Citat:
Ursprungligen postat av
smokieknife
Jag tror inte det är anledningen till att Frida valt sitt eget spår. Det har enbart med hur träningen ska bedrivas. Att hon nu inte kan stoppas från att spela fotboll är en bonus.
Tror jag! :-)
Utöver det kan det vara en liten förtroendebrist. P Nilsson var inte på plats (?) i Taizicheng och kanske är varken Nilsson eller Frida nöjda med hur händelserna där hanterades. Kanske finns det också revirgränsproblem mellan de olika instruktörerna.
Frida Karlsson är hur som helst varken den enda eller första som tränat på egen hand. Det har av någon anledning blivit en större grej av det denna säsong.