2022-10-09, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Nej, du hänger bara för mycket på internet. Dessutom befinner du dig inte ens i landet. Och angående att du skulle titta på om du såg mig bli våldtagen. Jag vet. Det hade du gjort oavsett vem du såg, eftersom du är en liten ryggradslös quisling.

Du frågar hur en främmande makt skulle klara av att betala någon utomlands och sen anklagar du andra för att ha noll koll. Du är inte bara liten, ryggradslös och en Quisling. Du är dum också.

Nej i praktiken kommer jag nog aldrig se dig bli våldtagen, om jag inte åker och besöker mina föräldrar i Sverige förstås. Men skulle jag se det så skulle jag inte lyfta ett finger, jag skulle inte ens ringa 112. Detta eftersom jag anser att du ska få det du har röstat fram.
Citera
2022-10-09, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nej i praktiken kommer jag nog aldrig se dig bli våldtagen, om jag inte åker och besöker mina föräldrar i Sverige förstås. Men skulle jag se det så skulle jag inte lyfta ett finger, jag skulle inte ens ringa 112. Detta eftersom jag anser att du ska få det du har röstat fram.
Var det så alla gjorde när du blev omringad och överfallen på skolgården och nu vill du hämnas?
Citera
2022-10-09, 17:10
Avstängd
Citat:

Jo, du har sagt det och jag har påtalat att jag visste det långt innan du sa det eftersom du saknar ryggrad och inte hade lyft ett finger för att skydda någon, någonsin.

Du hade lika gärna kunnat skriva att du hade druckit vatten om du var törstig och inget annat fanns att tillgå. Det är så självklart att det är ett slöseri på ord att säga det.
Citera
2022-10-09, 17:11
Medlem
Citat:
De länder man köper sig medborgarskap i är inte länder man vill bo i, det är länder som ger skattefördelar och bra möjlighet till att resa till andra länder, att det har ett bra pass alltså.

Sedan bor man där man trivs.

Sina pengar kan man sedan ha i ytterligare ett eller flera andra länder .

Det är så folk med kapital gör då det maximerar fördelarna.

Kvinnorna har drivit fram woke i Sverige till en sådan nivå att landet helt gått ner sig och det finns ingen återvändo, Kommer bara bli värre så njut nu för det kommer aldrig bli så här "bra" igen.

Ok. Du menar Luxemburg och liknande.

Så du menar att det är woke som gör att utländska kriminella män skjuter skarpt? Nejdu. Har inget med woke att göra. Har med narkotikahandel och status och pengakåthet att göra.

Och fortsatt: det är manliga makthavare som har fört en ansvarslös migrationspolitik. De hade kunnat valt helt annorlunda, hur mycket än vanliga kvinnor "drivit fram woke". Makthavare har nämligen: makt.

Så. Det är de utländska kriminella männen och de manliga makthavare som bär skuld för hur det ser ut i Sverige. Inte de vanliga svenska kvinnorna. Börja tänk som sagt!
Citera
2022-10-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
jaha. nej.

dråp och mord räcker aldeles utmärkt, är man psykiskt sjuk ska man få behandling inte fängelse (även det är ju formulerat i lag)

Jag tror du är långt mer efterbliven och okunig för att jag någonsin ska kunna förstå dig eller var du kommer ifrån, men sjuka människor är ju oftast så.

Nej.

Men du är ju efterbliven på en aldeles egen och speciell nivå, och inte heller förändrar det objektiv verklighet.

Jag vet inte riktigt vad din påäng är, att du har ännu mer fel? rätt och fel är inte en gradering där man vid en viss uppnåd av fel, plötsligt har rätt.

Jag skrev redan i första posten att du hade fel, nästa gång istället för att bete dig långt värre en en fullt fungerande men obstinat 3åring, tacka för information och gå vidare. det är vad vuxna gör.

Jo, självklart är alla dess kukaruseel och spermhinks vänner du har i stort behov av "lite extra rättigheter".

prova att istälelt aplicera lagen på "normala" situationer....

så du hade "mega dubbel superdupermycket" fel. ser som sagt inte påängen?

Jaha. nä så är inte lagen formulerad, du har ju fått den länkad, så låtsas inte vara förvånad utav utfallet.

Hur vore det om du någon gång kunde hålla dig till sakfrågan rätt igenom, helt utan olika sorters personangrepp? Jag anser att debatter blir mycket lättare att föra om man slipper läsa personangrepp i varannan mening.

Jag har nu fått svar på frågan på ett konkret sätt och det tackar jag för. Och jag har svarat dig konkret också. Jag är nöjd.

Jag önskar dig en fin afton.
Citera
2022-10-09, 17:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hur vore det om du någon gång kunde hålla dig till sakfrågan rätt igenom, helt utan olika sorters personangrepp? Jag anser att debatter blir mycket lättare att föra om man slipper läsa personangrepp i varannan mening.

Det gör jag.
(FB) Är svenska kvinnor värda att försvara i krig?

Citat:
Jag har nu fått svar på frågan på ett konkret sätt och det tackar jag för.
Det fick du för typ 10 posters sen, troll.....
Citat:
Och jag har svarat dig konkret också.

Nej. det har du inte
Citat:
Jag är nöjd.
det är ovidkommande.

Citat:
Jag önskar dig en fin afton.
Jag önskar dig detsamma, udner föruttsätning att du slutar trolla och förstöra trådar.
Citera
2022-10-09, 17:25
Medlem
Citat:
Jo, du har sagt det och jag har påtalat att jag visste det långt innan du sa det eftersom du saknar ryggrad och inte hade lyft ett finger för att skydda någon, någonsin.

Det har inte med ryggrad att göra utan om att jag hatar dig och det du står för, därför ser jag gärna att du får det du förtjänar. Kvinnorna i det landet jag nu bor i skulle jag däremot riskera mitt liv för att skydda eftersom de är värda det.

Citat:
Ok. Du menar Luxemburg och liknande.

Nej, det förslaget visar bara hur okunnig du är om detta.

Citat:
Så du menar att det är woke som gör att utländska kriminella män skjuter skarpt? Nejdu. Har inget med woke att göra. Har med narkotikahandel och status och pengakåthet att göra.

De är i Sverige eftersom du har röstat dit dem.
Citera
2022-10-09, 17:31
Avstängd
Citat:
Det har inte med ryggrad att göra utan om att jag hatar dig och det du står för, därför ser jag gärna att du får det du förtjänar. Kvinnorna i det landet jag nu bor i skulle jag däremot riskera mitt liv för att skydda eftersom de är värda det.

Nej, det förslaget visar bara hur okunnig du är om detta.

De är i Sverige eftersom du har röstat dit dem.

Ja, du hatar alla som inte röstar som du och betraktar de som fiender.

Nej, det hade du inte. Du hade lagt svansen mellan benen och hittat på nåt svepskäl till varför de inte förtjänar att hjälpas, precis som du redan gjort en gång. Du kanske är dum nog att lura dig själv men du lurar ingen annan.
Citera
2022-10-09, 17:37
Medlem
Citat:
Ja, du hatar alla som inte röstar som du och betraktar de som fiender.

Nej, det hade du inte. Du hade lagt svansen mellan benen och hittat på nåt svepskäl till varför de inte förtjänar att hjälpas, precis som du redan gjort en gång. Du kanske är dum nog att lura dig själv men du lurar ingen annan.

Nej jag hatar dem som skapat en krigszon i Sverige, ni har förstört ett bra land, ni är landsförrädare.
Citera
2022-10-09, 17:39
Medlem
Citat:
Nej jag hatar dem som skapat en krigszon i Sverige, ni har förstört ett bra land, ni är landsförrädare.

Du kommer at få diskutera i all evighet med dom här idioterna, dom har en väldigt dålig relation till verkliga resultat. Dom fortsätter att försöka manipulera svaga individer med shaming som dom alltid gjort.
Citera
2022-10-09, 17:41
Avstängd
Citat:

Varför kallar du mig landsförrädare då?
Citera
2022-10-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Du kommer at få diskutera i all evighet med dom här idioterna, dom har en väldigt dålig relation till verkliga resultat. Dom fortsätter att försöka manipulera svaga individer med shaming som dom alltid gjort.

Ja men mest patetiskt är när de tror att det är Putin som ligger bakom trådar som denna. De är totalt blåsta och hjärntvättade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in