Citat:
Ursprungligen postat av
NotANazi
Ingen? Really. Behåller det nog ändå känns riktigt fint med OGs som Ronaldo och Messi i laget.
Hur tror ni värdet kommer vara på de lirarna? Får lite ångest när jag inte är inne o kollar varje dag. Mbappe förlorade jag 200k på över en natt bara då han på något vis steg med med så mycket
Har ingen erfarenhet kring att sälja coins men har sett folk skrivit de kunde få 100+ euro för 1 mille i början. Om du inte är grym på att trejda så tycker jag det är småpengar för 1m+
Alla guld kommer gå mer, Mbappe är den som kommer hålla bäst värde. Ett normalt år borde han hålla ca 1 mille till TOTY. Vad VM kommer innebära är väldigt svårt att veta.
Tror du att Mbappe/R9 gör så du kommer på en bättre nivå i tex WL? Att du typ får ihop 14 vinster istället för 11?
Jag gillar att köpa spelare till lågt pris på fredagar, spela WL och sälja av på lördag eller hålla någon dag till om de är live kort eller precis försvunnit ur packet.
Men har ett helt UT lag som jag väldigt enkelt klarar 11 vinster med i WL , och kommer lägga alla mina coins på upgrade paket, Leauge SBC för att ha så många paket till TOTY som möjligt.
Det funkade bra förra året då fick jag ca 9 TOTY och efter sålt alla tradeble 9 mille.