2023-02-12, 18:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Varför skulle Centern börja bomba och skjuta vanligt folk?

Du får väl ringa Poroshenko ursäkta menar Centern och fråga.
Citera
2023-02-12, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Du får väl ringa Poroshenko ursäkta menar Centern och fråga.
Du säger att du tänker försvara vanligt folk om Centern tar makten med hjälp av utländsk militär.

Om utländsk militär tar makten tänker du däremot sitta hemma och skydda mamma.

Du är obegriplig.
Citera
2023-02-12, 18:16
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Så inget försvar med vapen i hand för dig, det förväntar du dig att en man ska göra.

Din läsförståelse är inte så bra va?

Utöver självförsvar så ja, jag förväntar mig faktiskt att svenska armén, beståendes av både killar och tjejer, ska försvara svenska folket och Sverige. Vi betalar rätt så jävla mycket för vårt försvar.

Citat:
Jo du skrev ju om det du ansåg var dina rättigheter, något du bara ska få serverat.
Asiatiska kvinnor ser det inte på ditt sätt, de jobbar hårt och är tacksamma mot sin man även om han är långt ifrån så bra som flertalet västerländska män.

Nej, jag skrev om mänskliga rättigheter. De mänskliga rättigheterna har många länder skrivit under på.

Så jävla ignorant du är. Det bor många miljoner människor i Asien. Bara i Kina bor där över en miljard människor. Hur fan vet du hur "asiatiska kvinnor" ser på det?
Citera
2023-02-12, 18:18
Avslutad
Citat:
Ja världen är komplex hjärtat.
Jag pratar inte om världen, jag pratar om dig. Du har alltså inget emot att utländsk militär tar makten, bara om Centern gör det med hjälp av utländsk militär?
Om sossarna skulle störta den nuvarande regeringen med våld, skulle det vara ok för dig? Miljöpartiet? Feministiskt initiativ?
Citera
2023-02-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Din läsförståelse är inte så bra va?

Utöver självförsvar så ja, jag förväntar mig faktiskt att svenska armén, beståendes av både killar och tjejer, ska försvara svenska folket och Sverige. Vi betalar rätt så jävla mycket för vårt försvar.

Så inget försvar med vapen i hand för dig alltså.

Citat:
Nej, jag skrev om mänskliga rättigheter. De mänskliga rättigheterna har många länder skrivit under på.

Det du inte förstår är att de mänskliga rättigheter som du räknade upp inte magiskt bara uppstår för att man skriver något på ett papper, någon måste leverera det med hårt arbete.

Citat:
Så jävla ignorant du är. Det bor många miljoner människor i Asien. Bara i Kina bor där över en miljard människor. Hur fan vet du hur "asiatiska kvinnor" ser på det?

Jag gav dig en länk till en video som du kunde se på och lära dig något av om du ville vara lite mindre ignorant. Har du gjort det eller har du bott i något asiatiskt land?
Citera
2023-02-12, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Så inget försvar med vapen i hand för dig alltså.

Det du inte förstår är att de mänskliga rättigheter som du räknade upp inte magiskt bara uppstår för att man skriver något på ett papper, någon måste leverera det med hårt arbete.

Jag gav dig en länk till en video som du kunde se på och lära dig något av om du ville vara lite mindre ignorant. Har du gjort det eller har du bott i något asiatiskt land?
Hur vet du att Jenny inte blir placerad som prickskytt i ett torn någonstans? Eftersom du tjatat om att hon inte kommer att ha ett vapen.
Citera
2023-02-12, 18:26
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Polisen är bra också va ;-)?
Feminiseringen och pacificeringen av dem gick som smort.
Börjar folk kasta sten släpper de allt de har i händerna och springer.

Lågaffektivt bemötande som är en så viktig paradgren för kvinnliga poliser.
Citera
2023-02-12, 18:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag pratar inte om världen, jag pratar om dig. Du har alltså inget emot att utländsk militär tar makten, bara om Centern gör det med hjälp av utländsk militär?
Om sossarna skulle störta den nuvarande regeringen med våld, skulle det vara ok för dig? Miljöpartiet? Feministiskt initiativ?

Du är ordentligt jävla förvirrad. 10 år senare sitter kuppmakarna fortfarande vid makten. Det yttre hotet du tror finns är ett inre. Du har liksom inte ens greppat den logiska följden av saker och ting. B kan bara hända om A händer.

NATO innebär tex att vi har utländsk militär på svensk mark. Det första jag frågade dig var "vem är fienden" hade du bara kunnat svara på det så hade du inte varit så förvirrad sen.
Citera
2023-02-12, 18:36
Avslutad
Citat:
Du är ordentligt jävla förvirrad. 10 år senare sitter kuppmakarna fortfarande vid makten. Det yttre hotet du tror finns är ett inre. Du har liksom inte ens greppat den logiska följden av saker och ting. B kan bara hända om A händer.

NATO innebär tex att vi har utländsk militär på svensk mark. Det första jag frågade dig var "vem är fienden" hade du bara kunnat svara på det så hade du inte varit så förvirrad sen.
Så när det inre hotet centerpartiet avsätter vår nuvarande regering med våld med hjälp av utländsk militär, vad gör du?
Senast redigerad av Ipsi 2023-02-12 kl. 18:39.
Citera
2023-02-12, 18:49
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så när det inre hotet centerpartiet avsätter vår nuvarande regering med våld med hjälp av utländsk militär, vad gör du?

Fångar in samtliga feminister i Sverige till min kvinnoarmé. Tjejor kan!
Citera
2023-02-12, 18:59
Medlem
Såklart att dom är!

Bara för att du inte får några så behöver dom inte låtas lämnas i krig
Citera
2023-02-12, 19:05
Avslutad
Citat:
Fångar in samtliga feminister i Sverige till min kvinnoarmé. Tjejor kan!
Och vad ska den armén göra? Vakta din mamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in