2022-10-16, 07:44
Medlem
dooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Som vanligt så får man inte ha en egen åsikt i Sverige utan ska stöpas i samma vänsterform. Tysta motståndare är vänztern bra på men det funkar inte i längden. Demokrati?

Visst får man ha en egen åsikt. Men tillhör man Sveriges näst största parti och dessutom ingår i den svenska regeringen så får man ibland hålla dessa kontroversiella åsikter för sig själv. Det finns tillfällen då det är lämpligt att provocera och ligga i framkant, men en smart politiker vet när det är dags att dra in huvudet i skalet. SD:s bakgrund som vi alla vet kantas av skandaler och floskler, inget annat parti, mig veterligen, har fått sålla i ledet så mycket.
Det är nu det är viktigt att visa att de förtjänar sin plats i vårt styrande organ.
Min röst fick de inte men jag respekterar det demokratiska beslutet.
Citera
2022-10-16, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FettSvinet69
Bryr mig inte om Anne Frank. Var ju 80 miljoner andra stackare som också dog under ww2.
Snarare runt 50milj men jag ser din poäng.
Citera
2022-10-16, 07:52
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Kan någon förklara för mig vad problemet är? Får man inte ha en åsikt om något en person själv skrivit, för att personen var jude? Är det något fel med att vara kåt? Jag förstår inte
Problemet är att du närmar dig det som skett med förnuftet. Lämna förnuftet utanför det hela. Håll bara upp ett finger och känn vart vinden blåser. Allt kommer nu att bli klart som korvspad, och ditt nästa inlägg här kommer att lyda ungefär:

"Herregud vem är den där Fallenkvist, kan inte någon bara få bort idioten? Förresten, heja Jimmie!"
Citera
2022-10-16, 07:54
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip60
Säger som dig vad vad är "Problemet "Med det Rebecca sagt? vänstern tycks vara väldigt lättkränkta
Vänstern? Mer den ekonomiska högern.
Citera
2022-10-16, 07:56
Medlem
vasaduellers avatar
Vad reagerar ni på? En människa har läst en bok och delar med sig av sina intryck.

Helt okontroversiellt, och liknande kunde ha gjorts av vem som helst. Inte minst av en bokrecensent

Snacka om att försöka skapa en nyhet av ingenting.

Har ni blivit känslomässigt betingade till att reagera starkt på alla kopplingar mellan SD/jude och kvinna/kåt?
Citera
2022-10-16, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FettSvinet69
Bryr mig inte om Anne Frank. Var ju 80 miljoner andra stackare som också dog under ww2.

Har Rebecca uttalat sig om dem också menar du? Det är ju hårresande
Citera
2022-10-16, 07:57
Medlem
Hugin86s avatar
Rebecka blir mer och mer provocerande älskar de att hon kör på. Sen riks och swebtv är rätt mellan mjölk. Så skönt med någon som kan höja ribban
Citera
2022-10-16, 07:58
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Oj, så hemskt det var. Hon var ju ändå jude. Åh nej, av en Sverigedemokrat… katastrof.

Du och ingen hade ens reagerat om det var en sosse som skrev likadan om en annan känd framliden.

Jag hade reagerat ännu mer om det var en sosse för jag avskyr sossar. Men jag tycker inte man skriver sådär om någon alls faktiskt, jude eller ej.
Citera
2022-10-16, 08:00
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Dick Erixon har sanktionerat Rebecka, må skit falla även på honom. Det är dags att kliva ur sandlådan nu SD.
Och in i den mycket större sandlådan där alla andra befinner sig?
Citera
2022-10-16, 08:01
Medlem
Dylans avatar
Secret pages in Anne Frank's diary reveal her reflections on sex:
https://www.dw.com/en/secret-pages-in-anne-franks-diary-reveal-her-reflections-on-sex/a-43803106

Anne Frank’s hidden diary pages: Risque jokes and sex education
https://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2018/05/16/anne-franks-hidden-diary-pages-risque-jokes-and-sex-education/

Up yours, bitches!
Senast redigerad av Dylan 2022-10-16 kl. 08:25.
Citera
2022-10-16, 08:07
Bannlyst
Ett storm i ett vattenglas. Sedan dog Anne Frank av sjukdom i något polskt arbetsläger, inte av hon blev ihjäl gasad. Så varför detta satans martyrskap? Pappan blev dessutom stenrik på kuppen, vilket varje jude skulle ha gillat.
Citera
2022-10-16, 08:10
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSeussy
Glömde skriva att de saker Fallenkvist sagt och skrivit är symtom på motsatsen till en god människa. Vad är det här för sorts personlighetstyp?
Och alla som reagerar, instinktivt och likt på kommando, vad är det för sorts personlighetstyp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in