2022-10-09, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Varför kallar dy mig landsförrädare då?

Det skrev jag, därför att du har förstört landet.
Citera
2022-10-09, 17:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det skrev jag, därför att du har förstört landet.

På vilket sätt har jag förstört landet?
Citera
2022-10-09, 17:45
Medlem
Citat:
På vilket sätt har jag förstört landet?

Genom att stötta den politik som lett till det nuvarande läget i landet. Gjort det till en krigszon.
Citera
2022-10-09, 17:46
Avstängd
Citat:
Genom att stötta den politik som lett till det nuvarande läget i landet. Gjort det till en krigszon.

Inte röstat på samma parti som du mao? Eller på vilket sött har jag stöttat politiken?

(Röstade för övrigt inte på Reinfeldt och hans öppna-hjärtan policy)
Citera
2022-10-09, 17:47
Medlem
Citat:
Inte röstat på samma parti som du mao? Eller på vilket sött har jag stöttat politiken?

Röstat på partier som drivit landet dit ja men också haft de åsikter du har vilket partier också anpassar sig efter för att jaga röster.
Citera
2022-10-09, 17:55
Avstängd
Citat:
Röstat på partier som drivit landet dit ja men också haft de åsikter du har vilket partier också anpassar sig efter för att jaga röster.

Röstade inte på moderaterna men det belyser fortfarande poängen om hur lite det krävs för att du ska börja betrakta den överväldigande majoriteten av ditt folk som fiender. Du måste vara redigt efterbliven för att tro att bara för att Reinfeldt satt på plats när en massiv flyktingvåg skedde i världen så var det det folk röstade för och inte typ.. sänkta skatter, sämre välfärd och sålda gemensamma tillgångar i form av sjukhus, skola, apotek, järnväg etc.

Kanske inte så konstigt att folk som röstar på enfrågepartier är enfaldiga.
Citera
2022-10-09, 17:57
Medlem
Citat:
Röstade inte på moderaterna men det belyser fortfarande poängen om hur lite det krävs för att du ska börja betrakta den överväldigande majoriteten av ditt folk som fiender. Du måste vara redigt efterbliven för att tro att bara för att Reinfeldt satt på plats när en massiv flyktingvåg skedde i världen så var det det folk röstade för och inte typ.. sänkta skatter, sämre välfärd och sålda gemensamma tillgångar i form av sjukhus, skola, apotek, järnväg etc.

Kanske inte så konstigt att folk som röstar på enfrågepartier är enfaldiga.

Hela 7K har stått för massinvandring men de mest extrema partierna finns i vänsterblocket. Till höger har partierna äntligen åtminstone anpassat sig till SD.
Citera
2022-10-09, 18:00
Avstängd
Citat:
Hela 7K har stått för massinvandring men de mest extrema partierna finns i vänsterblocket. Till höger har partierna äntligen åtminstone anpassat sig till SD.

Vilket gör en jävligt stor del av befolkningen till dina uttalade fiender. Enfaldigt. Lycka till i ditt nya land, invandrade quisling. Hoppas alla där röstar som du.
Citera
2022-10-09, 18:01
Medlem
Citat:
Vilket gör en jävligt stor del av befolkningen till dina uttalade fiender. Enfaldigt. Lycka till i ditt nya land, invandrade quisling.

Ja det är många som drivit landet till en krigszon, helt korrekt.
Självklart är ni landsförrädare som jag hatar.
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2022-10-09 kl. 18:15.
Citera
2022-10-09, 18:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hur som helst är allt detta bara hypoteser.

Men om vi ska hålla oss till mer troliga scenarion, så är det nog att Putin kommer hålla på med sabotage mot Sverige och andra länder. Sabotage som vi alla som bor här kommer känna på och påverkas av (inte bara kvinnorna). Och blir han ännu mer skogstokig än vad han redan är, så kommer han kanske ta till kärnvapen. Och då kommer vi alla dö på stört utan möjlighet att varken försvara oss själva eller andra. Den risken finns om Putin känner sig alltför trängd och börjar tänka "om jag ska falla, så ska jag ta med mig alla i det fallet". Så som Hitler resonerade på slutet om tyska folket. Han ansåg att tyska folket hade svikit honom och att man därmed skulle "trycka på knappen" och utrota tyskarna.

Så riskerna för Sverige är, vad jag tror: sabotage från Putin (som kommer drabba oss alla, inte bara kvinnorna) eller kärnvapenkrig (som kommer drabba oss alla, inte bara kvinnorna). Vi kommer ha mycket svårt att försvara både oss själva och andra i händelse av kärnvapenkrig.

Men ändå sitter vissa i denna tråd och är självgoda och tycks njuta av hur dåligt det kommer gå just för svenska kvinnor i ett eventuellt krig. Och nu syftar jag inte på dig JordenIsPlatt. Utan jag syftar på andra i tråden. De lever i en fantasivärld. Det de önskar att svenska kvinnor ska råka ut för, är det som ukrainska kvinnor/män och barn i denna stund råkar ut för... Väldigt osmakligt, sjukt och rentav sadistiskt. Att dessa individer har sådana önskningar och fantasier mot sina medmänniskor i Sverige, när det just nu sker mot människor i vårt närområde. Tja, vad säger man... De är helt enkelt inte friska, de som önskar och fantiserar om sådant. Men som sagt: det är ett troligare scenario att allt liv släcks ut med kärnvapen om Putin ger sig på Sverige. Eller sabotage.

Klart det är, jag har noll oro över ryssen.

Det kommer uppenbarligen bli otroligt mycket värre för svenskor än ukrainskor, ukrainskor har inte spenderat sista 40 åren med att hata sina män så jag är ledsen men den enda som lever i en fet jävla fantasi är feminister. Att alla episka manshatare får hat är inget konstigt alls utan det är exakt det klimatet man skapat.
Citera
2022-10-09, 18:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
I vilket inlägg har jag skrivit att en majoritet är emot feminism? Vad är det jag har förnekat? Vänligen citera.

Du anklagar mig för att ha påstått en massa som jag inte påstått, påståenden som du inte ens kan härleda till i något av mina inlägg.

Du uttalar dig osammanhängande och förvirrat.

Jag tror vi nu kan konstatera att du inte vet själv vad du svamlar om. Du kan liksom inte svara mig och sedan prata om något helt annat? Jag beskrev hur vi lever här i feminismens Nordkorea och du sa att en majoritet kvinnor är emot det vilket bara är en massiv absurd jävla lögn speciellt när det kommer från en nazifeminist som du så igen vilka är kvinnor emot menar du? Vad är dom emot om det nu inte var mitt samtalsämne och feminism du pratade om? Vad pratar DU OM? Jag är inte intresserad av ditt semantiska aspie beteende så förklarar vad fan du ens svarar på eller håll käft.
Citera
2022-10-09, 18:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag tror vi nu kan konstatera att du inte vet själv vad du svamlar om. Du kan liksom inte svara mig och sedan prata om något helt annat? Jag beskrev hur vi lever här i feminismens Nordkorea och du sa att en majoritet kvinnor är emot det vilket bara är en massiv absurd jävla lögn speciellt när det kommer från en nazifeminist som du så igen vilka är kvinnor emot menar du? Vad är dom emot om det nu inte var mitt samtalsämne och feminism du pratade om? Vad pratar DU OM? Jag är inte intresserad av ditt semantiska aspie beteende så förklarar vad fan du ens svarar på eller håll käft.

Lägg ner din jävla gaslighting nu och svara på mina frågor.

Jag skrev att en majoritet av svenska kvinnor lever i familjekonstellation med svenska män och att en majoritet av svenska kvinnor inte hatar män. Efter det blev du helt jävla hysterisk och började svamla om nazifeminism och en massa om skolan och en massa annat irrelevant bullshit.

Jag svarade då att majoriteten av svenska kvinnor inte sitter på sådan makt att de beslutar om dagis och skola - något du själv höll med om.

Varför sitter du och tramsar? Lämna tråden om du bara tänker sitta och trolla sönder den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in