Citat:
Jag skrev (ungefär): Majoriteten av svenska kvinnor lever i familjekonstellation med svenska män, majoriteten av svenska kvinnor hatar inte män.
Hur fan vill du att jag ska veta hur alla dessa individer tänker och tycker? Om de är "goda eller onda"?
Du låter som ett litet barn som delar in människor i "dum" och "snäll". Har du inte större tankeförmåga än så?
Citat:
..tänk att NU så passar det att distansera sig från de få men högljudda feminazisterna..??
Svårt att veta vem eller vad du syftar på. Om du menar fåtalet kändiskåta idioter under #metoo så har jag tagit avstånd från dem hela tiden.
Citat:
..kan det möjligen ligga till så att innan så lät ni dem gå i bräschen och ni 'vanliga' (nåja) kvinnor med gott hjärta (nåja) låg i kölvattnet och njöt av de oförtjänta fördelar som de galningarna gapade sig igenom? NU när det kan skönjas en ev. orolig framtid med lidande så kastar ni alltså dem under bussen?
Har de gagnat någon? Vilka gagnade de och hur? Jag och andra har inte fått några extra fördelar, men du får gärna tala om för mig vilka de är.
Citat:
..precis som ni nu gör med bokstavsfolket när de börjar knapra in på era medaljer och uppmärksamhet i sporter.. Innan var ni minsann deras 'allierade' men när det började tullas på ER uppmärksamhet så skulle det skapas specialregler för kvinnosporter..
Vem syftar du på? Vem har varit allierade med bokstavsfolket? Menar du att kvinnliga elitidrottare förr var allierade med bokstavsfolket men förskjuter bokstavsfolket nu pga att bokstavsfolket nu börjat konkurrera om medaljerna med de kvinnliga elitidrottarna? Är det inte ganska naturligt att kvinnliga elitidrottare inte vill tävla mot män inom sina grenar som de offrar så mycket tid och engagemang i?
Citat:
Ni har;
Ingen Anständighet
Ingen Moral
Inget Egetansvar
Inget Konsekvenstänk
Ingen Anständighet
Ingen Moral
Inget Egetansvar
Inget Konsekvenstänk
Återigen, vem syftar du på? De kvinnliga elitidrottarna?
Citat:
..och så undrar ni varför männen lämnar er i drivor?? OCH nu då dessutom försöker ni shamea dem till att ställa sig framför ryssen för er.
Cirka 50% av alla äktenskap slutar i skilsmässa, ca 70% av dessa är initierade av kvinnan.
Vem försöker ställa vem framför ryssen?
Citat:
#InteErMan
Skönt, du framstår som totalt förvirrad och hysterisk.
Dessutom, jag är varken kungen eller drottningen så du kan kalla mig för "du" hädanefter, det går bra. Här i Sverige skedde du-reformen på 60-talet, alltså ett bra tag sen.