2022-10-17, 01:59
Medlem
Bara jag som iakttog att La Isla Bonita - Madonna började spelas i Bengts (heter kanske Bengts) bil

Förövrigt var det en snubbe som bara ”Vad grymma ni är som tar fast såna svin som honom”, liksom när de konfrontera kinky-Brian och någon bara ”bra jobbat Patrik!”
Citera
2022-10-17, 03:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Är det någon som vet om Sara har knullat minderåriga när hon var verksam. Finns många hormonstinna 13-14 åriga killar som vill sätta på en tjej.
Tog hon id-kort av sina kunder?

Fanns väl någon här inne som visste mer om historian?
Citera
2022-10-17, 03:24
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Bara jag som iakttog att La Isla Bonita - Madonna började spelas i Bengts (heter kanske Bengts) bil

Förövrigt var det en snubbe som bara ”Vad grymma ni är som tar fast såna svin som honom”, liksom när de konfrontera kinky-Brian och någon bara ”bra jobbat Patrik!”
Den roligaste är när de försöker förklara för gädda à la Lindström hur stort Dumpen är, och just då utbrister en förbipasserande ”bra jobbat!” jobbigt att vara i hans skor där
Citera
2022-10-17, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Den roligaste är när de försöker förklara för gädda à la Lindström hur stort Dumpen är, och just då utbrister en förbipasserande ”bra jobbat!” jobbigt att vara i hans skor där

Vid vilken tid i klippet (i sekunder)
Citera
2022-10-17, 05:00
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Vid vilken tid i klippet (i sekunder)
9:12
Citera
2022-10-17, 05:08
Medlem
Citat:

Tackar. Tydligen är gäddan ”jätteglad” över att de finns enligt vad han sa strax efter det hahah, hoppas han verkligen menade det uppriktigt, vilket känns utopiskt tyvärr
Citera
2022-10-17, 05:18
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Är det någon som vet om Sara har knullat minderåriga när hon var verksam. Finns många hormonstinna 13-14 åriga killar som vill sätta på en tjej.
Tog hon id-kort av sina kunder?

Det här med Saras historik, var kan jag läsa mer om det? Hittar bara en betalartikel från häxpressen (ofta jag skulle pröjsa den skiten). Där står det att hon sålde sex som barn...20 år senare jagar hon pedofiler. Idag är hon 48. Eller räknar häxpressen 28-åringar som barn? Även svenska sådana?
Senast redigerad av Jahbrah 2022-10-17 kl. 05:28.
Citera
2022-10-17, 05:23
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:

552.

I sekunder.
Citera
2022-10-17, 06:17
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Säger man pedofilring och UK så har du väl ingen aning om vad man pratar om. Tusentals brittiska flickor drabbades

Fast det har ju den brittiska staten kämpat hårt för att tysta ner, gömma undan och förneka, eftersom pedofilerna hade "skyddad" hudfärg och religion. (De var brunhudiga smutsmusslingar).

Tommy Robinsons dokumentärserie The Rape of Britain rekommenderas i ämnet. https://m.imdb.com/title/tt17059746/
Citera
2022-10-17, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Tycker du kan tagga ner innan du drabbas av en hjärnblödning. Inse att du inte kan uppfostra resten av världen med din hatretorik.
Ingen lyssnar på dig eller kommer omvändas av ditt sjukliga maniska förakt mot Sara och Patrik.
Dumpen kommer sannolikt överleva dig.

Vi låter tiden få utvisa!
Citera
2022-10-17, 12:54
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Skulle vara intressant att få veta datum när konfrontationen skedde med tanke på när i tiden frun var bortrest.
Det var ju knappast onsdag den 12/10 när det publicerades.

Jag skulle också vilja veta det. Gick han hem direkt då och försökte avsluta sitt liv (gumman var bortrest när han åkte dit). Konstigt att hans facebook fanns kvar då när Dumpen publicerade. Dumpen kontaktar ju alltid anhöriga innan publicering.

Tror faktiskt Flackbackprivat inte har en aning och bara hittar på. Ingen annan här som känner till har bekräftat vilket är ovanligt när det kommer till Flashback.
Citera
2022-10-17, 13:05
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Det här med Saras historik, var kan jag läsa mer om det? Hittar bara en betalartikel från häxpressen (ofta jag skulle pröjsa den skiten). Där står det att hon sålde sex som barn...20 år senare jagar hon pedofiler. Idag är hon 48. Eller räknar häxpressen 28-åringar som barn? Även svenska sådana?
Gypsy-tears to the rescue?
Han har all intel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in