Citat:
Ursprungligen postat av
slö
Problemet är att du ljuger och tramsar, du gör ju mer skada en nytta med dina sagor, dina inlägg är ju långt mer destruktiva en enstaka trolls.
Nej. Jag varken ljuger eller tramsar. De "sagor" jag skriver ner är verkliga. Det blir dock svårt för mig att bevisa det, eftersom jag då skulle behöva outa vem jag är och vilka de jag skriver om är. Inget jag har lust med.
Du är däremot bra på att tramsa. Men jag gillar dig ändå, för ibland briljerar du och kommer med bra vetenskapliga källor/liknande i vissa trådar (nu syftar jag i andra forumdelar). Men ibland är du en riktig tramspelle som slingrar dig likt en ål i debatter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Det har jag mycket svårt att tro. Jag har alldeles för många lager av anpassningsbara analyser beroende på vad som äskas och vilket djup eller abstraktionsnivå som krävs. Inte en chans att du 'har koll' på någon av dem.
Du å andra sidan är lika djuplodande och insiktsfull att läsa som en elräkning.
Det är din upplevelse av mig. Min upplevelse av dig är att du är känslostyrd och ologisk. Brusar upp lätt och missar vad vi andra verkligen har skrivit och gör din egen tolkning av det som står. Hur konkret vi än har skrivit. Du tolkar in manshat, där inget manshat finns. Tom. när Ipsi skriver fint om män som gillar kvinnor, så ser du manshat. Känslostyrd och ologisk, som sagt.
Men jag förstår dig. Du har haft en skitdålig uppväxt och en riktigt dålig mor. Sådant sätter givetvis sina spår...

Det är
inget något barn ska behöva vara med om... Men det är alltså inte Ipsi, jag, Jenny9, Merapi, enhlavboj, Micro113 etc. som har gjort detta mot dig i din barndom. Vi vill bara att kvinnor ska ha mänskliga rättigheter. Jag kämpade tom. för människors mänskliga rättigheter i min ungdom. Nu inte lika aktiv. Livet, du vet.
Men nu mina herrar, går vi till topic igen. Slut-analyserat om våra debatt-personligheter.
I händelse av krig är det landets gränser och själva landet som ska skyddas. Vilket indirekt blir att folket som bor i landet skyddas. Jag och
slö bor här, så vi kommer givetvis komma ut i strid om Sverige blir anfallet.
Stor-men-stark, sitter trygg, där du sitter.