2022-10-07, 21:09
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
"Har du som enskild individ ur ett helhetsperspektiv" 🤣😂🤣

Vilka kan du gå i god för i detta gäng? Utveckla gärna vilka!

Abou len, såg du orren? du kan snaska i dig min chebbe sluta leka med min eri.

Oj nu börjar jag bli förvirrad det blir för mycket med så mycket att debattera speciellt när det är komplicerade upplägg och mycket att skriva och tänka

Vad menar du?
Vilka ska jag gå i god för?
Vad ska jag utveckla?
"Har du som enskild individ ur ett helhetsperspektiv" Grattis! you get it do you? är du hotfull?

Fortsätt förvirra och blanda in flera användare det blir bara roligt för mig
Citera
2022-10-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackassretard2
Jag har inte nämnt att SBE vart i Sörmland och jag har inte skrivit att det finns ett chapter

Vad snackar du om vadå bad standing no contact

Vad i hela jävla helvete yrar du om?

Vad tycker du om min avatar visst är den häftig?

Person som är i Bad standing: SBE ha en bild på sin Facebook men en kille som är listad som Bad standing
Sörmland: Sorry, my mistake, det var visst trådstartren som nämnde Sörmland.
Avataren: Jo, men varför har du en häftapparat som avatar?

Sanningen666 Sitter du på mer info om snubben och om deras förehavande i Sörmland?
Citera
2022-10-07, 21:14
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrummelDrummel
Person som är i Bad standing: SBE ha en bild på sin Facebook men en kille som är listad som Bad standing
Sörmland: Sorry, my mistake, det var visst trådstartren som nämnde Sörmland.
Avataren: Jo, men varför har du en häftapparat som avatar?

Sanningen666 Sitter du på mer info om snubben och om deras förehavande i Sörmland?

Det är en raket.. ingen häftapparat
Citera
2022-10-07, 21:42
Medlem
beckos avatar
Bra research, väldigt många bara delvis besvarade frågor, antagligen ingen koppling till G.L. eller, så Jackassretard2 vet inte, någon annan som vet kanske?
- Vem är i Bad standing/No contact (bilden från SBEs Facebook-grupp)?
- har SBE ett "chapter" i Sörmland?
- varför är SverigesBrödraElits patch lik finska Sons Of Odin?
- är personen med luvtröjan ned Svensk och Iransk gaddning på armen Raffa
- påminner graderingarna på västen om G.Ls typsnitt?
- är dom unika gaddningarna på händerna på en G.L. medlem i kärnan som suttit?
- är bilden tagen i Ingelstad, Småland nära Raffa?
- oberoende, allierade eller fiender med Brödraskapet eller (halv-iranier?) Muslimska Brödraskapet?
Citat:
Vet vi namnet på killen som är i Bad standing/No contact (bilden från SBEs Facebook-grupp)?
Du nämnde även att SBE setts i Sörmland, vart i Sörmland och har de ett "chapter" där ocksa?
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Förklarar gärna
Inget större intresse längre, vi är väl bara två som undrar lite?
patchen är lik finska Sons Of Odin
SverigesBrödraElit
https://www.facebook.com/groups/3205283466452423
Soldiers of Odin
https://soldiersofodin.fi/
personen med luvtröjan har en Svensk och en Iransk gaddning på ena armen och Raffa är halv-iranier
Graderingarna på västen påminner om G.Ls typsnitt
unika gaddningarna på händerna
bild tagen i Ingelstad? Småland?
Så folk undrar om det finns en koppling mellan gamla G.L. och SverigesBrödraElit?
Men du verkar övertygande, så jag antar nu att det du säger stämmer
Senast redigerad av becko 2022-10-07 kl. 21:52.
Citera
2022-10-07, 22:13
Medlem
Citat:
Detsamma jag gillar dig och är verkligen reko och korrekt du har en speciell stil och jag tycker du gör ett bra jobb och jag uppskattar verkligen det har någon berättat för dig hur smart du är och hur avancerat du tänker? människor runt omkring dig måste vara riktigt stolta bra jobbat klappa dig på huvudet och ge dig själv en kram jag tycker verkligen om dig!

skit i att göra research då bara yra om det ena och det andra och lägg in lite psykologi A och några avancerade meningar så blir det säkert väldigt bra hur snabbt slängde du i hop det du skrev? nyfiken

Mvh!

Ska försöka svara på dina frågor så gott jag kan sen släpper jag den här tråden.

Är inte super intresserad av Raffa längre men det var en underhållande tråd. Det som var underhållande var att det hända saker hela tiden. Sen var många som pratade om den tråden. Sen var det roligt när hans brudar kom in och om jag minns rätt både hyllade och sänkte honom. Det var roligt också när folk som var berusade eller påtända skrev. Blev ännu tokigare.
Sen förstår jag att Raffa och dom som bryr sig om honom tyckte att det var jobbigt. Men jag känner inte honom så för mig så var det rolig läsning. Som att man läser en rolig bok.

Det händer för mycket i mitt vanliga liv för att jag ska memorera allt som skrevs i tråden. Måste väl vara det bästa för din polare och för dig att det glöms bort. Då du inte verkar vara så nöjd med hur Raffa framställdes.

Jag skiter fullständigt om Raffa vunnit eller förlorat någon fight. Det jag minns var att han oftast förlorade.

Ska man fightas så ska man se till att man har oddsen på sin sida. Annars så är risken att man åker på stryk. Går man och ska slåss mot fyra stycken med brutet ben så är man inte smart. Du tycker säkert annorlunda men det är vad jag tycker och jag pratar bara för mig själv.

Vilka städer han har bott i skiter jag också i. Har aldrig träffat på honom eller hört talas om honom förutom på Flashback.

Du får gärna förklara varför man sätter på sig tröjor med gängets namn på sig? Jag har ju bevisligen min teori. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.

Nä, är inte snut eller plit. Kan dock se skillnaden. Men har inget problem med dom. Är man med i leken får man leken tåla.

I min värld så är inte LVU, LSU, fängelse, belastningsregister inte någon merit. Det betyder att han har åkt fast för mycket. Rättspsyk är definitivt ingen merit.
Så det får vi nog släppa för där står vi för långt ifrån varandra. Där kommer vi inte komma överens. Oavsett vad du skriver.

Att han varit med i massa gäng ser jag inte heller som någon merit. Kan ju betyda att han inte är lojal, att han har svårt att samarbeta. Men oavsett. Jag skiter i vilket. Kan ju vara precis vad som helst som hänt. Men spelar ingen roll för mig. Och är inte intresserad av att höra förklaring. Ville bara svara på din frågeställning.

Jag tycker på sätt och vis synd om Raffa. Kan inte hjälpa det. Men om det inte är synd om honom och han bara blivit missförstådd, så bra för honom.

Bra för honom att han lever ett hederligt och drogfritt liv.

Nä, jag tänker inte starta någon ny tråd om Raffa. Han gjorde ju sin karriär som kriminell och blev ju ordentligt omskriven. Nu är han ju hederlig och tänker inte göra revansch. Så vad ska man skriva om i en ny tråd?

Han får väl bli influenser på Instagram om han vill dela med sig av sitt hederliga liv. Kanske skulle bli intressant om han har massa pengar kvar sen gäng livet?

Nu ska jag, som jag skrev tidigare i tråden att jag ska försöka släppa det här.

Ps
Vet inte hur lång tid det tog att skriva. Tar inte tid. Men jag skriver ganska snabbt tror jag.
Senast redigerad av igglepiggle 2022-10-07 kl. 22:17.
Citera
2022-10-08, 00:18
Medlem
Citat:
Kramizz!

Vi verkar se olika på saker och ting.

För att visa upp sitt varumärke tänk som ett företag och dra in pengar hota utpressa etc och för att det ska kännas broderligt och man känner sammanhang. Vill du att vi alla ska springa nakna eller vad?

Nä, finns ganska många grupperingar/nätverk där jag bor som inte har något gäng logga på sig. Verkar funka ganska bra ändå? Obs. Dom går inte nakna. Utan dom har kläder på sig.

Väldigt lätt för snuten att se vilka dom tillhör. Har inte hört om något gäng som det gått bra för som har haft gäng tillhörighet på tröjan som det har gått bra för?
Kanske mc klubbarna. Men som jag sa, där jag bor så har dom flesta bara västen med namn på när dom är på motorcykeln eller i andra mc sammanhang.

Var tvungen att läsa igenom sammanställningen om Gangland tråden.

https://raffagangland.webnode.se/blogg/

Förstår att det är den vinklade versionen av raffas kriminella karriär.

Hade glömt bort en massa. Typ alla detaljer. Men oavsett hur det är vinklat så har jag svårt att se på Raffa som lyckad kriminell.

Ja, jag tycker synd om honom.

Dock så är det bra att han nu är hederlig och drogfri.

Ska försöka igen att inte skriva mer. Men du drar in mig med dina inlägg.

Kramiz
Citera
2022-10-08, 00:19
Medlem
Akvavitaes avatar
Vad fan har raffa med det här att göra? Finns det något white trash gäng i Örebro eller vad är det frågan om?

Vill veta om rån, drogförsäljning o dylikt, inte 10 år gammalt internet-tjafs.
Citera
2022-10-08, 00:48
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvavitae
Vad fan har raffa med det här att göra? Finns det något white trash gäng i Örebro eller vad är det frågan om?
Vill veta om rån, drogförsäljning o dylikt, inte 10 år gammalt internet-tjafs.

Jackassretard2 vet inte, någon annan som vet?
- är SBE ett white trash gäng i Örebro?
- har SBE chapter i Sörmland?
- är bilden ifrån Ingelstad, Småland?
- har SBE samarbete med Brödraskapet och Muslimska Brödraskapet?
- vilka brott? rån, drogförsäljning?
- vem är i bad standing?
Slumpen?
- varför är patchen lik finska Sons Of Odin?
- är personen med luvtröjan Raffa?
- har graderingarna samma typsnitt som G.L.?
Citera
2022-10-08, 00:53
Medlem
Jackassretard2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Jackassretard2 vet inte, någon annan som vet?
- är SBE ett white trash gäng i Örebro?
- har SBE chapter i Sörmland?
- är bilden ifrån Ingelstad, Småland? Kan du lägga upp den bilden?
- har SBE samarbete med Brödraskapet och Muslimska Brödraskapet? Vet inte
- vilka brott? rån, drogförsäljning? Vet inte
- vem är i bad standing?Vet inte
Slumpen?
- varför är patchen lik finska Sons Of Odin? Vet inte
- är personen med luvtröjan Raffa? Nej det är inte Raffa det kan jag garantera
- har graderingarna samma typsnitt som G.L.?
Tror inte det
Citera
2022-10-08, 01:17
Medlem
beckos avatar
Citat:
Tror inte det
Här
Citat:
Är det bara jag eller är inte patchen väldigt lik Finnarnas Sons Of Odin?
SverigesBrödraElit FB
https://www.facebook.com/groups/3205283466452423
Soldiers of Odin
https://soldiersofodin.fi/
Några intresssanta observationer från Facebook-sidans skapare och antagligen ledaren av gänget;
1. Klubben beskrivs som "Ett helsvenskt ÄKTA brödraskap!", men personen med luvtröjan har en Svensk och en Iransk gaddning på ena armen. Känner vi till nån som är halv-iranier?
2. Är inte graderingarna på västen identiska med G.Ls gamla typsnitt?
3. Gaddningarna på händerna är ju rätt unika, måste ju vara nån här på FB som känner igen dem, skulle man våga gissa på att bilden är tagen i Ingelstad, ser ju rätt idylliskt och Småländskt ut?
Citera
2022-10-08, 01:39
Medlem
någon som har information os*ars b död ? från örebro och hans sista tid i livet ?! *=c
Citera
2022-10-08, 01:44
Medlem
ArgusOnes avatar
Är Raffa med? Då kan det bli kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in