2022-10-02, 13:07
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Ok, men en fråga på det:
Vad är meningen med att lägga ut bilder där man står i underkläder/bikini och enda målet är att få så många följare som möjligt?
För mig låter det rätt inskränkt.
Jag har lika lite förståelse för tjejjer som ständigt lägger upp selfies på sig själva..
Har de dåligt självförtroende?

Jag tycker ärligt synd om dem.
De verkar inte förstått meningen med livet.
Att det finns så otroligt mycket roligt som ger riktig mening åt livet..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva/svara på din fråga. Min tanke är därför att kvinnor behöver andra förebilder än kvinnor som står i bikini/bh

Det är många med dåligt självförtroende oavsett insta eller inte som bryr sig om vad andra gör/inte gör. Jag ser min insta som företagande. Jag älskar människor, kulturer och relationer därav fokuserar jag mycket på internationella relationer

Mina följare är allt ifrån kvinnor, homosexuella till män. Visst är det mer män än kvinnor men det är för att jag fokuserar mycket på kläder och utseendet dvs det klassiska utseendet. Många brunetter anser det som kul att en kvinna som är brunett och ser naturlig ut har så många följare. Det är därför bra att kvinnor byter trenden. Jag poserar liksom i arbetskläder

Om du bara har kvinnor som visar fittan/arslet så blir det ingen variation på insta
Citera
2022-10-02, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bossard
För att de vill att män och/eller kvinnor ska finna dem sexuellt attraktiva. Inget konstigt alls. Ett sundhetstecken, undvik pryda tjejer om ni vill ha ett lyckligt förhållande inkl. bra sexliv.
Det är inte ett sundhetstecken att vilja vara sexuellt attraktiv för kreti och pleti. En pryd kvinna kan tänka sig att vara sexuellt attraktiv enbart för sin man, vilket innebär att det är safe för mannen att investera sin tid, sina pengar och sina känslor i denna kvinna = lyckligt förhållande.

Ett bra sexliv uppnår man genom övning, det betyder dock inte att varje gång måste ske med en ny man. Kukkarusellen skapar ett rotlöst tillstånd där slutstationen oundvikligen består av trasigt psyke som inte längre tillåter känslomässiga band att formas. Någon som simmar i tillfälliga förbindelser har också den bittra erfarenheten av att inte längre vara eftertraktad för att denne gratis gett bort vad män tidigare var beredda att döda för. För att slippa smärtan av att bli ghostad är det en naturlig reflex att ghosta först och därmed är familjebildningen något som inte längre kan uppstå.

Den kvinna som flirtar med allmänheten trots att hon har en man är inte ute efter ett lyckligt förhållande, hon suktar efter stundens lycka (ständigt repeterad bekräftelse) vilket gör henne till ett ytterst osäkert kort som bara suger den nuvarande mannens blod tills ett fetare värddjur knallar förbi. Alla män med ett uns av självrespekt skickar dylika kvinnor under bussen.
Senast redigerad av TrazanSatansson 2022-10-02 kl. 13:24.
Citera
2022-10-02, 13:24
Medlem
En grej som är lite rolig är att om vi såg mer än bara ytan. Då skulle vi iaf. i detta läge anse att alla är väldigt fula blodiga och köttiga monsters. Kom ihåg det. DU SER BARA YTAN!

Sen är det ju annan sak om man är smart/dum nog att tänka djupare än ytan. Det kan man välja själv.
Citera
2022-10-02, 13:25
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrazanSatansson
Intressant men inte särskilt begåvat. När män sålde bilar med en bikinibrud på motorhuven ansågs det vara ”degradering av kvinnan”, när ni kvinnor gör samma sak kallas det ”kvinnlig frigörelse”.

Det är dock skitsammma för oss män vad det kallas, bara ni slutar prata och visar fittan.

Jag fokuserar mer på följare som kan bidra än en massa följare som avföljer när man inte ser nakenhet.

Det är mer viktigt att du kan få följare som älskar vad du producerar än bara fokusera på antalet följare

Jag stänger dessutom av kommentarer/visning av likes på mina foton för att min man inte ska ta illa upp. Kanske inte så kul att en man med 50K eller 40K gillar mina foton
Citera
2022-10-02, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Jag fokuserar mer på följare som kan bidra än en massa följare som avföljer när man inte ser nakenhet.

Det är mer viktigt att du kan få följare som älskar vad du producerar än bara fokusera på antalet följare

Jag stänger dessutom av kommentarer/visning av likes på mina foton för att min man inte ska ta illa upp. Kanske inte så kul att en man med 50K eller 40K gillar mina foton
För det första, vad producerar du när du visar upp andras produkter? Du är ju i praktiken bara ett reklamblad. Alla som sysslat med marknadsföring vet dock att säljknepet är ögongodiset vilket du inte tänker anpassa dig till. Here today, gone tomorrow. Men misströsta inte, OnlyFans finns som räddning.

För det andra, jag skulle vilja bjuda din man på en gravöl och förklara problemet med att vara tillsammans med en instakvinna. Såvida han inte är pimp in disguise, förstås. Då vet han vad han gör.
Senast redigerad av TrazanSatansson 2022-10-02 kl. 13:37.
Citera
2022-10-02, 13:43
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrazanSatansson
För det första, vad producerar du när du visar upp andras produkter? Du är ju i praktiken bara ett reklamblad. Alla som sysslat med marknadsföring vet dock att säljargumentet är ögongodiset vilket du inte tänker anpassa dig till. Here today, gone tomorrow. Men misströsta inte, OnlyFans finns som räddning.

För det andra, jag skulle vilja bjuda din man på en gravöl och förklara problemet med att vara tillsammans med en instakvinna. Såvida han inte är pimp in disguise, förstås.

Varför tror du att alla män vill bara se bikini/BH?
Varför tror du att alla som visar nakenhet är mer gillade?

Som sagt, männen med 40K, 50K och 100K vill inte se samma bandspelare om och om igen med samma bilder/foton. Det är som att se samma ansikte med andra nyanser.

Dessutom för mycket filter som min man kallar det.

Fast min man har stort tillit på mig olikt andra män. Har 40.000 följare på LinkedIn och 5400 på Facebook

Jag ser det som företagande där jag visar upp kläder, smink, osv. Min egna stil
Citera
2022-10-02, 13:47
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrcool911
Har surfat runt lite på instagram på senaste och något som jag ser är att många unga svenska tjejer har bilder på sig själva i bh och trosor på instagram. Varför har de det?
Om tjejerna har bh-bilder på sig, då kan de väl inte klaga på att män ser dom som sexobjekt? "min kropp och min rätt att lägga ut bilder". Ja men varför klagar fittan då på att någon kommenterar hennes kropp?
Lägger män också ut bilder då dom står i kalsonger? Vad tycker ni?

För att det inte är tillåtet att vara naken på Insta. Därför måste de ha bh och trosor på sig.
Citera
2022-10-02, 13:57
Medlem
TrueCs avatar
Ja visst är folk hjärndöda på sociala medier. Men jag måste ändå fråga, hur vet du att just dessa tjejer menar att dom inte vill vara sexobjekt?

I min värld är det två olika klientel som viker ut sig och ”kämpar” mot sexism?
Citera
2022-10-02, 14:11
Medlem
KlappMungons avatar
För att flickor/kvinnor har en extremt stark biologisk instinkt att attrahera åtråvärda män.

Detta är förstås inte alltid positivt eftersom vi människor faktiskt är mer än vår intuitiva reptilhjärnebiologi

Ofta kan det vara bra att faktiskt använda våra högre hjärnfunktioner till att hålla lite pli på vår reptilhjärna eftersom det "blir en vinst på sikt".

Skall det fungera så måste man förstås först förstå reptilhjärnan.

Här ligger den stora tragiken med den militanta feminismen. Den påstår nämligen att reptilhjärnan inte alls finns utan att våra drifter bara skulle vara något vår avancerade hjärnbark skapat eller lärt in.

Resultatet blir unga kvinnor som lydigt röstar på C och säger rätt saker på FaceBook samtidigt som de lägger ut bikinibilder på Instagram.
Citera
2022-10-02, 14:40
Medlem
Mrcool911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Ja visst är folk hjärndöda på sociala medier. Men jag måste ändå fråga, hur vet du att just dessa tjejer menar att dom inte vill vara sexobjekt?

I min värld är det två olika klientel som viker ut sig och ”kämpar” mot sexism?
Haha, så tjejer vill vara sexobjekt? Någon som kan dementera eller skriva under på att tjejer vill vara sexobjekt.
Citera
2022-10-02, 14:44
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Varför tror du att alla män vill bara se bikini/BH?
Varför tror du att alla som visar nakenhet är mer gillade?

Som sagt, männen med 40K, 50K och 100K vill inte se samma bandspelare om och om igen med samma bilder/foton. Det är som att se samma ansikte med andra nyanser.

Dessutom för mycket filter som min man kallar det.

Fast min man har stort tillit på mig olikt andra män. Har 40.000 följare på LinkedIn och 5400 på Facebook

Jag ser det som företagande där jag visar upp kläder, smink, osv. Min egna stil

Många tjejer lägger upp bilder på sina fötter också. Gärna i högklackade skor, då de vet att killar blir kåta på sånt.
Citera
2022-10-02, 14:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Många tjejer lägger upp bilder på sina fötter också. Gärna i högklackade skor, då de vet att killar blir kåta på sånt.

Fötter är allra snyggaste som en kvinna kan visa upp speciellt om dessa är uppfixade
Högklackat är mannens bästa vän. Jag är dessutom väldigt svag för män så jag gillar alla män som finns i världen som ser bra ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in