2022-10-02, 21:08
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Jag ställer en annorlunda fråga.

Varför gör inte kvinnor som är 30+ samma saker? Varför visar dem inte upp sig halvnakna i bikini, trosor, små Jeans shorts?

Varför slutar tjejer med detta beteende när dem når just runt 30 åldern?
Varför är dem flesta yrkes strippor i Highschool + College åldern?
Varför är dem flesta prostituerade tjejer i denna åldern?
Tjejer behöver väl oxå mkt snabba pengar när dem når 30? Om dem föredrog snabba pengar när dem var 19
🤔
Citera
2022-10-02, 21:45
Medlem
PaoloRobertos avatar
Ofta har dom ett album som kallas face med bilder på ansiktet
Sen ett annat album som de kallar för body med sexiga underkläder eller topless med fingret som täcker brösttvårtorna ser mest detta i åldrarna 13-17
Citera
2022-10-02, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Och min poäng är att det inte handlar om svenska tjejer. Det handlar om tjejer. Att dom råkar vara svenskar spelar ingen roll då det här är ett globalt fenomen.

Det är långt ifrån ett globalt fenomen.

Möjligen västerländskt.
Citera
2022-10-02, 22:04
Medlem
Din Morsas avatar
Det gäller att passa på.
För oss som varit med ett tag och sett ett antal generationer snygga tjejer förvandlas till feta träskpaddor pga av lathet, bitterhet och bag-in-box så skall vi vara tacksamma att jäntorna ser till att dokumentera sig i sin glans dagar. Det går alldeles för fort över
Citera
2022-10-02, 22:24
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
Det gäller att passa på.
För oss som varit med ett tag och sett ett antal generationer snygga tjejer förvandlas till feta träskpaddor pga av lathet, bitterhet och bag-in-box så skall vi vara tacksamma att jäntorna ser till att dokumentera sig i sin glans dagar. Det går alldeles för fort över

Vilken ålder har dessa tjejer börjat ändra på sig?
Märkt själv att brudarna beter sig sexigt, flirtigt, går med rumpan viftandes som ankor, klär sig med magtröja under helt öppen vinterjacka mitt i vintern, pillar och stryker sitt hår repetitivt, helt besatta av sitt hår, små tighta Jeans shorts.

Sen börjar det, dem köper sin första långa Mode-coat och täcker nu sin kropp. Sen blir det mer och mer, kläderna blir mer täckande. Sen vid 30 så är nästan allt beteende som jag beskrev ovan borta. Dem har ju ändå inte ens skaffat barn än🤔

Känner du igen? Vilken ålder ändrar det sig i din uppfattning?
Citera
2022-10-03, 06:04
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Ja visst är folk hjärndöda på sociala medier. Men jag måste ändå fråga, hur vet du att just dessa tjejer menar att dom inte vill vara sexobjekt?

I min värld är det två olika klientel som viker ut sig och ”kämpar” mot sexism?
Nåja...vad gör kvinnor när de ska protestera mot något?
De visar brösten, som om det vore en naturlag att alla skulle bli superupprörda och göra som de vill!

Och har detta någonsin funkat?
Svar nej.
Citera
2022-10-03, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag är kvinna med många följare
Jag vill inte ha kåta gubbar med 42 följare som en följare. Om jag däremot får en man med 30K eller 100K följare så drar det till uppmärksamhet när han gillar varenda bild. Man måste vara smart.

Om man har fillers, operationer och naken så undrar jag hur fula dessa kvinnor är.

Hur många följare ska man ha för att få komma i din anal?
Citera
2022-10-03, 07:40
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Nåja...vad gör kvinnor när de ska protestera mot något?
De visar brösten, som om det vore en naturlag att alla skulle bli superupprörda och göra som de vill!

Och har detta någonsin funkat?
Svar nej.

Mig gör det inget, jag förlåter 😎
Citera
2022-10-03, 07:44
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Mig gör det inget, jag förlåter 😎
Jag med, precis som de absolut allra flesta män som inte störs av nakna bröst.
Så hur detta kunde bli kvinnors främsta sätt att protestera är både konstigt och kontraproduktivt.

Men berätta det inte för dem, då kanske de slutar med det!
Citera
2022-10-03, 08:05
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Jag med, precis som de absolut allra flesta män som inte störs av nakna bröst.
Så hur detta kunde bli kvinnors främsta sätt att protestera är både konstigt och kontraproduktivt.

Men berätta det inte för dem, då kanske de slutar med det!

Vi får köra omvänd psykologi 🤫
Citera
2022-10-03, 09:24
Avslutad
Citat:
Även om jag älskar män så är jag inte desperat efter följare. Jag ser instagram som tidsdrift. Jag uppdaterar inte där varje dag förutom när jag vill ha följare. Det är bara kul att se hos bland vilka slags män man är populär.

Jag hade flest följare ifrån Ryssland, Kina, USA och resterande världen. Jag döljer min profil för svenskar för jag vill inte att kollegor, vänner eller annat i Sverige ska se att jag har så många följare.
Folk får redan ångest över att jag har massa på Facebook och andra sociala medier.

Jag är ny inom tanken män så jag hade glasögon för att synas som smart men tydligen var det fotot som väckte massa sexualitet.

Även om jag inte svarar på meddelanden så läser jag alla meddelanden och det är en massa som skriver "Hur kan folk vara så snygga i Sverige?". Till och med deras brunetter ser bra ut. Vad är det ni äter därborta hahaha..

Polismännen ifrån USA är kinkigast.

Någon som skrev att svenska män har det riktigt bra när båda brunetter och blondiner ser bra ut i Sverige hahah

Tyskarna är också avis. Det är dock trevligast att få feedback ifrån kvinnor i världen
Ok. Så länge du ser det som ett tidsfördriv så har jag faktiskt inget att invända. You Do You.

Jag vänder mig emot de kvinnor som tror att de hittat guldådern som kommer att försörja dem tills de blir 83 och därmed odlar en attityd som om de vore bulletproof. Detta medför att deras osympatiska beteende gräver den egna graven där dessa puckon otvivelaktigt kommer att bli bittra haggor som nyvaket frågar ”var alla najsa män tagit vägen”.

-Ni skrämde bort dem, det är vad som hände.
Citera
2022-10-03, 09:26
Medlem
Citat:
Även om jag älskar män så är jag inte desperat efter följare. Jag ser instagram som tidsdrift. Jag uppdaterar inte där varje dag förutom när jag vill ha följare. Det är bara kul att se hos bland vilka slags män man är populär.

Jag hade flest följare ifrån Ryssland, Kina, USA och resterande världen. Jag döljer min profil för svenskar för jag vill inte att kollegor, vänner eller annat i Sverige ska se att jag har så många följare.
Folk får redan ångest över att jag har massa på Facebook och andra sociala medier.

Jag är ny inom tanken män så jag hade glasögon för att synas som smart men tydligen var det fotot som väckte massa sexualitet.

Även om jag inte svarar på meddelanden så läser jag alla meddelanden och det är en massa som skriver "Hur kan folk vara så snygga i Sverige?". Till och med deras brunetter ser bra ut. Vad är det ni äter därborta hahaha..

Polismännen ifrån USA är kinkigast.

Någon som skrev att svenska män har det riktigt bra när båda brunetter och blondiner ser bra ut i Sverige hahah

Tyskarna är också avis. Det är dock trevligast att få feedback ifrån kvinnor i världen

Varför är det så jävla viktigt att andra vet vad som händer i ditt liv.. varför är det så viktigt att andra skall veta hur du ser ut..räcker det inte att du själv vet vad som händer i ditt liv och att du själv vet hur du ser ut..

Känns bara patetisk med sociala medier och narcissistiska människor som har behov att synas…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in