Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-29, 15:55
  #1
Medlem
En undran. Finns ett helsvenskt gäng/brödraskap/klubb med säte i Örebro. Har hört de finns i Sörmland också. Nån som vet om de finns/setts till i några andra städer?
Lite nyfiken på hur utspritt det blivit. Mvh
Citera
2022-09-29, 16:20
  #2
Medlem
PistolPartiets avatar
Kan du länka till någon källa på internet som bevisar att de finns? Det enda google ger är dina två inlägg om dem. Du kan väl bara länka till en artikel eller ett facebookinlägg som bevisar att det finns ett helvitt gäng i Örebro?
Citera
2022-09-29, 16:27
  #3
Medlem
franges avatar
Det är inte bara någonting du hittat på helt själv i dina runkfantasier?

Namnet låter nämligen som någonting ett gäng p12or skulle hitta på och tycker är jättetufft när de står och tjuvröker bakom matsalens vägg där inte någon fröken eller vaktmästare ser dem.
Citera
2022-09-29, 16:36
  #4
Medlem
Bidens avatar
Jag vet om en kille som är medlem faktiskt. Sägs vara en av dom tungaste crewarna hittills.
Citera
2022-09-29, 16:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är inte bara någonting du hittat på helt själv i dina runkfantasier?

Namnet låter nämligen som någonting ett gäng p12or skulle hitta på och tycker är jättetufft när de står och tjuvröker bakom matsalens vägg där inte någon fröken eller vaktmästare ser dem.

Fast det gör väl "Nätverk E" "Black Cobra" osv som funnits tidigare, inte helvita gäng då utan mer namnet i sig.

Enda helvita gäng som fanns förr var väl Militärligan.
Citera
2022-09-29, 16:49
  #6
Medlem
TheJackets avatar
Låter som fantasier
Citera
2022-09-29, 16:51
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PistolPartiet
Kan du länka till någon källa på internet som bevisar att de finns? Det enda google ger är dina två inlägg om dem. Du kan väl bara länka till en artikel eller ett facebookinlägg som bevisar att det finns ett helvitt gäng i Örebro?
Sök på Hel Svensk på personsök på FB och så finns det även bland grupper SverigesBrödraElit
Citera
2022-09-29, 16:54
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Jag vet om en kille som är medlem faktiskt. Sägs vara en av dom tungaste crewarna hittills.

Hört bra saker om dem också. Men undrar hur utspridda dom är.
Citera
2022-09-29, 17:03
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är inte bara någonting du hittat på helt själv i dina runkfantasier?

Namnet låter nämligen som någonting ett gäng p12or skulle hitta på och tycker är jättetufft när de står och tjuvröker bakom matsalens vägg där inte någon fröken eller vaktmästare ser dem.


Fick nyss höra att ledaren är över 40år och ingen som jag hört är under 25-26 år. Så du får nog sätta dig i ett hörn och gråtrunka en stund. 🤣
Citera
2022-09-29, 17:08
  #10
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanningen666
Fick nyss höra att ledaren är över 40år och ingen som jag hört är under 25-26 år. Så du får nog sätta dig i ett hörn och gråtrunka en stund. 🤣
Och vem fick du höra det av då? Din katt?
Citera
2022-09-29, 17:20
  #11
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Jag vet om en kille som är medlem faktiskt. Sägs vara en av dom tungaste crewarna hittills.

Är det han med längst tunga då, eller? Flickornas favorit...
Citera
2022-09-29, 17:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Och vem fick du höra det av då? Din katt?
Har två katter, vilken av dom menar du? Du verkar vara en riktig mupp. När jag bevisar dig fel beter du dig som en p12:a. Vart jag får informationen tänker jag inte berätta. Men Örebro är inte en jätte stor stad. Har någorlunda koll på dom i Örebro men min fråga va om andra sett eller hört om dom finns i andra städer än i Örebro.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback