Citat:
Ursprungligen postat av
PalmeKiller
Ett storm i ett vattenglas. Sedan dog Anne Frank av sjukdom i något polskt arbetsläger, inte av hon blev ihjäl gasad. Så varför detta satans martyrskap? Pappan blev dessutom stenrik på kuppen, vilket varje jude skulle ha gillat.
”PalmeKILLER”, en person som alltså visar stöd för mordet på en svensk statsminister, skriver att det inte betyder ett skit att ett barn ska ha dött i ett polskt koncentrationsläger. Avslutar sedan med antisemitism. Detta ska stå bakom Rebecca ”Fallenqvist” respektlöshet mot Anne Frank.
Alltså. Jag som tyckte Per Bolund överdrev, plötsligt fattar jag varför folk mått så dåligt över SDs siffror i detta val och deras inflytande. Jag röstade blankt i detta val då jag inte ville låta S leva på att om man inte röstade på dom så blev det en indirekt röst på SD, jag tyckte att S behövde skärpa sig när det gällde gängkriminaliteten och trodde inte att SD var såna nazister och högerextrema som det låter som när folk pratar om dom. Men Rebecka Fallenqvist har nu tydligt visat vad det handlar om. Hon
och dom som försvarar henne har tydligt visat varför SD inte är ett parti som andra.