Citat:
Ursprungligen postat av
Jackassretard2
Detsamma jag gillar dig och är verkligen reko och korrekt du har en speciell stil och jag tycker du gör ett bra jobb och jag uppskattar verkligen det har någon berättat för dig hur smart du är och hur avancerat du tänker? människor runt omkring dig måste vara riktigt stolta bra jobbat klappa dig på huvudet och ge dig själv en kram jag tycker verkligen om dig!
skit i att göra research då bara yra om det ena och det andra och lägg in lite psykologi A och några avancerade meningar så blir det säkert väldigt bra hur snabbt slängde du i hop det du skrev? nyfiken
Mvh!
Ska försöka svara på dina frågor så gott jag kan sen släpper jag den här tråden.
Är inte super intresserad av Raffa längre men det var en underhållande tråd. Det som var underhållande var att det hända saker hela tiden. Sen var många som pratade om den tråden. Sen var det roligt när hans brudar kom in och om jag minns rätt både hyllade och sänkte honom. Det var roligt också när folk som var berusade eller påtända skrev. Blev ännu tokigare.
Sen förstår jag att Raffa och dom som bryr sig om honom tyckte att det var jobbigt. Men jag känner inte honom så för mig så var det rolig läsning. Som att man läser en rolig bok.
Det händer för mycket i mitt vanliga liv för att jag ska memorera allt som skrevs i tråden. Måste väl vara det bästa för din polare och för dig att det glöms bort. Då du inte verkar vara så nöjd med hur Raffa framställdes.
Jag skiter fullständigt om Raffa vunnit eller förlorat någon fight. Det jag minns var att han oftast förlorade.
Ska man fightas så ska man se till att man har oddsen på sin sida. Annars så är risken att man åker på stryk. Går man och ska slåss mot fyra stycken med brutet ben så är man inte smart. Du tycker säkert annorlunda men det är vad jag tycker och jag pratar bara för mig själv.
Vilka städer han har bott i skiter jag också i. Har aldrig träffat på honom eller hört talas om honom förutom på Flashback.
Du får gärna förklara varför man sätter på sig tröjor med gängets namn på sig? Jag har ju bevisligen min teori. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.
Nä, är inte snut eller plit. Kan dock se skillnaden. Men har inget problem med dom. Är man med i leken får man leken tåla.
I min värld så är inte LVU, LSU, fängelse, belastningsregister inte någon merit. Det betyder att han har åkt fast för mycket. Rättspsyk är definitivt ingen merit.
Så det får vi nog släppa för där står vi för långt ifrån varandra. Där kommer vi inte komma överens. Oavsett vad du skriver.
Att han varit med i massa gäng ser jag inte heller som någon merit. Kan ju betyda att han inte är lojal, att han har svårt att samarbeta. Men oavsett. Jag skiter i vilket. Kan ju vara precis vad som helst som hänt. Men spelar ingen roll för mig. Och är inte intresserad av att höra förklaring. Ville bara svara på din frågeställning.
Jag tycker på sätt och vis synd om Raffa. Kan inte hjälpa det. Men om det inte är synd om honom och han bara blivit missförstådd, så bra för honom.
Bra för honom att han lever ett hederligt och drogfritt liv.
Nä, jag tänker inte starta någon ny tråd om Raffa. Han gjorde ju sin karriär som kriminell och blev ju ordentligt omskriven. Nu är han ju hederlig och tänker inte göra revansch. Så vad ska man skriva om i en ny tråd?
Han får väl bli influenser på Instagram om han vill dela med sig av sitt hederliga liv. Kanske skulle bli intressant om han har massa pengar kvar sen gäng livet?
Nu ska jag, som jag skrev tidigare i tråden att jag ska försöka släppa det här.
Ps
Vet inte hur lång tid det tog att skriva. Tar inte tid. Men jag skriver ganska snabbt tror jag.