Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Ja partipolitik är er beef så det bryr jag mig inte om. Ja dom flesta invandrare är ok så vi behöver inte ens börja där utan detta landet har ju spårat så mycket att vi nu kanske har 50000 människor som har utvisats eller bara inte ska vara här så ut med dom så löser vi mycket men dom kan ingen hitta och skulle jag få bestämma så ut med alla ISIS krigare, nazister som åkte till Ukraina 2014 och sionister som åker till Israel, klipp passet och ut med fanskapen som strider för en annat land dom har visat sin lojalitet så man kan inte omringa sig själv med råttor som vi har gjort men det är ju inget unikt fenomen för Sverige, dom flesta länder i världen är i fritt fall av design men tror jag får sluta nu för kom på hur ot detta är.
Hmm jo man pausar eller sådär. Som att hon får ett psykbryt eller bara "fryser" mitt i som det snackas om innan nä. Tjejer som är extremt usla ligg och döda fiskar ja men dom ville ligga igen så det var fortfarande aldrig i närheten av våldtäkt så man undrar ju lite hur ni som har problem med det här beter er. Sexet har ett rätt definitivt slut för mig, jag kommer.

Annars är det väl liksom alla situationer någonsin inom sex som kan hamna inom oaktsam det är därför det är godtyckligt nonsens eftersom sex handlar om passion. Fast vad hände SOM EN BLIXT FRÅN EN KLAR FUCKIN HIMMEL blir hon snustorr och obekväm??? Ehh 1000 kr nej svarar jag på det.

Så funkar inte kvinnor. Pratar vi bara krogragg nu eller vad? Fumliga 14 åriga grabbar som har sex första gången? Annars så har du fått igång din kvinna så är hon redo när som och förspelet är ju konstant om du faktiskt vill knulla din kvinna och skall vi vara ärliga så efter 10 sprut är vi tämligen värdelösa och tomma men kvinnor har ingen begränsning på sina orgasmer som att dom tar slut om du förstår hur jag menar.

Paolo Roberto utreddes ju under den tramslagen. Allt sånt måste givetvis genast bort för nazifeminism hör inte hemma i en modern demokrati även om du tycker motsatsen men låtsas som att du inte gör det.

Exakt. Flertalet av oss är helt ok. vi gör rätt för oss, jobbar och bidrar till samhället och välfärden, kan svenska (hey, jag är tex. född och uppvuxen här, även om jag är 2:a och 3:e generationens invandrare, så jag kan flytande svenska i både tal och skrift), vet lagar och värderingar i landet och följer dessa.
Sedan finns det de invandrare som vi nog är många att anse att de inte har här att göra: några av dem lär sig inte språket, några av dem är kriminella eller begår andra brott (våldtäkter diträknat), några av dem utnyttjar välfärdssystemet utan att själva bidra till det, några av dem gillar inte Sverige och svenskar men har ändå mage att plocka russinen ur kakan de inte vill vara en del av, några dem är anhängare av IS eller är terrorister. Jag anser att dessa kan finna en annan plats på vårt stora klot att leva på. Där deras värderingar stämmer bättre överens med hur det är där. Detta anser jag även om infödda svenskar som gnäller över Sverige och svenskar "ja men flytta då!" blir min tanke. vill man inte leva här/inte integrera sig här, vare sig man är invandrare eller infödd svensk, så finns det säkert andra platser som passar en bättre att leva på. Hårt men sant. Flertalet av oss som bor här vill ju ha demokrati och följa lagar och göra rätt för oss. m.g.t.o.w tycks dock tro att en majoritet av oss invandrare är våldtäktsförövare... Så jädra fel. Visst: en majoritet av dömda sexualförbrytare är invandrare, så är det.
Men det är fortsatt en minoritet av oss invandrare som är sexualförbrytare. Flertalet av oss är hyvens folk. Men politiker kan inte föra en oansvarig migrationspolitik för det, med tanke på de stora integrationsproblem som finns i landet.
Tja. Det har varit med en person jag har haft ett förhållande med. Som "uttråkat samtyckte" till pussar och lite kel. Men när jag kände i den nedre regionen för att "få igång ett mer aktivt och villigt samtycke", så var där noll respons. Och då bromsade jag upp givetvis och frågade "vill du inte ha sex?". "Nej" blev då svaret. Och då avbröt jag det hela, givetvis. Gick och gjorde annat för att lugna ner mitt eget kå*tslag.
Hade jag istället fortsatt
utan att fråga eller trots "nejet", för att jag ville, utan att ta hänsyn till partnern. Tja, då hade jag fan fått skylla mig själv om jag fått anmälan om oaktsam våldtäkt. För det är precis vad det hade varit, det.
Men då fanns det iof. inget som hette oaktsam våldtäkt, så det hade väl blivit en anmälan om våldtäkt, som inte kunde bevisas, trots att det ju faktiskt hade varit exakt vad det hade varit.
Eller när jag låg och hånglade med en dejt på en fest. Dejten var absolut villig och på. Inget snack om den saken. Men alldeles tokfull. Och därmed alltmer trött och illamående. Så till slut märkte jag att där
inte längre fanns något vidare "samtycke". Då la jag en filt på dejten, la mig sked och höll om dejten så att dejten fick somna gott i min famn (gick på några sekunder). Och sedan låg jag och tänkte på andragradsekvationer för att försöka få ner mitt eget kå*tslag.
Hade jag istället fortsatt och tom. legat med dejten vid det läget, så hade jag fått skylla mig själv om det hade ramlat in en anmälan om oaktsam våldtäkt.
Men då fanns det iof. inget som hette oaktsam våldtäkt, så det hade väl blivit en anmälan om våldtäkt, som inte kunde bevisas, trots att det ju faktiskt hade varit exakt vad det hade varit.
Det var de två situationer jag varit i, där jag låg i ett vägval och där jag definitivt fattade helt
rätt beslut. Hade jag följt vad jag själv ville göra och inte brytt mig om den andra parten, tja. Då hade jag gjort fel och orätt. Det är jag mycket väl medveten om, eftersom jag kan läsa av sådana situationer.
Så det finns situationer där denna lag om oaktsam våldtäkt faktiskt skulle vara tillämpbara. Där en person låter sin egen kåthet och sexdrift gå före en annan persons personliga integritet. För även om inget våld används, så finns det situationer där det är
tydligt att den andra
inte vill.
och då slutar man. Som jag har gjort i de situationerna. Annars är det ta mig fan oaktsam våldtäkt.
Sedan finns det fall som är ännu mer tydliga. Fall som tom. rubricerats som våldtäkt för att de är så pass tydliga, men som sedan har sänkts till oaktsam våldtäkt för att "uppsåt för våldtäkt saknas".
Så nog fan behövs lagen om oaktsam våldtäkt alltid. Den lagen får folk (som annars är lite bakom flötet när det kommer till förmåga att läsa av andra) att tänka efter och inte bara köra på av egen kåthet, utan faktiskt ta hänsyn till sin partner också. Om dessa personer
inte tar hänsyn till den andres ovilja, får de fan skylla sig själva om de åker på en anmälan om oaktsam våldtäkt. För de har: oaktsamt våldtagit en person. Eller kanske rent av våldtagit en person. Jag ser iaf. att lagen behövs, för att komma åt idioter som inte förstår att man i vissa situationer låter bli sex, då den andra tydligt med kroppsspråk etc. visar att hon/han inte vill.