2022-10-17, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Så domstolen ska fråga dig och ditt svar i domstolen avgör om mannen är skyldig eller inte?
Det är alltså inte objektivt möjligt att veta om det fanns samtycke baserat på vad som hände under sexet?
Ja vem ska de annars fråga för att få reda på att jag visst samtyckte? Polisen eller dig som säger att det gjorde jag inte alls det?
Citera
2022-10-17, 23:15
Avslutad
Citat:
Det är en fantasi om en våldtäkt som sagt, ingen har sagt att det är en våldtäkt, än.
En fantasi ja. Att fantisera om sex nertryckt på soffan av en snygg inbrottstjuv innebär inte att man vill bli överfallen av random person på random plats.
Citera
2022-10-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
De får väl fråga mig. Säger jag att jag samtycker så är det det som gäller. Även om du och polisen säger att jag inte alls samtyckt.

Citat:
Ja vem ska de annars fråga för att få reda på att jag visst samtyckte? Polisen eller dig som säger att det gjorde jag inte alls det?

Så domstolen ska fråga dig och ditt svar i domstolen avgör om mannen är skyldig eller inte.
Det är alltså inte objektivt möjligt att veta om det fanns samtycke baserat på vad som hände under sexet.

Feministisk rättvisa, det är våldtäkt om kvinnan säger det oavsett vad som hände

Game Over
Citera
2022-10-17, 23:20
Avslutad
Citat:
Så domstolen ska fråga dig och ditt svar i domstolen avgör om mannen är skyldig eller inte.
Det är alltså inte objektivt möjligt att veta om det fanns samtycke baserat på vad som hände under sexet.

Feministisk rättvisa, det är våldtäkt om kvinnan säger det oavsett vad som hände

Game Over
Men du är ju fullständigt dum i huvudet. Ja, innan domstolen dömer någon som jag haft sex med för våldtäkt för att du och polisen säger att jag inte samtyckt så ska de fråga mig. Eftersom jag med bestämdhet hävdar att jag samtyckt till varenda sexakt jag haft i hela mitt liv så är det detta de ska utgå ifrån. Inte från vad du, polisen eller Lawline säger.

Fullständigt helt jävla dum i huvudet är du.
Senast redigerad av Ipsi 2022-10-17 kl. 23:22.
Citera
2022-10-17, 23:21
Medlem
Citat:
Vilken källa avser du som säger att BDSM är våldtäkt?

Det var inte vad jag skrev. Det jag skriver är att:
- Frivillig "våldtäkt" = BDSM-"rape play".
- Frivillig våldtäkts-fantasi = fantasi om BDSM-"rape play".

Den källa som du och skrivsuddan och enhalvboj diskuterade kring 106:e inlägget. Läser man den, framgår det tydligt att kvinnorna fantiserar om BDSM-sex. Inte om riktig våldtäkt.
Citera
2022-10-17, 23:24
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det finns väl gott om kvinnor i arbetarklassen som i så fall skulle vilja "gifta sig uppåt" med en ur medelklassen. Om det vore som du beskriver det.

Jag tror att du däremot snarare har svårt att få en fru, eftersom du vill ha en hustru som du ska vara överhuvud åt. Det är få kvinnor som vill ha det så. Tom. kvinnor som vill ha traditionell kärnfamilj och traditionella könsroller, vill ha saker att säga till om och anser då hemmet vara sin domän som hon ska vara överhuvud över.

Jag sa att jag var medelklass som barn, efter diverse "psykiska diagnoser" under ungdomen osv så är jag ju underklass. Arbetslös.

Feminismen har bidragit till att placera flertalet kvinnor i arbete medans många män istället hamnar i arbetslöshet med diagnoser.

Det var bättre förr när alla män hade arbete och kvinnorna därmed såg alla män som ett kap.
Senast redigerad av Druthuludi 2022-10-17 kl. 23:29.
Citera
2022-10-17, 23:28
Medlem
Citat:
Men du är ju fullständigt dum i huvudet. Ja, innan domstolen dömer någon som jag haft sex med för våldtäkt för att du och polisen säger att jag inte samtyckt så ska de fråga mig. Eftersom jag med bestämdhet hävdar att jag samtyckt till varenda sexakt jag haft i hela mitt liv så är det detta de ska utgå ifrån. Inte från vad du, polisen eller Lawline säger.

Nu förvränger du medvetet frågeställningen din falska kvinna

Frågan var att du hade avgivit samtycke, sedan tog sexet slut, därefter inledde mannen sex med dig igen. Gäller då ditt tidigare avgivna samtycke eller upphörde det att gälla innan omgång två?

Du har sagt att samtycke finns om du vill ha sex men lagen säger att mannen måste ha uttryckligt samtycke från dig för att det inte ska vara våldtäkt. Hur ska mannen och domstolen avgöra om samtycke fanns när omgång två inleddes då du inte har sagt något om det fortfarande gäller då?
Citera
2022-10-17, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det var inte vad jag skrev. Det jag skriver är att:
- Frivillig "våldtäkt" = BDSM-"rape play".
- Frivillig våldtäkts-fantasi = fantasi om BDSM-"rape play".

Den källa som du och skrivsuddan och enhalvboj diskuterade kring 106:e inlägget. Läser man den, framgår det tydligt att kvinnorna fantiserar om BDSM-sex. Inte om riktig våldtäkt.

Det finns många studier som visar att kvinnor fantiserar om våldtäkt. Den som citerades angav fantasi om sex mot kvinnans vilja. Sex mot kvinnans vilja är inte BDSM utan våldtäkt.
Citera
2022-10-17, 23:36
Avslutad
Citat:
Nu förvränger du medvetet frågeställningen din falska kvinna

Frågan var att du hade avgivit samtycke, sedan tog sexet slut, därefter inledde mannen sex med dig igen. Gäller då ditt tidigare avgivna samtycke eller upphörde det att gälla innan omgång två?

Du har sagt att samtycke finns om du vill ha sex men lagen säger att mannen måste ha uttryckligt samtycke från dig för att det inte ska vara våldtäkt. Hur ska mannen och domstolen avgöra om samtycke fanns när omgång två inleddes då du inte har sagt något om det fortfarande gäller då?
Varför skulle jag och min partners sex som vi båda samtycker till ens hamna i domstolen ditt dumma spån? Vad har domstolen med vårt sex att göra?

Den enda som påstår att jag och min partner inte har samtyckande sex två vuxna emellan är du.

Gosh!
Citera
2022-10-17, 23:40
Medlem
Citat:
Varför skulle jag och min partners sex som vi båda samtycker till ens hamna i domstolen ditt dumma spån?

Den enda som påstår att jag och min partner inte har samtyckande sex två vuxna emellan är du.

Gosh!

Det är en irrelevant fråga. Om du får spel och anmäler så måste rättsväsendet ta ställning till om samtycke fanns eller inte. Men du kan alltså inte svara på det trots att du hävdar att både polisen och Lawline har fel och du har en högre juridisk kompetens än dem.

Din oförmåga att svara visar att du är en genomfalsk och fullständigt vidrig kvinna.

Citera
2022-10-17, 23:49
Avslutad
Citat:
Det är en irrelevant fråga. Om du får spel och anmäler så måste rättsväsendet ta ställning till om samtycke fanns eller inte. Men du kan alltså inte svara på det trots att du hävdar att både polisen och Lawline har fel och du har en högre juridisk kompetens än dem.

Din oförmåga att svara visar att du är en genomfalsk och fullständigt vidrig kvinna.

Mannen och domstolen får väl fråga mig om de är osäkra på om jag samtyckte till att ta upp sexakten igen ditt dumma spån!

Svaret är fortfarande ja, jag har samtyckt till varenda sexakt jag haft i mitt liv. Så ja, jag samtyckte även till den återupptagna sexakten. Blir det en andra akt så är det för att vi är sugna på en.

Även om Lawline och polisen skulle säga att jag samtyckte inte alls. Det är jag som avgör om jag samtyckte, inte de.

Jisses!
Senast redigerad av Ipsi 2022-10-18 kl. 00:22.
Citera
2022-10-17, 23:54
Medlem
Citat:
Det finns många studier som visar att kvinnor fantiserar om våldtäkt. Den som citerades angav fantasi om sex mot kvinnans vilja. Sex mot kvinnans vilja är inte BDSM utan våldtäkt.

Exakt! Det fetade: du fattar ju tydligen skillnaden mellan BDSM och våldtäkt.
"sex mot offrets vilja är våldtäkt".

Men en fantasi är helt frivillig, inte sant? Och därmed är en helt frivillig fantasi om våldtäkt = BDSM-fantasi inom BDSM-grenen "rape play".

Vill kvinnor som fantiserar om detta förverkliga sina BDSM-fantasier kan de därmed besöka klubbar för BDSM.
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-17 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in