2022-10-17, 18:27
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det är framförallt Dumpen med sina uthängningar som är ansvariga. Och ni era gamar som gläds åt att människor begår eller försöker begå självmord.
Ja, helt galet hur personer frossar i andras misär och olycka. Men är väl som man säger, skadeglädje är den enda sanna glädjen. Tragiskt.

Sedan är det underligt att om man framför kritik stämplas man som pedofil. SMH
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-17 kl. 18:29.
Citera
2022-10-17, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Min första tanke efter jag sett klippet var att han förmodligen kastar in handduken och försöker avsluta sitt liv efter detta.

Magkänslan verkar haft rätt. Men hur säkra källor har du?

Ni är så onda.
Nej jag är inte det minsta pedofil men jag tycker att ni som gläds åt andras olycka är minst lika vidriga som sjuka män som raggar på barn. De är ju sjuka och behöver vård.
Citera
2022-10-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Ja, helt galet hur personer frossar i andras misär och olycka. Men är väl som man säger, skadeglädje är den enda sanna glädjen. Tragiskt

Exakt. Många tror jag ser på dumpen som underhållning. Man njuter av att se andra våndas och plågas, det är ju rent psykopatiska drag. Sen kan man förstå att känslor blir starka när det handlar om att skydda barn från förövare. Men två fel blir aldrig ett rätt.
Citera
2022-10-17, 18:41
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Exakt. Många tror jag ser på dumpen som underhållning. Man njuter av att se andra våndas och plågas, det är ju rent psykopatiska drag. Sen kan man förstå att känslor blir starka när det handlar om att skydda barn från förövare. Men två fel blir aldrig ett rätt.
Alltid undrat hur Helan och Halvan initierar en konversation med anhöriga och arbetsgivare efter en konfrontation.

Hur börjar det samtalet? Skulle vara intresserad att höra ett faktiskt samtal. Har dom aldrig delat. Typ, vad för slags intro inleder Sara med?

Kan man spekulera om
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-17 kl. 18:47.
Citera
2022-10-17, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Dumpen kontaktar alltid anhöriga INNAN publicering, inte efteråt.
Hans facebooksida stängdes ner i lördagskväll efter några idioter börja posta hatiska meddelanden på Facebooksidan och länka till Dumpen.
Tror inte han stängde sidan från respiratorn.

Kan inte självmordsförsöket vara själva anledningen till att facebooksidan dröjde kvar så länge? Jag antar att det tar ett tag för anhöriga att få access vid en sådan händelse. Facebook har väl en process för sånt?
Citera
2022-10-17, 19:06
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag skulle också vilja veta det. Gick han hem direkt då och försökte avsluta sitt liv (gumman var bortrest när han åkte dit). Konstigt att hans facebook fanns kvar då när Dumpen publicerade. Dumpen kontaktar ju alltid anhöriga innan publicering.

Tror faktiskt Flackbackprivat inte har en aning och bara hittar på. Ingen annan här som känner till har bekräftat vilket är ovanligt när det kommer till Flashback.
Bullshit. Dumpen kontaktar inte alls alltid anhöriga innan publicering.
Senast redigerad av E.84 2022-10-17 kl. 19:09.
Citera
2022-10-17, 19:09
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Bullshit. Dumpen kontaktar inte alls anhöriga innan publicering.
Kan du vara vänlig att berätta om hur samtalet initierades och fortskred utan att outa dig själv?

Jag t.ex. spelar in alla samtal på min mobil. Svarar inte om det är dolt nummer
Citera
2022-10-17, 19:14
Medlem
Citat:
Det är framförallt Dumpen med sina uthängningar som är ansvariga. Och ni era gamar som gläds åt att människor begår eller försöker begå självmord.
En enda gädda kan medföra förödelse för dussintals barn som blir självmordsbenägna och många lyckas ta sina liv. Och du skriker om en bedrövlig gädda som inte lyckades med påstås, märk väl påstås utan bekräftade uppgifter, ligga i respirator.
Skulle han nu försökt så var hans misslyckande inte allvarligt menat och hans psykologiska problem är vida större än böjelserna att förstöra barn för resten av deras liv.
Ingen har rätt att förstöra ett barn för att de har andra psykologiska problem, inte ens du!
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-10-17 kl. 19:18.
Citera
2022-10-17, 19:22
Medlem
Citat:
Jag tror mer på Sara än på dig.
Då får du väl be Sara bekräfta att du var undantaget som inte informerades innan publicering. Annars tror jag dig inte.
Citera
2022-10-17, 19:29
Medlem
Citat:

I ert fall så hade väl inte Dumpen lyckats ta reda på identitet innan de publicerade? Jag vill minnas att de efterlyste tips i samband med publiceringen.

Din man kanske själv kollade hemsidan för att se om klippet publicerats. När han såg att det publicerats så valde han att berätta själv. För visste skrev du väl lite längre bak i tråden att han tog upp det med dig innan Dumpen ringde? Måste ha varit några tunga dygn för honom innan han berättade.
Citera
2022-10-17, 19:39
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Dumpen kontaktar alltid anhöriga INNAN publicering, inte efteråt.
Bullshit! Hur skulle de kunna kontakta anhöriga till gäddor de inte ens själva kunnat identifiera, gäddor som identifierats först här i tråden? Skulle tippa på att minst hälften av alla gäddors anhöriga fått veta vad som hänt först efter publiceringen. Antingen från bekanta, skadeglada dumplingar eller Sara själv.
Citera
2022-10-17, 19:52
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Jag tror mer på Sara än på dig.
Då får du väl be Sara bekräfta att du var undantaget som inte informerades innan publicering. Annars tror jag dig inte.
Oxymoron. Du tror mer på en crack-hora som förekommer 33 ggr i belastningsregistret. Än en oskyldig partner.

Jösses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in