2025-03-04, 15:18
  #2653
Medlem
PornKings avatar
Vilket härligt personporträtt av härliga Frida vi fick se nu på TV6! Johan gav Johaug och Karlsson exakt samma slutpoäng när de olika egenskaperna sammanställdes.
Citera
2025-03-04, 16:16
  #2654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Elofsson verkar inte ha några höga tankar om den fantastiska Frida.

https://www.expressen.se/sport/langdskidor/per-elofssons-attack-mot-frida-karlsson/

Han säger ju som det är. Det skall bli intressant att höra vad Fridas fanboys har för bortförklaringar den här gången när hon återigen faller ihop och missar guldet. Dom har en hel bok av ursäkter nu vid det här laget.
Citera
2025-03-04, 16:19
  #2655
Medlem
Jag har alltid varit lite svag för Frida med tanke på högstanivån men tar man inte guld i det här loppet, inte ens pallen dessutom så har man inte huvudet. Uruselt av primadonnan.
Citera
2025-03-04, 16:23
  #2656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allleee
Jag har alltid varit lite svag för Frida med tanke på högstanivån men tar man inte guld i det här loppet, inte ens pallen dessutom så har man inte huvudet. Uruselt av primadonnan.

Word.
Citera
2025-03-04, 16:35
  #2657
Medlem
Med tanke på hur loppen ser ut så är det uppenbart att det är huvudet, en normal Frida som inte är i form tappar kontinuerligt hela tiden. Nu är det som att hon spänner sig tills det är kört sen slappnar hon av och då plötsligt är nivån tillbaka igen men då är det försent.. samma sak som på fristilsdelen på skiathlonen..
Citera
2025-03-04, 17:11
  #2658
Medlem
Jenshalls avatar
Litet hopp ändå. Trea i jobbiga förhållanden och hämtade hem på slutet. Men visst något däng spö som en del trodde vart det inte tal om.
Citera
2025-03-04, 17:32
  #2659
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allleee
Jag har alltid varit lite svag för Frida med tanke på högstanivån men tar man inte guld i det här loppet, inte ens pallen dessutom så har man inte huvudet. Uruselt av primadonnan.
Tog hon inte medalj?
Citera
2025-03-04, 18:10
  #2660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svamp7
Tog hon inte medalj?
Medalj tog hon för sex år sedan och då var motståndet bättre, tror knappast hon är nöjd med det här resultatet.
Citera
2025-03-04, 18:11
  #2661
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allleee
Medalj tog hon för sex år sedan och då var motståndet bättre, tror knappast hon är nöjd med det här resultatet.

Såg du inte hur glad hon var i intervjuerna efteråt? Bara att bocka och buga om det finns motståndare som är bättre.
Citera
2025-03-04, 18:21
  #2662
Medlem
Oavsett vad hon säger tror jag inte Frida är nöjd med bronset. Undrar om det var snöfallet som gjorde att föret missgynnade henne, att hon åkte för spänt eller att formen inte helt är där.

Lite ledsamt är det.
Citera
2025-03-04, 18:31
  #2663
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Oavsett vad hon säger tror jag inte Frida är nöjd med bronset. Undrar om det var snöfallet som gjorde att föret missgynnade henne, att hon åkte för spänt eller att formen inte helt är där.

Lite ledsamt är det.
Nöjd och nöjd, hon var genuint glad över bronset, det går inte att ta fel på. Fint att hon inte åker hem tomhänt och att hon nu kan slappna av på femmilen.
Citera
2025-03-04, 18:48
  #2664
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Nöjd och nöjd, hon var genuint glad över bronset, det går inte att ta fel på. Fint att hon inte åker hem tomhänt och att hon nu kan slappna av på femmilen.

Tveksam om hon ens står på startlinjen till femmilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in