2023-02-24, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
hans sista tid i livet .. är släkt med osk*r .. pm gärna om du vet något

Kan inte skicka pm. Gjort för få inlägg eller nåt
Citera
2023-02-24, 19:58
Medlem
Citat:
hans sista tid i livet .. är släkt med osk*r .. pm gärna om du vet något

Om du kan skicka pm så ge mig din fb så kan jag berätta vad jag vet. Kan inte skicka pm som sagt. Står att jag att jag gjort för få inlägg.
Citera
2023-02-24, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningen666
Om du kan skicka pm så ge mig din fb så kan jag berätta vad jag vet. Kan inte skicka pm som sagt. Står att jag att jag gjort för få inlägg.
kan inte skicka pm till dej .. ( Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.)
Citera
2023-02-24, 20:07
Medlem
Citat:
kan inte skicka pm till dej .. ( Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.)

Samma här tyvärr. På vilket sätt är du släkt med honom?
Vet inte vad du vet och om jag kan hjälpa dig. Men vill nog inte skriva det här.
Citera
2025-01-20, 20:07
Medlem
Alltså shit va många muppar det finns.
Ni pratar om personer i kommentar efter kommentar. Den stackars Raffa har inget med SBE att göra.
Flaggan är ungersk inte Iran!
Sen är det perfekt att vi alla tror att dom 2st. Är ni så dumma så inte ser fördelen med att ingen vet hur många och vilka som är kopplade till organisationen?
Sen är det bara pinsamt att vara tangentbords maffia. Värsta som finns är folk som gör/säger saker som man INTE kan står för face to face.
Fjantar
Citera
2025-01-21, 22:03
Medlem
Tre svenska grabbar som sett alla Johan Falk-filmerna tillsammans, spåna ihop ett coolt namn och nu lajvar kriminellr gäng. Alla vill säkert vara som Seth. Herregud!
Citera
2025-01-22, 01:35
Medlem
"SverigesBrödraElit" låter som något Joel rapo eller raffa pancamo skulle ha kunnat hitta på.
Citera
2025-01-25, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningen666
Samma här tyvärr. På vilket sätt är du släkt med honom?
Vet inte vad du vet och om jag kan hjälpa dig. Men vill nog inte skriva det här.
pröva gärna och skicka pm igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in