Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Jeg reagerer ikke på at den nye siktede diskuteres.
Ok, men du påstår fremdeles hardnakket at TH er hettemannen, selv om både politiet og diverse vitner har gått god for at hettemannen var en tilfeldig forbipasserende. Høyden ser heller ikke ut til å stemme, noe du krampaktig avfeier som sprøyt.
Noen får « hang-ups» , eller tunnelsyn og det mener jeg er grunnleggende feil i en diskusjon. Jeg har fulgt denne saken i fire år og forsøker seriøst å sette meg inn i all ny informasjon som kommer via denne tråden. Det er heldigvis også mange gode innlegg her, som fremdeles gjør det interessant å lese/ bidra.
Jeg tror det finnes grunner for at den nye siktede med nær krets er mer involvert, men det er kun min oppfatning.