Citat:
Ursprungligen postat av
NotANazi
Ingen? Really. Behller det nog nd knns riktigt fint med OGs som Ronaldo och Messi i laget.
Hur tror ni vrdet kommer vara p de lirarna? Fr lite ngest nr jag inte r inne o kollar varje dag. Mbappe frlorade jag 200k p ver en natt bara d han p ngot vis steg med med s mycket
Har ingen erfarenhet kring att slja coins men har sett folk skrivit de kunde f 100+ euro fr 1 mille i brjan. Om du inte r grym p att trejda s tycker jag det r smpengar fr 1m+
Alla guld kommer g mer, Mbappe r den som kommer hlla bst vrde. Ett normalt r borde han hlla ca 1 mille till TOTY. Vad VM kommer innebra r vldigt svrt att veta.
Tror du att Mbappe/R9 gr s du kommer p en bttre niv i tex WL? Att du typ fr ihop 14 vinster istllet fr 11?
Jag gillar att kpa spelare till lgt pris p fredagar, spela WL och slja av p lrdag eller hlla ngon dag till om de r live kort eller precis frsvunnit ur packet.
Men har ett helt UT lag som jag vldigt enkelt klarar 11 vinster med i WL , och kommer lgga alla mina coins p upgrade paket, Leauge SBC fr att ha s mnga paket till TOTY som mjligt.
Det funkade bra frra ret d fick jag ca 9 TOTY och efter slt alla tradeble 9 mille.