Fick ett likadant brev idag där dem hade ett FS4 användarnamn som möjligtvus kan vara länkat till mig...hmmmm
Iallafall så hotade ju dom med att skicka ut brev till allt och alla om mig och ordrar osv, beställa s.k HÖGRISKORDRAR från Holland, Polen m.m
Sen tipsa polis samt tull att jag importerar droger och förvarar i hemmet haha. Synd att man torskat på en lite större order från nederländerna om dom nu skulle göra detta hahah.
Skall betala 5000kr i BTC inom 10 dagar annars skickas detta ut till alla och jag hamnar på sidan, kollade in den.. 20 personer typ? Och vadå ge mig och min familj betalningsanmärkningar...
Ska inte ljuga blev fan nojjig först tills jag kollade upp på flashback, finns bara 2 säljare som kan ha gjort detta emot mig
Kasta skiten eller lämna de till snuten för dom gick ut med varning om nya sådana här brev häromdagen, då finns det ju iallafall i systemet att du anmält utpressning angående just narkotikabeställningar osv, men vad vet jag.
Sidan lär ju plockas ner av polisen eller om tillräckligt många anmäler? Haha domänet osv finns ju 3 sidor bakåt.
Ha de gott