2022-10-02, 14:49
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Fötter är allra snyggaste som en kvinna kan visa upp speciellt om dessa är uppfixade
Högklackat är mannens bästa vän. Jag är dessutom väldigt svag för män så jag gillar alla män som finns i världen som ser bra ut

Ja, kolla denna länk exempelvis:

https://instagram.com/beauty_in_the_pose_?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-10-02, 14:51
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ja, kolla denna länk exempelvis:

https://instagram.com/beauty_in_the_pose_?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Trodde du skulle länka till män men fick se massa brudar istället. Nej tack
Citera
2022-10-02, 14:51
Medlem
Retsinas avatar
Har ibland sett bilder på stringtrosor och ibland ser man stjärthålet. Detta kan väl inte vara tillåtet?
Citera
2022-10-02, 14:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Svenska tjejer saknar heder är den enkla förklaringen. (Inkl. Försvenskade invandrar tjejer)

Men äh va ingen boomer, va snubbe o njut ba

Jaha... och det är bara svennar som använder bikini då menar du?
Citera
2022-10-02, 14:54
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Trodde du skulle länka till män men fick se massa brudar istället. Nej tack

Jo, men de har ju fina fötter!
Citera
2022-10-02, 15:19
Avslutad
Citat:
Varför tror du att alla män vill bara se bikini/BH?
Varför tror du att alla som visar nakenhet är mer gillade?

Som sagt, männen med 40K, 50K och 100K vill inte se samma bandspelare om och om igen med samma bilder/foton. Det är som att se samma ansikte med andra nyanser.

Dessutom för mycket filter som min man kallar det.

Fast min man har stort tillit på mig olikt andra män. Har 40.000 följare på LinkedIn och 5400 på Facebook

Jag ser det som företagande där jag visar upp kläder, smink, osv. Min egna stil
”Varför tror du...”... För att jag är man och VET hur vi tänker. Man måste bara älska när en kvinna börjar förklara hur män minsann fungerar. Så gullig, visa upp dina kläder men skynda dig på. Vi har inte hur mycket tålamod som helst, snabbspola gärna till partiet där kläderna hamnar i en hög på golvet. Du vet att det är vad vi väntar på, oavsett om du är pt, kontorist eller jobbar på ICA. Din hjärna har inte en janne mot din vagina i dragningskraft.
Citat:
Som sagt, männen med 40K, 50K och 100K vill inte se samma bandspelare om och om igen med samma bilder/foton.
Driver du med mig? Män vill knulla, även om det är samma fitta som igår. Självklart är vi män nyfikna på fitta som sitter på någon annan men vi lurar inte oss själva genom att tro att den tillför något annat än de vi redan begagnat, den fungerar bara som det bästa avstressningspillret som någonsin lanserats och därför återkommer vi. Det är algoritmerna som styr vilka av er som hamnar framför oss. Om du är tråkig går vi vidare. Att vi stannar kvar som följare beror på att vi inte orkar göra den lilla extra ansträngningen att avfölja. Gör inte misstaget att tro att ditt följarantal speglar det faktiska antalet tittare.
Citera
2022-10-02, 15:43
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Haha, så tjejer vill vara sexobjekt? Någon som kan dementera eller skriva under på att tjejer vill vara sexobjekt.

Men ditt blockmongo, det är ju du som påstår att dom klagar över att män ser dom som sexobjekt? Vad är det som säger att det är samma tjejer som klagar, som har bh-bilder?

Din incelhjärna kanske ?
Citera
2022-10-02, 15:53
Medlem
Kan ju vara så att det finns olika tjejer. Vissa vill vara sexiga i bikini och vissa vill inte vara sexobjekt på jobbet tex. Typ som vissa män kanske inte vill jobba på en stripclub i stringtanga utan hellre jobba på en bank.
Bara en tanke.
Citera
2022-10-02, 16:31
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrazanSatansson
”Varför tror du...”... För att jag är man och VET hur vi tänker. Man måste bara älska när en kvinna börjar förklara hur män minsann fungerar. Så gullig, visa upp dina kläder men skynda dig på. Vi har inte hur mycket tålamod som helst, snabbspola gärna till partiet där kläderna hamnar i en hög på golvet. Du vet att det är vad vi väntar på, oavsett om du är pt, kontorist eller jobbar på ICA. Din hjärna har inte en janne mot din vagina i dragningskraft.

Driver du med mig? Män vill knulla, även om det är samma fitta som igår. Självklart är vi män nyfikna på fitta som sitter på någon annan men vi lurar inte oss själva genom att tro att den tillför något annat än de vi redan begagnat, den fungerar bara som det bästa avstressningspillret som någonsin lanserats och därför återkommer vi. Det är algoritmerna som styr vilka av er som hamnar framför oss. Om du är tråkig går vi vidare. Att vi stannar kvar som följare beror på att vi inte orkar göra den lilla extra ansträngningen att avfölja. Gör inte misstaget att tro att ditt följarantal speglar det faktiska antalet tittare.

Även om jag älskar män så är jag inte desperat efter följare. Jag ser instagram som tidsdrift. Jag uppdaterar inte där varje dag förutom när jag vill ha följare. Det är bara kul att se hos bland vilka slags män man är populär.

Jag hade flest följare ifrån Ryssland, Kina, USA och resterande världen. Jag döljer min profil för svenskar för jag vill inte att kollegor, vänner eller annat i Sverige ska se att jag har så många följare.
Folk får redan ångest över att jag har massa på Facebook och andra sociala medier.

Jag är ny inom tanken män så jag hade glasögon för att synas som smart men tydligen var det fotot som väckte massa sexualitet.

Även om jag inte svarar på meddelanden så läser jag alla meddelanden och det är en massa som skriver "Hur kan folk vara så snygga i Sverige?". Till och med deras brunetter ser bra ut. Vad är det ni äter därborta hahaha..

Polismännen ifrån USA är kinkigast.

Någon som skrev att svenska män har det riktigt bra när båda brunetter och blondiner ser bra ut i Sverige hahah

Tyskarna är också avis. Det är dock trevligast att få feedback ifrån kvinnor i världen
Citera
2022-10-02, 16:36
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Instagram har gjort det svårare att få följare/klick så dessa kvinnor är desperata efter följare och tror att livet hänger på det.

Men om jag bara fick följare genom att visa mig naken så hade jag lagt ner sociala medier.
Det är bara pinsamt när kvinnor gör så mot sig själva

Fransar, fillers, nakna osv.

Givetvis är det så. Men du är inte hennes målgrupp.
Citera
2022-10-02, 16:39
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Givetvis är det så. Men du är inte hennes målgrupp.

Det är som sagt dumt att tänka så men nej.Vi är inte varandras målgrupp däremot har jag väldigt många kvinnor ifrån USA, Kina och andra länder som följer mig men det är för sminktips
Citera
2022-10-02, 16:48
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Har surfat runt lite på instagram på senaste och något som jag ser är att många unga svenska tjejer har bilder på sig själva i bh och trosor på instagram. Varför har de det?
Om tjejerna har bh-bilder på sig, då kan de väl inte klaga på att män ser dom som sexobjekt? "min kropp och min rätt att lägga ut bilder". Ja men varför klagar fittan då på att någon kommenterar hennes kropp?
Lägger män också ut bilder då dom står i kalsonger? Vad tycker ni?

Lätt klädd = fler följare (av män som runkar till bilderna)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in