Citat:
Ursprungligen postat av
Ahmed945
Oavsett vad hon säger tror jag inte Frida är nöjd med bronset. Undrar om det var snöfallet som gjorde att föret missgynnade henne, att hon åkte för spänt eller att formen inte helt är där.
Lite ledsamt är det.
Nöjd och nöjd, hon var genuint glad över bronset, det går inte att ta fel på. Fint att hon inte åker hem tomhänt och att hon nu kan slappna av på femmilen.