2022-10-07, 16:16
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Man kan rösta emot massinvandring men få kvinnor gör det. Uppenbarligen är alltså våldtäkter någon stor fråga för kvinnor.

Kvinnorna röstar dessutom i väldigt hög utsträckning på de största förespråkarna för massinvandring så de kanske t.o.m. önskar bli våldtagna. Undersökningar visar i alla fall att detta är den vanligaste sexfantasin som kvinnor har.

Du är riktigt sjuk i huvudet.

Folk röstar på andra partier än SD för att SD är ett högerparti som bara ställt upp på högerbudget och vill ta bort arbetarnas rättigheter.

Lås in dig och svält ihjäl, sådana som du är farliga för sina medmänniskor.
Citera
2022-10-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Du är riktigt sjuk i huvudet.

Folk röstar på andra partier än SD för att SD är ett högerparti som bara ställt upp på högerbudget och vill ta bort arbetarnas rättigheter.

Lås in dig och svält ihjäl, sådana som du är farliga för sina medmänniskor.

Precis, massinvandringen är inte så stor sak så att kvinnor ska rösta emot det. Tvärtom väljer kvinnor som jag skrev de mest massinvandringsvänliga partierna. Det skulle de inte behöva göra för att välja mellan höger och vänster så det visar tydligt att de vill ha massinvandring och inte tycker våldtäkter är någon stor sak.

Varför ska vi då oja os över vad som händer om Ryssland intar Sverige, några våldtäkter från soldater är inte värre än vad som redan sker och som accepteras.
Citera
2022-10-07, 16:37
Avslutad
Citat:
Precis, massinvandringen är inte så stor sak så att kvinnor ska rösta emot det. Tvärtom väljer kvinnor som jag skrev de mest massinvandringsvänliga partierna. Det skulle de inte behöva göra för att välja mellan höger och vänster så det visar tydligt att de vill ha massinvandring och inte tycker våldtäkter är någon stor sak.

Varför ska vi då oja os över vad som händer om Ryssland intar Sverige, några våldtäkter från soldater är inte värre än vad som redan sker och som accepteras.
Vad lustigt att du nämner våldtäkter nu då du i en tidigare diskussion var övertygad om att inga våldtäkter begicks för alla var bara falskanmälningar och alla var oskyldigt dömd.
Citera
2022-10-07, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vad lustigt att du nämner våldtäkter nu då du i en tidigare diskussion var övertygad om att inga våldtäkter begicks för alla var bara falskanmälningar och alla var oskyldigt dömd.

Nu ljuger du igen, det har jag inte sagt.
Citera
2022-10-07, 16:44
Avslutad
Citat:
Nu ljuger du igen, det har jag inte sagt.
Jodå. Jag påtalade att bara 5% av alla anmälda våldtäkter ledde till fällande dom och det tyckte du var alldeles för många eftersom i stort sett alla var oskyldigt dömda.
Citera
2022-10-07, 16:45
Medlem
Citat:
Jodå. Jag påtalade att bara 5% av alla anmälda våldtäkter ledde till fällande dom och det tyckte du var alldeles för många eftersom i stort sett alla var oskyldigt dömda.

Nyss påstod du att jag sagt att inga våldtäkter begås, men nu har du redan ändrat dig. Kan du inget annat än att ljuga?
Citera
2022-10-07, 16:54
Avslutad
Citat:
Nyss påstod du att jag sagt att inga våldtäkter begås, men nu har du redan ändrat dig. Kan du inget annat än att ljuga?
Med tanke på att majoriteten av de ynka 5% våldtäktsanmälda som faktiskt döms är heeeelt oskyldiga blir det inte särskilt många kvar. Falska anklagelser rakt igenom.
Citera
2022-10-07, 16:57
Medlem
Citat:
Med tanke på att majoriteten av de ynka 5% våldtäktsanmälda som faktiskt döms är heeeelt oskyldiga blir det inte särskilt många kvar. Falska anklagelser rakt igenom.

Så du medger att du ljög i ditt första påstående, bra.
Dessutom gör du ett tankefel här men det ser du nog inte själv med din låga IQ.
Citera
2022-10-07, 17:02
Avslutad
Citat:
Så du medger att du ljög i ditt första påstående, bra.
Dessutom gör du ett tankefel här men det ser du nog inte själv med din låga IQ.
Nej, jag gör inget tankefel.

Om den stora majoriteten av de 5% våldtäktsanklagade som döms är oskyldiga så finns ju knappt problemet med våldtäkter.

Men nu menar du att kvinnor talar sanning om våldtäkter helt plötsligt. Kanske t o m att för få våldtäktsanklagade döms?

Din dumma låg-IQ-människa.
Citera
2022-10-07, 17:31
Medlem
fendadens avatar
Nej. Den gamla tidens koncept att försvara kvinnor berodde på att kvinnor sörjde om hemmet, tog hand om barnen och såg upp till sina makar som försvararen av familjen, hemmet och friden.

Dagens kvinnor spyr galla över allt vad män är, klarar sig själva ekonomiskt, förespråkar mord av ofödda bebisar och röstar överväldigande för invasion av ökenriddare till landet.

Detta gäller naturligtvis inte ALLA kvinnor, men tillräckligt många för att det ska vända sig i magen på en bara man ställs inför frågeställningen.
Citera
2022-10-07, 17:38
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Nej jag skulle försvara kvinnor i det land jag nu bor i eftersom kvinnorna här är värda att försvaras. De spån till kvinnor som vi ser i denna tråd skulle jag däremot aldrig riskera mitt liv för att försvara. Jag skulle inte ens göra det även om jag inte behövde riskera mitt liv då jag tycker sådana som ipsi m.fl förtjänar det.

Försvara dem mot vad? Du tror ju att kvinnor njuter av våld. Du njuter kanske själv av tanken eftersom du talar om det så mycket.
Citera
2022-10-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Försvara dem mot vad? Du tror ju att kvinnor njuter av våld. Du njuter kanske själv av tanken eftersom du talar om det så mycket.

Precis vad ska de försvaras emot när de själv röstar fram fler våldtäkter, bra frågor.

Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Nej. Den gamla tidens koncept att försvara kvinnor berodde på att kvinnor sörjde om hemmet, tog hand om barnen och såg upp till sina makar som försvararen av familjen, hemmet och friden.

Dagens kvinnor spyr galla över allt vad män är, klarar sig själva ekonomiskt, förespråkar mord av ofödda bebisar och röstar överväldigande för invasion av ökenriddare till landet.

Detta gäller naturligtvis inte ALLA kvinnor, men tillräckligt många för att det ska vända sig i magen på en bara man ställs inför frågeställningen.

Helt sant och kvin norna i denna tråd gör ett bra jobb för belysa detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in