2022-10-13, 14:56
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Lever du internetvärlden och bara ser patrask i flöden, kommentarer, artiklar? Känner inte igen mig alls från där jag bor och de jag umgås med.. Där lever alla i samförstånd och utifrån sina kunskaper och erfarenheter tillsammans går framåt. Sen dinns det så klart en och annan idiot både på den ena och andra sidan.
Desto tyngre blir uppvaknandet.
De styr redan ditt och dina barns liv.
Citera
2022-10-13, 15:00
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Desto tyngre blir uppvaknandet.
De styr redan ditt och dina barns liv.

Uppvaknandet kom igen nu. Jag ser en idiot när jag ser den och självklart varken umgås eller kommunicerar med dem någonstans mer än ett hej när man möts. Tar aldrig in dem i mitt liv och undviker dem överallt. SÅ mig kan de aldrig "väcka" för jag kommer aldrig någonsin bli en av dem. Lyckligtvis är min sambo på samma bana som mig, hon hatar PK idioti och galna kärringar och har problem att umgås med typ 90% av dem alla.

Så nej inget uppvaknande här, jag vaknade för 30 år sedan och har ett fint liv med de jag gillar blir inte eggad av dem heller, jag ser idioter som mongon och de kan inte suga energi från mig.
Citera
2022-10-13, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Klart de inte gör, följer du inte alls debatten i Sverige där de spyr ut sitt hat mot svenska män?
Negrer och araber förvaras dock även när de våldtar, misshandlar och mördar. Då skuldbeläggs istället vita män för deras brott.

ge dej nu och gå ut och träffa lite kvinnor IRL i stället så inser du att de allra flesta är helt ok
Citera
2022-10-13, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Så, vad är du, en hanrej (cuckold) eller simp?
Du är blås oavsett.
Du är en biologisk olycka, en vandrande dildo och en fucking bankomat, ditt korkade fån.
De hatar dig, men drar sig inte en sekund för att utnyttja skiten ur dig.

Testa vem du vill med t.ex. "vad tycker du om Metoo"?
Säger de bra, då vet du.

nu verkar va det bara massa kvinnohat i denna tråd , tråden handlar om man ska försvara kvinnor i krig eller kris ,

så klart man ska om du är en riktig man

glöm inte att din mor skaffade fram dej av kärlek till en annan man en gång i tiden , eller är du en överlevande våldtäkts abort
Citera
2022-10-13, 15:12
Medlem
Faan bara massa misslyckande SD are här.
Bete er vettigt , kamma er så kommer.......
Citera
2022-10-13, 15:31
Medlem
Citat:
Lever du internetvärlden och bara ser patrask i flöden, kommentarer, artiklar? Känner inte igen mig alls från där jag bor och de jag umgås med.. Där lever alla i samförstånd och utifrån sina kunskaper och erfarenheter tillsammans går framåt. Sen dinns det så klart en och annan idiot både på den ena och andra sidan.

Alla lever i en internet och MSM-värld och de sanningar som etableras där påverkar människors attityder. Den indoktrinering SVT har utsatt oss alla sedan barnsben har skadat folket extremt mycket.
Citera
2022-10-13, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av titanbult
ge dej nu och gå ut och träffa lite kvinnor IRL i stället så inser du att de allra flesta är helt ok

De flesta i landet jag har flyttat till är mycket bra och det har gett en sund distans till de sjuka kvinnorna i Sverige. Du borde bo utomlands en tid också så att du kan se det sjuka i Sverige utifrån.
Citera
2022-10-13, 15:40
Medlem
.
Citera
2022-10-13, 16:26
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av titanbult
nu verkar va det bara massa kvinnohat i denna tråd , tråden handlar om man ska försvara kvinnor i krig eller kris ,

så klart man ska om du är en riktig man

glöm inte att din mor skaffade fram dej av kärlek till en annan man en gång i tiden , eller är du en överlevande våldtäkts abort
Vad menar du med en riktig man, mr random white knight?
Är det en sån där som inte tror att kvinnor är minst lika kapabla att försvara män?
Jag hjälper mina närmaste, svenska kvinnor kan själv.
Det har de sagt så länge jag levt.

Vassego!
Jag har ett begränsat antal platser i mina livbåtar och inte en feminist kommer få plats.
Citera
2022-10-13, 16:27
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Alla lever i en internet och MSM-värld och de sanningar som etableras där påverkar människors attityder. Den indoktrinering SVT har utsatt oss alla sedan barnsben har skadat folket extremt mycket.

Men varför är alla så svaga? Jag slutade med aftonbladet 2004 när jag insåg vilket degenererat nyhetsflöde det var.. Gick ur facebook trots jag hade mina vänner från hela världen där.

Det blir lite av en vana, när jag ser hjärntvätt och negligering, negativa epitet så vänder jag på klacken och helt enkelt slutar att konsumera eller vara där till deras favör. Jobbigt visst men man vänjer sig, det är enkelt som andra kan se vara helt omöjligt och näst intill verklighetsfrämmande.

Aja, svenska kvinnor är så jävla bra och dom är "mina" att slåss för och det tänker jag alltid göra.
Citera
2022-10-13, 16:36
Medlem
Citat:
Men varför är alla så svaga? Jag slutade med aftonbladet 2004 när jag insåg vilket degenererat nyhetsflöde det var.. Gick ur facebook trots jag hade mina vänner från hela världen där.

Det blir lite av en vana, när jag ser hjärntvätt och negligering, negativa epitet så vänder jag på klacken och helt enkelt slutar att konsumera eller vara där till deras favör. Jobbigt visst men man vänjer sig, det är enkelt som andra kan se vara helt omöjligt och näst intill verklighetsfrämmande.

Aja, svenska kvinnor är så jävla bra och dom är "mina" att slåss för och det tänker jag alltid göra.

Hjärntvätten genom SVT har en extremt stor betydelse till att svenskar är så sjuka. Själv slutade jag med svensk TV 2007 då jag bodde utomlands en period och började sedan aldrig kolla igen. Det var mycket viktigt för min avprogrammering, bo utomlands och inte kolla på svensk TV.

Svenska kvinnor är skräp men de flesta männen är hjärntvättade till att vara simps.
Citera
2022-10-13, 16:45
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Du menar varför är kvinnor så svaga? Det är kvinnor som har SVT, AB och PKism som sin bibel. Skall man då träffa svenska kvinnor så får man träffa någon som står utanför detta inte sant så att fråga män varför kvinnor är som dom är var ju ett skönt självmål. Såg du hur gemene svenska betedde sig tex efter att kaosnegern George Floyd dog? BLM och svarta nävar på 70% av profilerna? Du kanske inte är där men ledsen kompis du är fruktansvärt jävla naiv om du inte förstår att den stora massan unga kvinnor där ute är hjärndöda får helt utan kapacitet till egna innovativa tankar. Du kan inte projicera bara för att din gumma står utanför och göra det till en sanning för svenskor för så ser inte verkligheten ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in