2022-10-08, 11:11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomersetMum
Gasläcka i Östersjön, Iran, Ukraina, kärnvapenhot, miljön - välj en fråga eller alla. Och det där ”avlägsna kriget”…. Kanske inte så avlägset snart. Jag menar inte att hon ska sluta bada jag menar att hon kan sluta beskriva detaljerna kring ett bad som om det var något superviktigt. Om vi pratar om det som att det är det blir det det tillslut. Och det låter härligt och man blir som hypnotiserad av mys. Opium för folket. Skitdrömmar.

Du kanske ska börja blogga själv?

Jag vill i alla fall inte läsa en blogg om gasläckan i Östersjön. Sånt läser man väl in i tidningen. Jag vill läsa om champagne, designmöbler, loppisfynd och skumbad.
Citera
2022-10-08, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hon kommer vara med i Filip och Fredriks Alla mot Alla om drygt en vecka. Ska bli spännande och se hur det ligger till med allmänbildningen. Gissar på

Haha kul! Detta måste jag kika på. Hur går det för Elsa i det där kockprogrammet? Har ej kollat men min mamma sa att hon är duktig.
Citera
2022-10-08, 11:27
Medlem
farlings avatar
Det var det jag gissade på att hon gjorde när hon spelade in Mästerkocken.
Ska bli spännande att se hur det står till med allmänbildningen då, gissar på att det kommer att gå käpprätt åt helvete.
Citera
2022-10-08, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det var det jag gissade på att hon gjorde när hon spelade in Mästerkocken.
Ska bli spännande att se hur det står till med allmänbildningen då, gissar på att det kommer att gå käpprätt åt helvete.

Men hon är väldigt modig som ställer upp i programmet! Gillar att hon bjuder på sig själv och inte bara kör den trygga vägen hela tiden.
Citera
2022-10-09, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Du kanske ska börja blogga själv?

Jag vill i alla fall inte läsa en blogg om gasläckan i Östersjön. Sånt läser man väl in i tidningen. Jag vill läsa om champagne, designmöbler, loppisfynd och skumbad.

Ja eller sluta läsa bloggen. Där har jag nog lösningen för det är inte för mig.
Citera
2022-10-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Haha kul! Detta måste jag kika på. Hur går det för Elsa i det där kockprogrammet? Har ej kollat men min mamma sa att hon är duktig.

Ja hon är jätteduktig i mästerkocken! Bäst av alla hittills skulle jag säga! Enkelt, gott och fina presentationer av rätterna! Skulle nästan tippa på att hon vinner!
Citera
2022-10-13, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overlock
Nu har hon skrivit om viktnedgången. En av dom första kommentarerna är ”ja, jag tyckte du såg snyggare ut.” Suck.

Skönt att hon känner sig mer hälsosam men vad hände med den klassiska tidlösa stilen?
Hennes nya extremt korta och ”trendiga” kjolarna a’la Sandra Beijer är så missklädsamma till Elsas figur.
Speciellt när man ser henne bakifrån med platta skor.
Citera
2022-10-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiktaalik
Det passar lilla präktiga fröken proppmätt bättre att vara tjock och trind. Det är mer i linje med hennes personlighet. Gapig och yvig och med låg impulskontroll. Det känns också att det är mer i linje med hennes tomma personlighet att låna saker från omgivningen och suga upp trender. Samt stoppa i sig allt som är gott. Finns det någon mer beskäftig samtida människa?

Ja alltså, Elsa lever verkligen i sin bubbla. Pontus är borta i veckan och nu kan Elsa äntligen få tid med Lynn 😜 "Den här veckan ska bli urmysigt iallafall. Lynn och jag ska hänga och jag ska verkligen få tid med honom och njuta." Hon skrev även att hon har djur- och barnansvar denna vecka i ett annat inlägg. Tänker att som vuxen och förälder har man väl alltid ett ansvar. Jag borde verkligen sluta läsa bloggen. Blir bara irriterad 😅
Citera
2022-10-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Ja detta kan verkligen bli ett trainwreck. Ernst har lite samma aura som Cecilia Frode, dvs konstig, disträ, långsam i tanken och i långa stunder bortkopplad från omvärlden, så det kan ju komma att gå riktigt dåligt för far och dotter Billgren.
Citera
2022-10-16, 14:16
Medlem
Någon som vet vilken lägenhet de var på visning på idag på stories?
Citera
2022-10-16, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusmusan
Någon som vet vilken lägenhet de var på visning på idag på stories?

Nu roade jag mig på hemnet en liten stund. Måste vara denna? https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-4rum-sodermalm-mosebacke-stockholms-kommun-kapellgrand-17a-19188598?utm_source=app&utm_medium=link&utm_campai gn=tipsa&utm_content=android-mobile
Citera
2022-10-19, 08:28
Medlem
Vet inte om jag är en alldeles för kall människa men jag blev nästan provocerad över vad som orsakade att Elsa kände sig skör i veckans avsnitt av Billgren Wood.

- Hon är ensam en _hel vecka_ med Lynn och Nikita, och har aldrig haft sådant ansvar tidigare. Jag tycker att Pontus borde åka oftare så hon kan bli stärkt i att klara sig själv. Och tycker synd om Pontus att behöva höra (eftersom han klipper podden) hur ångestfyllt det varit för henne att behöva ta allt detta ansvar själv.

- Hennes pappa är sjuk och detta gör henne orolig att "något ska hända" eftersom deras relation är så bra just nu. Han var ju tillräckligt frisk att spela in TV-program med henne hela dagarna, så jag förstår inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in