Citat:
Ursprungligen postat av
TrazanSatansson
”Varför tror du...”... För att jag är man och VET hur vi tänker. Man måste bara älska när en kvinna börjar förklara hur män minsann fungerar. Så gullig, visa upp dina kläder men skynda dig på. Vi har inte hur mycket tålamod som helst, snabbspola gärna till partiet där kläderna hamnar i en hög på golvet. Du vet att det är vad vi väntar på, oavsett om du är pt, kontorist eller jobbar på ICA. Din hjärna har inte en janne mot din vagina i dragningskraft.
Driver du med mig? Män vill knulla, även om det är samma fitta som igår. Självklart är vi män nyfikna på fitta som sitter på någon annan men vi lurar inte oss själva genom att tro att den tillför något annat än de vi redan begagnat, den fungerar bara som det bästa avstressningspillret som någonsin lanserats och därför återkommer vi. Det är algoritmerna som styr vilka av er som hamnar framför oss. Om du är tråkig går vi vidare. Att vi stannar kvar som följare beror på att vi inte orkar göra den lilla extra ansträngningen att avfölja. Gör inte misstaget att tro att ditt följarantal speglar det faktiska antalet tittare.

Även om jag älskar män så är jag inte desperat efter följare. Jag ser instagram som tidsdrift. Jag uppdaterar inte där varje dag förutom när jag vill ha följare. Det är bara kul att se hos bland vilka slags män man är populär.
Jag hade flest följare ifrån Ryssland, Kina, USA och resterande världen. Jag döljer min profil för svenskar för jag vill inte att kollegor, vänner eller annat i Sverige ska se att jag har så många följare.
Folk får redan ångest över att jag har massa på Facebook och andra sociala medier.
Jag är ny inom tanken män så jag hade glasögon för att synas som smart men tydligen var det fotot som väckte massa sexualitet.
Även om jag inte svarar på meddelanden så läser jag alla meddelanden och det är en massa som skriver "Hur kan folk vara så snygga i Sverige?". Till och med deras brunetter ser bra ut. Vad är det ni äter därborta hahaha..
Polismännen ifrån USA är kinkigast.
Någon som skrev att svenska män har det riktigt bra när båda brunetter och blondiner ser bra ut i Sverige hahah
Tyskarna är också avis. Det är dock trevligast att få feedback ifrån kvinnor i världen