2022-10-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Förmodligen ligger det under 97 nu, statistiken släpar efter.
Jag gav också källa på 97 i IQ, men du har kanske så låg IQ att du missade det.

97 är medel. Som du ser i källan är 97 i snitt top 20 i världen. Å de på första plats är inte markant mycket högre.
Citera
2022-10-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Kör på bara. Ignorera faktumet att ni bespottat de svenska männen i decennier med diverse hashtaggar och "mäns våld mot kvinnor" propaganda. Kör det utför stupet, för det är dit ni är på väg och ni KAN inte sluta bete er som om ni förväntar er att en förälder kommer och sätter stopp för ert 'lajvande' innan det är försent.

NI har försatt er i denna sitsen. NI har med ert manshat sett till att Sverige har den största singeltätheten i världen. NI har raljerat och skojat bort när vi påpekat vansinnet med att allt våld i relationer ska klassas som "mäns våld mot kvinnor" (helt jävla vansinnigt). NI raljerar när vi påpekar den perverst sneskruvade sexköpslagen där en del av er t.o.m. anser att kvinnor ska kunna köra det som inkomst och företagsamhet, att tjäna som lockfälla för att sätta dit män och då samtidigt göra det legalt för den som säljer det olagliga (helt jävla vansinnigt).

NI tycker det är helt ok att 66% av högskolestuderande är kvinnor och 34% är män. Inget snack om jämställdhet där inte. NI har inga problem med att jämställdsmyndigheten består av bara kvinnor i ledningen. Snacka om att gå i bräschen för jämställdhet som myndighet.. (sanslöst)

Det är NI som antingen bidragit till tonläget eller hållt tand för tunga som är skyldiga. Nu får ni skörda vad ni sått.

Och ja, jag bryr mig fortfarande om de som lider. ..och de som lider mest idag i Sverige är pojkar och män.

#KvinnorSkördaVadNiSått

#InteErMan

Du svarade inte på mina frågor: Skulle du själv "räcka ut handen" mot personer som hatar dig och som skulle se på utan att hjälpa dig, om du blev våldtagen? Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som vill inskränka kvinnors mänskliga rättigheter? Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som skulle se på när kvinnorna våldtas, utan att hjälpa dem?

Jag har upprepade gånger skrivit att det bör heta "våld i nära relationer". Inte "mäns våld mot kvinnor". Då det är oerhört missvisande. Detta tycks du ha missat. Du tycks också ha missat att jag har stridit hårt för män som utsatts för könsdiskriminering av olika sort. Det har jag också skrivit om upprepade gånger. Jag vill varken se män eller kvinnor behandlas som boskap, nämligen.

I övrigt: jag kanske är man själv, vad vet du? Hur som helst vet jag hur man hanterar olika sorters vapen (kanske rent av har gjort lumpen, vad vet du?). Kommer från en släkt där flera har varit/är militärer på högre nivå. Både i och utanför Sverige. Om kriget kommer hit, kommer jag sätta mina barn i säkerhet med äldre släktingar och sedan strida för Sverige. Jag vet hur man strider.
Citera
2022-10-09, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Utan grabbarna vinner fienden skrev du!

Kvinnorna kan alltså inte sköta försvaret!
Din dumma låg-IQ-människa. Var i exemplet ser du att den som ska skjutas ska försvara sig?
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag tror de föreställer sig att krig går till så att varje soldat får varsin kvinna att vara livvakt åt och fiendesoldaterna ska sen försöka skjuta den kvinnan och den som skjutit flest kvinnor vinner.
Citera
2022-10-09, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du svarade inte på mina frågor: Skulle du själv "räcka ut handen" mot personer som hatar dig och som skulle se på utan att hjälpa dig, om du blev våldtagen? Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som vill inskränka kvinnors mänskliga rättigheter? Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som skulle se på när kvinnorna våldtas, utan att hjälpa dem?

Jag har upprepade gånger skrivit att det bör heta "våld i nära relationer". Inte "mäns våld mot kvinnor". Då det är oerhört missvisande. Detta tycks du ha missat. Du tycks också ha missat att jag har stridit hårt för män som utsatts för könsdiskriminering av olika sort. Det har jag också skrivit om upprepade gånger. Jag vill varken se män eller kvinnor behandlas som boskap, nämligen.

I övrigt: jag kanske är man själv, vad vet du? Hur som helst vet jag hur man hanterar olika sorters vapen (kanske rent av har gjort lumpen, vad vet du?). Kommer från en släkt där flera har varit/är militärer på högre nivå. Både i och utanför Sverige. Om kriget kommer hit, kommer jag sätta mina barn i säkerhet med äldre släktingar och sedan strida för Sverige. Jag vet hur man strider.

Skitsnack. Du är en kvinna och du har inte vare sig vapen- eller stridskunskaper.
Citera
2022-10-09, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det kanske blir så när man känner sig landsförvisad för att man aldrig passade in. De är ju några stycken sådana.

Jo, så kan det mycket väl vara. Och de känner att de inte passar in, för att vi här inte vill att kvinnor behandlas som boskap. Här i landet vill vi att även kvinnor ska ha mänskliga rättigheter.
Citera
2022-10-09, 10:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Skulle du själv "räcka ut handen" mot personer som hatar dig och som skulle se på utan att hjälpa dig, om du blev våldtagen?

Någon gång måste du nog börja inse att kvinnor som vill ha samma rättigheter/samma möjligheter som män: socialt, politiskt och ekonomiskt, inte är några otrevliga väsen. De är bara människor, som vill leva som människor. Och för detta hatas de av sådana som dig. Du och andra antifeminister vill få kvinnor till att vara boskap, utan rättigheter/möjligheter. Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som vill inskränka kvinnors mänskliga rättigheter? Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som skulle se på när kvinnorna våldtas, utan att hjälpa dem?

För att kvinnor behöver mäns hjälp, tråden handlar om krig memba? Ren krasst för män i krig så är ju bara kvinnor i vägen så vi behöver inte deras hjälp. Vem som behöver vems hand därmed bör tom du förstå.
Citera
2022-10-09, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
97 är medel. Som du ser i källan är 97 i snitt top 20 i världen. Å de på första plats är inte markant mycket högre.
Det finns olika, Sverige är på topp i alla. Finns en där Sverige är på plats 1 också.
Och även en från 2022 där medel är 101.
Senast redigerad av Ipsi 2022-10-09 kl. 11:03.
Citera
2022-10-09, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Skitsnack. Du är en kvinna och du har inte vare sig vapen- eller stridskunskaper.

Du svarade inte på mina frågor.
- Skulle du själv "räcka ut handen" mot personer som hatar dig och som skulle se på utan att hjälpa dig, om du blev våldtagen?
- Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som vill inskränka kvinnors mänskliga rättigheter?
- Varför ska kvinnor räcka ut handen till folk som skulle se på när kvinnorna våldtas, utan att hjälpa dem?

Jo, jag har vapenkunskaper (men jag har aldrig stridit i krig). Kanske har jag gjort lumpen? Kanske är jag utbildad polis? Kanske har jag jaktutbildning? Vad vet du? Strida kommer jag kunna göra. Var så säker. Jag är ingen feg liten hare.

Ja. Du är övertygad om att jag är kvinna. Andra är övertygade om att jag är man.
Jag kanske är född hermafrodit? Nej, så klart jag inte är. Och vad fan spelar det för roll?
Jag är humanist och för mänskliga rättigheter för både män och kvinnor. Som ung kämpade jag tom. för detta aktivt, som sagt.
Citera
2022-10-09, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
För att kvinnor behöver mäns hjälp, tråden handlar om krig memba? Ren krasst för män i krig så är ju bara kvinnor i vägen så vi behöver inte deras hjälp. Vem som behöver vems hand därmed bör tom du förstå.

Finns gott om män som tycker om svenska kvinnor. De svenska kvinnorna räcker nog hellre ut en hand till män som gillar svenska kvinnor än till män som hatar svenska kvinnor. Ganska logiskt. stor-men-snabb verkar dock tro att alla svenska män hatar alla svenska kvinnor. Kan ha med hans mor att göra.
Citera
2022-10-09, 11:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Finns gott om män som tycker om svenska kvinnor. De svenska kvinnorna räcker nog hellre ut en hand till män som gillar svenska kvinnor än till män som hatar svenska kvinnor. Ganska logiskt. stor-men-snabb verkar dock tro att alla svenska män hatar alla svenska kvinnor. Kan ha med hans mor att göra.

Aha så vinden har vänt totalt mot igår så nu finns det inga problem med män som inte vill försvara svenska kvinnor längre? Va bra. Trodde kritiken gällde alla antifeminister/MGTOW/Incels och allt annat och inte bara stackars Stor Men Snabb.
Citera
2022-10-09, 11:08
Avslutad
Citat:
Ja för vissa tycks det obegripligt svårt att förstå att de flesta kvinnor och män faktiskt gillar varandra.

Män gillar sina fruar, mödrar, systrar, döttrar, sina kvinnliga kollegor, sina kvinnliga polare och sina manliga polares fruar osv och kvinnor gör likadant med sin manliga omgivning. Man lever, älskar, skrattar, tar hand om varandra och har kul tillsammans, både kvinnor och män.
Citera
2022-10-09, 11:12
Medlem
Både ja och nej. Det är ju rätt men samtidigt finns de ingen mer själsdestruktivare och mer otacksam brud än svenska brudar.

Dom kanske snarare hade joinat motståndar sidan bara för att göra en poäng.

Hade varit lite som ett två frontskrig att man krigar för dom sen samtidigt som man får massa skit av dom. Lite bättre att välja andra brudar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in