2022-10-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Förvånad är ordet om min kvinna skulle avböja under akten, men det är inget att göra åt. Bättre lycka nästa gång.

Och acceptera en lag där hon bestämmer om du ska dömas även om du har inhämtat samtycke?
Citera
2022-10-18, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Dessa detaljer har jag frågat dig om många gånger men du slingrar dig alltid och vill sällan tala klarspråk. Till sist har du ändå sagt att rätten ska utgå från det du påstår i rätten.
Ja, tycker du det är bättre att rätten ska utgå från vad du och Lawline påstår? Ni som inte ens var där och inte har en aning?
Citera
2022-10-18, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, tycker du det är bättre att rätten ska utgå från vad du och Lawline påstår? Ni som inte ens var där och inte har en aning?

Jag tycker det är bättre att rätten utgår från vilka omständigheter som kan styrkas under sexet. Jävla pucko!

Du är sämre än möglet på en ostmacka, sådana som du är äckliga avskum.
Citera
2022-10-18, 11:53
Avslutad
Citat:
Jag tycker det är bättre att rätten utgår från vilka omständigheter som kan styrkas under sexet. Jävla pucko!

Du är sämre än möglet på en ostmacka, sådana som du är äckliga avskum.
Jaha, så när jag styrker att jag visst deltog frivilligt så ska det inte räknas för att du har läst nåt på Lawline?
Citera
2022-10-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jaha, så när jag styrker att jag visst deltog frivilligt så ska det inte räknas för att du har läst nåt på Lawline?

Din hjärna är trasig, sök akut hjälp.

Eller förresten, låt din hjärna bara ruttna sönder helt.
Citera
2022-10-18, 11:58
Avslutad
Citat:
Din hjärna är trasig, sök akut hjälp.

Eller förresten, låt din hjärna bara ruttna sönder helt.
Svara på frågan istället.

Om jag styrker i rätten att jag visst deltog frivilligt så ska det inte räknas för att du har läst nåt på Lawline?
Citera
2022-10-18, 12:52
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Och acceptera en lag där hon bestämmer om du ska dömas även om du har inhämtat samtycke?
Oops, vem vill ha en sån lag?
Citera
2022-10-18, 12:54
Avslutad
Citat:
Det duger inte, du måste kunna styrka samtycke.
Du tänker alltså inte svara på min fråga. Då vet jag det.
Citera
2022-10-18, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Oops, vem vill ha en sån lag?

ipsp bland andra.
Citera
2022-10-18, 13:09
Medlem
Citat:
Det är du som säger att det är samma sak, inte jag.
Nej BDSM är inte våldtäkt.

Ingen har sagt att fantasin är ett brott, men det är en fantasi om ett brott.
Förstår du skillnaden?

"Rape play" är en del av BDSM. BDSM sker på frivillig basis. Fantasier sker på frivillig basis. En frivillig fantasi om "våldtäkt" är då givetvis en BDSM-fantasi.

Skulle kvinnor sexfantisera om riktig våldtäkt (och inte som en BDSM-fantasi) hade de för fan fått PTSD-liknande symtom av sina fantasier och mått skit av fantasierna. Precis som riktiga våldtäktsoffer gör, av riktiga våldtäkter.

Men kvinnorna mår ju bra av sina sexfantasier. Och då är det alltså frivillig BDSM-fantasi av delen "rape play". Och vill kvinnorna ha lite BDSM-sex, så finns det klubbar och nätforum där de kan hitta partners som också vill detta. Verkar oerhört långsökt att tro att de ska rösta hit folk som kanske också gillar BDSM. Och givetvis vill de inte våldtas av ryska soldater.

Så. Börjar polletten falla ner?
Citera
2022-10-18, 13:11
Avslutad
Citat:
ipsp bland andra.
Men hur jävla blåst är du?
Hallucinerar du?
Citera
2022-10-18, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Skulle kvinnor sexfantisera om riktig våldtäkt (och inte som en BDSM-fantasi) hade de för fan fått PTSD-liknande symtom av sina fantasier och mått skit av fantasierna. Precis som riktiga våldtäktsoffer gör, av riktiga våldtäkter.

Haha du är helt oseriös, få får "PTSD-liknande symtom" av en fantasi. Du är helt vrickad.
Märkligt att du förnekar fantasier som kvinnor själv uppger att de har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in