Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-02, 09:27
  #1
Medlem
Mrcool911s avatar
Har surfat runt lite på instagram på senaste och något som jag ser är att många unga svenska tjejer har bilder på sig själva i bh och trosor på instagram. Varför har de det?
Om tjejerna har bh-bilder på sig, då kan de väl inte klaga på att män ser dom som sexobjekt? "min kropp och min rätt att lägga ut bilder". Ja men varför klagar fittan då på att någon kommenterar hennes kropp?
Lägger män också ut bilder då dom står i kalsonger? Vad tycker ni?
Citera
2022-10-02, 09:34
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
För att dom vill vara sexuellt eftertraktade.
Citera
2022-10-02, 09:34
  #3
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Svenska tjejer saknar heder är den enkla förklaringen. (Inkl. Försvenskade invandrar tjejer)

Men äh va ingen boomer, va snubbe o njut ba
Citera
2022-10-02, 09:35
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Svenska tjejer saknar heder är den enkla förklaringen. (Inkl. Försvenskade invandrar tjejer)

Men äh va ingen boomer, va snubbe o njut ba
Du tror att det bara är svenska tjejer som lägger ut bikinibilder?
Citera
2022-10-02, 09:35
  #5
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Har surfat runt lite på instagram på senaste och något som jag ser är att många unga svenska tjejer har bilder på sig själva i bh och trosor på instagram. Varför har de det?
Om tjejerna har bh-bilder på sig, då kan de väl inte klaga på att män ser dom som sexobjekt? "min kropp och min rätt att lägga ut bilder". Ja men varför klagar fittan då på att någon kommenterar hennes kropp?
Lägger män också ut bilder då dom står i kalsonger? Vad tycker ni?
För att dom är efterblivna
Citera
2022-10-02, 09:36
  #6
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du tror att det bara är svenska tjejer som lägger ut bikinibilder?

Inlägget innehöll typ 15 ord. Kunde du inte läsa allihopa?
Citera
2022-10-02, 09:40
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Inlägget innehöll typ 15 ord. Kunde du inte läsa allihopa?
Jorrå men du har tydligen för dålig läsförståelse så vi försöker igen.

Du tror alltså att det bara är svenska och "svenska" tjejer som lägger ut lättklädda bilder på internet, att det bara är i Sverige det är så dekadent?
Citera
2022-10-02, 09:41
  #8
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jorrå men du har tydligen för dålig läsförståelse så vi försöker igen.

Du tror alltså att det bara är svenska och "svenska" tjejer som lägger ut lättklädda bilder på internet, att det bara är i Sverige det är så dekadent?

Nej men frågeställningen var om svenska unga tjejer.
Citera
2022-10-02, 09:42
  #9
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Nej men frågeställningen var om svenska unga tjejer.
Och min poäng är att det inte handlar om svenska tjejer. Det handlar om tjejer. Att dom råkar vara svenskar spelar ingen roll då det här är ett globalt fenomen.
Citera
2022-10-02, 09:43
  #10
Medlem
DixieDs avatar
Om man är ful och vill ha följare så drar nakenhet följare till deras instagram då alla män tänker med kuken. Hade hon varit snygg så hade hon sett lika snygg ut i polisuniform/militäruniform.
Citera
2022-10-02, 09:45
  #11
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Om man är ful och vill ha följare så drar nakenhet följare till deras instagram då alla män tänker med kuken. Hade hon varit snygg så hade hon sett lika snygg ut i polisuniform/militäruniform.
Hade hon varit snygg i bikini hade hon fått dubbel effekt och ökat antalet med minst det dubbla, kanske det fyrdubbla.
Citera
2022-10-02, 09:46
  #12
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Och min poäng är att det inte handlar om svenska tjejer. Det handlar om tjejer. Att dom råkar vara svenskar spelar ingen roll då det här är ett globalt fenomen.

Varför citerade du mig då? Jävla skummis..
Globalt fenomen är det inte, kulturen tillhör väst-världen. I Iran som inte tillhör väst protesterar dem om att ta av sig slöjan.. men iranska tjejer i Sverige (väst) har horiga bilder på sociala medier.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback