2022-10-15, 16:23
Medlem
andrewcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Enligt källor ska ”Han heter kanske Bengt” försökt att ta livet av sig, ligger tydligen i respirator nu.
Min första tanke efter jag sett klippet var att han förmodligen kastar in handduken och försöker avsluta sitt liv efter detta.

Magkänslan verkar haft rätt. Men hur säkra källor har du?
Citera
2022-10-15, 16:32
Medlem
Fuliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
[/b]

Nu mår man illa. Självinsikt/kritik existerar inte hos dessa gubbslem. De tror säkert de är intelligentare än genomsnittet också. Sitter säkert och skriver det på forum och skit också.

Candymankent försöker få allt och alla i säng och har sugit kuk fler gånger än man kan räkna enligt folk i byn...frågan är om han är bisexuell eller om "han tager vad han haver"
Citera
2022-10-15, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Min första tanke efter jag sett klippet var att han förmodligen kastar in handduken och försöker avsluta sitt liv efter detta.

Magkänslan verkar haft rätt. Men hur säkra källor har du?

Hörde detta från en av hans grannar.
Citera
2022-10-15, 17:37
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackprivat
Hörde detta från en av hans grannar.

Det är alltså verifierat att han har begått självmord eller i vart fall försökt?
Citera
2022-10-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Är för Dumpen och konfrontation av pedofiler, men kom igen, det är konstigt att de inte kan inkludera alla chattloggar på vissa ställen.

Exempelvis när det kommer till Från Gällivare till Sundsvall - där inkluderade de inte det sexuella de chattat om om 7-åringen.

Även angående julgranspedofilen, så inkluderade de inte snoppbilden han skicka trots att Sara själv påstod att han gjort det.

Även avseende Pekka så inkluderade de inte alla chattloggar, exempelvis där tjejen skrivit om att hon vill få sin oskuld tagen
Hur vet du då att hon skrev det?
Citera
2022-10-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Något nytt om den vidriga Robinson-gäddan (nr 144) ?

Enligt ett inlägg på Dumpen har han sets i sin hemby där han kan ha bytt lås på sitt hus så att fru och barn inte har tillträde.

Det ryktas också om att vissa grupperingar skyddar aset.

Någon som vet mer och kan uppdatera oss om honom?

Han och skohandlaren från Mönsterås känns som de vidrigaste av de vidriga hittills.
De och han som skulle ta med dottern, han från Märsta. Vidriga.

Har någon uppdateringar?
Citera
2022-10-15, 19:23
Medlem
Relentlesslys avatar
Jag är nyfiken, hur går Dumpens konsultverksamhet? Skulle göra föreläsningar yada yada. Har dom fått någon som har nappat? Jag betvivlar det.

Mycket snack och lite verkstad
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-15 kl. 19:31.
Citera
2022-10-15, 19:30
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Dumpen sjunker till nya lågvattenmärken. När man trodde man hade sett allt. Jösses. Nu tigger man pengar från företag. Den här oseriösa verksamheten måste upphöra
Varför inte författa en insändare om Dumpen att publiceras i flera morgontidningar? Du som är så begåvad med ett rikt ordförråd och hög intelligens.
Citera
2022-10-15, 19:33
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Varför inte författa en insändare om Dumpen att publiceras i flera morgontidningar? Du som är så begåvad med ett rikt ordförråd och hög intelligens.
Var snällt sagt av dig. Problemet är att jag inte har tid för sådant. Dumpen självdör när pengarna sinar: Är deras nemesis.

Definition of nemesis

1 capitalized : the Greek goddess of retributive justice
2 plural nemeses\ ˈne-​mə-​ˌsēz
\ a : one that inflicts retribution or vengeance Many a pursued man fell before his nemesis in the streets …— Agnes Morely Cleaveland
b : a formidable and usually victorious rival or opponent The team was defeated by its old nemesis.
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-15 kl. 19:47.
Citera
2022-10-15, 19:46
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Problemet är att jag inte har tid för sådant.
Men du har ju ändlös tid att skriva och spamma ner i den här tråden. Vad har vi missat?
Citera
2022-10-15, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe

Opinionsbildar du själv i pressen gällande Dumpen?
Citera
2022-10-15, 19:55
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Opinionsbildar du själv i pressen gällande Dumpen?
Nej, för jag finner ingen anledning att göra det. Det verkar ju rulla på i god fart ändå, och att jag personligen är positiv till deras verksamhet tror jag ingen här i tråden som läser regelbundet har missat. Hade jag däremot varit emot Dumpen och deras metoder, så är det inte helt omöjligt att jag försökt opinionsbilda i skriven form någonstans utanför Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in