2022-10-16, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FemKiloGuld
Rebecca Fallenkvist är inte zigenare, varför nu det är relevant.
"Programledaren Laila Neagu mer känd under namnet som Rebecca Fallenqvist är inte etnisk svensk utan en rumänsk zigenare. Hennes mamma gifte sig med en jude i Malmö och därmed bytte hela familjen namn och efternamn"
Citera
2022-10-16, 00:54
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonvero
Varför kan hon inte jobba som clown och dra judeskämt istället? Om hon nödvändigtvis vill vänja folk vid nazismen? Så kan de som tycker det är kul swisha en slant. Och jag slipper.

Och varför kan inte Sd leverera normala politiker som sysslar med normal politik? Många röstade på dem av det skälet.
Hon har väl ingen anledning att jobba som clown via swish när det är bättre betalt att vara politiker?

Sd:s mål kanske inte bara är praktiska, de vill också påverka samhällsdebatten och kulturen genom memer. Att dra judeskämt och relativisera allt som har med judar ingår häri.
Citera
2022-10-16, 00:56
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
"Programledaren Laila Neagu mer känd under namnet som Rebecca Fallenqvist är inte etnisk svensk utan en rumänsk zigenare. Hennes mamma gifte sig med en jude i Malmö och därmed bytte hela familjen namn och efternamn"
Källa?

En zigenarjude som drar skämt om Förintelsen, sånt här är ju helt skruvat.
Citera
2022-10-16, 00:56
Medlem
blamages avatar
Citat:
Det enda jag kan hitta är att hon är turk. Vad är din källa?
Citera
2022-10-16, 00:59
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Fast om dom var rumäner från Rumänien hade dom väll inte behövt söka uppehållstillstånd här?
Läst att dom är romer, alltså burkplockare det man förut kallade zigenare.
Hennes familj kom ju hit 1989, samma år som kommunist-diktatorn Ceaușescu avsattes. På den tiden behövde rumäner söka uppehållstillstånd(liksom nu, fast nu iom EU är det ju enklare). Och nej, hon är inte rom.
Senast redigerad av OlleLiss 2022-10-16 kl. 01:04.
Citera
2022-10-16, 01:02
Avslutad
Citat:
Okej. För hennes pappa är turk.
Citera
2022-10-16, 01:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Det går att skämta grovt om alla andra döda som inte tillhör de "utvalda". Jesus pissar Hollywood ständigt på. Sarah Silverman skämtade grovt om Jesus. Vad hände? Inte ett skit. En bättre karriär bara.
Du vet att Jesus var jude va?
Citera
2022-10-16, 01:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Jag bryr mig inte om SD, jag är här för RF. Hon har lite tåga men befinner sig tyvärr i fel parti. Det jag hoppas på är att hennes "recension" av slampan Anne Frank blir det som visar vem som bestämmer i landet. Och att ett extraval blir följden där L åker ut på arslet. Ett problem mindre.

SD är fö mer sionistvänligt än KD. Visserligen är dvärgen ägd av globalisterna men M har vissa sundhetstecken i Staffanstorp.
Ja vilken otrolig seger för "anti-jude-rörelsen" att Rebecka har antytt att Anne Franke var en kåt liten flicka... För att sedan gå ut och säga att det inte alls var någon kritik mot judar... Efter att hon redan avgått så går hon tydligen ändå judarnas ärenden...

Rebecka:
Citat:
”Boken utgör en gripande skildring av människans godhet och ondska.

Den goda Anne som i de första kapitlen är som vilken ung tjej som helst, hon lever sitt liv i ro och finner ett intresse i killar (vilket jag belyste), ställs i kontrast till nazismens ondska.

Min story syftade till det goda och mänskliga hos Anne – inte att förminska ondskan som hon utsattes för”.

Helg seger!
Senast redigerad av sjelvefan 2022-10-16 kl. 01:09.
Citera
2022-10-16, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Det enda jag kan hitta är att hon är turk. Vad är din källa?
Wiki: Fallenkvist föddes i Kristianstad. Hennes föräldrar var flyktingar från Rumänien som invandrade till Sverige på 1980-talet
Citera
2022-10-16, 01:14
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
Ja vilken otrolig seger för "anti-jude-rörelsen" att Rebecka har antytt att Anne Franke var en kåt liten flicka... För att sedan gå ut och säga att det inte alls var någon kritik mot judar... Efter att hon redan avgått så går hon tydligen ändå judarnas ärenden...

Rebecka:

Helg seger!
Som sagt, det visar vilka som bestämmer i vasallstaten Sverige.
Citera
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:

Så hon är alltså jude själv?
Citera
Medlem
Selischs avatar
Vilket stolpskott. SD borde utesluta henne direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in