senaste 30 matcherna efter patchen. Innan det var det tvrtom. Dags slja skiten och terg till att lta bli att kpa det. Samma visa varje r, brjar bra, sen ngra veckor senare r det patch och tillbaka till arkad, kontringsspel och genomskrare.
Citera
2022-10-21, 09:14
Medlem
sonofnatures avatar
Jag en polare har ett konto ihop
Vi kr varannan halvlek nr vi ses
Vi ej krt s mycket i r
Men ppna det 100 k paketet igr
Untrade frn 3 ml / vinster med kpt spelare frn marknaden

Special lwb i franska ligan
Nice tnkte vi
Vi precis brjat liksom
Sen wtf benzema
Fan va skoj
Sen mbappe ser vi 😂

S lwb , benzema mbappe i samma
Bygger ihop ett lag fort kr ett par matcher!
Helt ospelbart
Mbappe va som en snigel kunde knappt springa ifrn ngon
Spelet va s jvla segt
Visst skert bttre nsta gng

Men s osmakligt detta nr vi ska prova laget s . Man blir fan besviken
Spelet har inte funnits ute lnge , brukar vl nd va helt ok frsta mnaden
Citera
2022-10-21, 10:15
Medlem
de verkar ha ndrat en del med patchar?

tycker spelet gr fortare nu. mlvakter inte lika vrdelsa som de var i brjan, nr de typ aldrig tog lga skott, nu r ett frilge inte alls garanterat ml

men flera buggar kvarstr:

radarn frsvinner under match, krvs nn form av avblsning fr att f tillbaka den
menyer otroligt sega och kan hnga sig p "laddar", fr starta om spelet
max 30 spelare till frsljning i webapp
dyker upp reklam fr nt paket varje gng jag startar UT, som jag redan klarat
settings nollstlls rtt ofta, vilket mrks nr man stngt av timed finishing t.ex.

rknas det som en bugg att kemi r skitsamma? folk spelar CAMs som mittback och det gr hur fint som helst, folk spelar med 3/33 kemi och det mrks inte alls av

spelar old gen

sen vet jag inte om det r EAs servrar men tycker spelet r sjukt random som jag sagt frut:

det r svrare att gra ml nu, mlvakterna r bttre och bda lagen har fem skerhetsblten fre det ppna skottlget (du hinner ifatt forward med boll som frsvarare), plus att skotten blivit lite smre

spelarna vxlar mellan otroligt lngsamma i att utfra det man vill gra - vnda, passa, skjuta - och att vara snabba som fan

AIn r vrdels, tminstone nr man anfaller.

2on1 mot en frsvarare? inga problem. din medspelare springer offside, passningsskugga eller str p exakt samma kvadratmeter som frsvararen.

medspelarna springer och gmmer sig, r ospelbara fast det finns fria ytor. tar vrdelsa lpningar p ytan och r offside.

det slr t bda hll men det r otroligt irriterande.

och en grej jag hatar, som EA lter vara: du r tv mot en, du spelar pass och stick. frsvararen behver bde g p bollhllaren och stoppa passningen. spelaren stoppar helt enkelt din lpande spelare genom att st ivgen, p s vis har han helt neutraliserat din lpare och kan enkelt g p bollhllaren.

solklart gult kort i fotboll. i fifa r det bara smart, det r s du stoppar ett 2on1. du behver inte ens gra ngot, frsvarsAI gr det automatiskt t dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in