2022-10-17, 19:59
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Kan du vara vänlig att berätta om hur samtalet initierades och fortskred utan att outa dig själv?

Jag t.ex. spelar in alla samtal på min mobil. Svarar inte om det är dolt nummer

Minns inte exakt ordagrant. Men när jag pratade med Sara så hade jag timmar innan precis fått veta det från honom själv. Men hon började med att skicka en vänförfrågan på Facebook och när jag frågade vem hon va så skrev hon att hon hette Sara och behövde prata med mig i ett ärende förutsatt att mannen på bilden hon skicka va min make.

När jag senare på kvällen ringde så berätta hon om dumpen och lite kort om vad som skrivits samt fråga om det fanns barn i familjen och att jag kunde ringa om jag behövde prata.
Citera
2022-10-17, 20:02
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag tror mer på Sara än på dig.
Då får du väl be Sara bekräfta att du var undantaget som inte informerades innan publicering. Annars tror jag dig inte.

Jag behöver inte bevisa ett dugg för dig. Jag skiter fullständigt i om du tror mig eller inte.
Citera
2022-10-17, 20:05
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
I ert fall så hade väl inte Dumpen lyckats ta reda på identitet innan de publicerade? Jag vill minnas att de efterlyste tips i samband med publiceringen.

Din man kanske själv kollade hemsidan för att se om klippet publicerats. När han såg att det publicerats så valde han att berätta själv. För visste skrev du väl lite längre bak i tråden att han tog upp det med dig innan Dumpen ringde? Måste ha varit några tunga dygn för honom innan han berättade.

Stämmer, men man kunde ju skött det snyggare ändå.

Ja du ingen aning, det hann ligga uppe 2 dygn drygt innan jag fick vetskap om det. Ja han berättade själv, ja det lär det ha varit men sätter man sig i skiten så ska man fan känna av det med.
Citera
2022-10-17, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
I ert fall så hade väl inte Dumpen lyckats ta reda på identitet innan de publicerade? Jag vill minnas att de efterlyste tips i samband med publiceringen.

Din man kanske själv kollade hemsidan för att se om klippet publicerats. När han såg att det publicerats så valde han att berätta själv. För visste skrev du väl lite längre bak i tråden att han tog upp det med dig innan Dumpen ringde? Måste ha varit några tunga dygn för honom innan han berättade.
Bra.
Citera
2022-10-17, 20:24
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför spelar du in alla samtal på din mobil?
Det är en app. Så jag flyttade flyttfirman stal mängder av mina tillhörigheter. Har dom erkänt på telefon, dom sa, vi vill ha mer betalt så får du dina saker. Bra att ha det inspelat när jag gick till polisen och försäkringsbolaget. Svårt att bevisa annars.
Citera
2022-10-17, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De där hormonstinna killarna på som går i 7:e eller 8: klass hittade säkert någon jämnårig att ha sex med

Ja det också men har du äntligen kommit till insikt med att det är så killar pratar i gympasalens omklädningsrum i högstadiet. Finns alltid nån milf-lärare etc som 99% är kåta på och ingen av mina klasskamrater hade tackat nej till lite göka med tanke på hur dom uttryckte sig
Du har noll trovärdighet om det inte var så att du smög runt i småkillarnas omklädningsrum och därav kan bevisa motsatsen? Det får vi verkligen hoppas att du inte gjorde madame. Tantsnusk, så vill vi inte ha det.
Citera
2022-10-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84

Ja du ingen aning, det hann ligga uppe 2 dygn drygt innan jag fick vetskap om det. Ja han berättade själv, ja det lär det ha varit men sätter man sig i skiten så ska man fan känna av det med.

Berättade han hela sanningen direkt, eller lindade han in det på något sätt?
Citera
2022-10-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84

Hur skulle ”man”? skött det snyggare tycker du?
Finns det något snyggt överhuvudtaget i gäddor som söker hitta barnoffer att våldta?
Citera
2022-10-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Bullshit! Hur skulle de kunna kontakta anhöriga till gäddor de inte ens själva kunnat identifiera, gäddor som identifierats först här i tråden? Skulle tippa på att minst hälften av alla gäddors anhöriga fått veta vad som hänt först efter publiceringen. Antingen från bekanta, skadeglada dumplingar eller Sara själv.
Numer är gäddorna ofta identifierade innan publicering. Spela inte på gamla ”meriter”.
Citera
2022-10-17, 21:20
Medlem
Citat:
Finns det något snyggt överhuvudtaget i gäddor som söker hitta barnoffer att våldta?

Hon skriver i egenskap av anhörig. Jag ser inget konstigt med att tycka att Dumpen bör hantera informationen till anhöriga så snyggt som möjligt. De anhöriga är helt oskyldiga.
Citera
2022-10-17, 22:16
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ge exempel på barn? Gubbsjuka som trånar efter fiktiva frortisar. En del bögar som vill träffa en fiktiv tonårskille. Vedervärdigt, självklart. Men inget brott har skett.
Citera
2022-10-17, 22:35
Medlem
Ny gjedde på vei
https://rumble.com/v1og0m9-jag-har-aldrig-men-skickade-nd-en-bild.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in