2025-06-15, 21:21
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfastliten
Jag är tyvärr med om min tredje nedstängning/exit scam nu, där jag precis har satt in pengar eller haft pengar på kontot. De förra var FS 2.0 och FS 3.0. Även om det är nya folk bakom 4.0 känns det verkligen sådär. Hör gärna av dig när du vet vart din gamla Archetyp-säljarkontakt har tagit vägen..

Ja tycker synd om de som betala vendor avgiften. Ja blev ej av med så mycket pengar, men hade sett riktigt fram mot ordern jag la, den vendorn var guld.
Citera
2025-06-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Länken jag skickade till dig via PM var via Luffarns hemsida dessutom rekommenderade jag dig Flugsvamp.wtf men du skrev att den inte funkade för dig och därför fick du den andra länken via Luffarn
Yes tack för det, inget mot dig kompis! Du vet hur det är, regel nr 1 i den här tråden är ju att absolut inte klicka på en länk nån ger dig haha
Citera
2025-06-15, 22:45
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillardisk
Yes tack för det, inget mot dig kompis! Du vet hur det är, regel nr 1 i den här tråden är ju att absolut inte klicka på en länk nån ger dig haha
Yes. Jag ville bara hjälpa till 🫡
Citera
2025-06-16, 00:41
Medlem
farsaTacklarns avatar
Tjena. När jag ska beställa med spårbar-frakt till postombud, ska jag bara skriva mitt namn, adress, postnummer etc oså kommer det till vilket postombud som helst? ( i närheten )

Eller ska jag skriva vilket postombud också?.
Citera
2025-06-16, 00:42
Medlem
farsaTacklarns avatar
Ytterligare en fråga.

Ser att många är tveksamma till att använda flugsvamp, men är det någon som har beställt via flugsvamp på senare tid?. Har läst men inte sett någon som faktiskt beställt på senare tid.

Tack.
Citera
2025-06-16, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Ytterligare en fråga.

Ser att många är tveksamma till att använda flugsvamp, men är det någon som har beställt via flugsvamp på senare tid?. Har läst men inte sett någon som faktiskt beställt på senare tid.

Tack.

Flugsvamp fungerar felfritt för mig. Beställer ofta därifrån.
Citera
2025-06-16, 04:09
Medlem
KIFORSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farsaTacklarn
Tjena. När jag ska beställa med spårbar-frakt till postombud, ska jag bara skriva mitt namn, adress, postnummer etc oså kommer det till vilket postombud som helst? ( i närheten )

Eller ska jag skriva vilket postombud också?.

Spårbar frakt är verkligen att sätta sig själv i skiten. Hittas det på vägen låter dom det ta sig hela vägen fram tills du legitimerat dig och hämtat ut det sedan tar dem dig. Detta med spårbar frakt funkar för lagliga produkter, men inte för illegala substanser. Du klarar dig aldrig från åtal om du kvitterar ut ett paket med "knark" innuti.
Citera
2025-06-16, 08:16
Medlem
horses avatar
Arc via Tor står det siezed by German authority och hänvisar till följande länk.

https://operation-deepsentinel.com

Enligt mig ser det lite sus ut, speciellt ovanstående sida.
Citera
2025-06-16, 09:05
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Spårbar frakt är verkligen att sätta sig själv i skiten. Hittas det på vägen låter dom det ta sig hela vägen fram tills du legitimerat dig och hämtat ut det sedan tar dem dig. Detta med spårbar frakt funkar för lagliga produkter, men inte för illegala substanser. Du klarar dig aldrig från åtal om du kvitterar ut ett paket med "knark" innuti.

Jag har fått ett beslag på spårbar frakt. Paketet stod som försenat på hemsidan. Fick ett brev hem om jag ville göra anspråk på paketet.

Vendor fixade kontakt med fraktbolaget sen fick jag reship som kom på första utdelningsdagen, no problemo.

Men det är klart, beställer du kilon på spårbart så lär dom vilja se vem det är som tar emot paketet.
För mig var det 100 gram hasch och några gubbar kola.
Citera
2025-06-16, 09:08
Medlem
Smittorisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Arc via Tor står det siezed by German authority och hänvisar till följande länk.

https://operation-deepsentinel.com

Enligt mig ser det lite sus ut, speciellt ovanstående sida.

https://ibb.co/MkzhkDkh

Indeed verkar det som att slutet är här.

Undra om detta kan få konsekvenser för oss vanliga användare? Om de nu har alla koder och tillgång överallt.
Tur man körde PGP på det viktigaste.
Citera
2025-06-16, 10:37
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk

Undra om detta kan få konsekvenser för oss vanliga användare? Om de nu har alla koder och tillgång överallt.

Holy shit, går man in på sidan har dom lagt upp en flash film i värsta cyberpunk stilen, jävligt fett ändå!! Tur man aldrig hann beställa nåt då, var bara några hundralappar ja blev av med men andra e nog körda!
Citera
2025-06-16, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk

Otroligt tråkigt. Blev av med nån lax men det är skitsamma medtanke på vad som väntar admin... nån som vet vilken sida som gäller nu? (Utöver flugan)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in