Jag är inte en av Fridas största fan eller supportrar men det är så mycket konstiga diskussioner i denna tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rotel
Var bara som en lättsam liten pik att man reser och är på läger när det var just det som var kanske det största problemet (offentligt) att landslaget och Frida inte kom överens samt att de är på samma plats samtidigt (dock en slump).
Man behöver inte ta allt så allvarligt hela tiden. Jag kommer nog försvinna för gott i denna tråd.
Det Frida (och Maja) har sagt var att man ville slippa (för långa) resor till läger (framför allt) utomlands där träningspassen inte är optimerade utifrån vad hon (de) vill ha och att hon (de) fått för dålig återkoppling och uppföljning från landslagstränarna samt att lägrena innebar ett brott med den kontinuitet i träningen som hon (de) haft med sina personliga tränare på hemmaplan. En resa till Torsby (som tar en halv dag för Frida) där hon haft sin personliga tränare på plats och fått bra sparring i träningen från de tyska damerna är ju något helt annat än det som hon (de) varit kritiska mot.
Faktiskt svårt att uppfatta att du kom med en lättsam pik utan jag uppfattade att du kom med kritik som du själv ansåg var seriös och inte ett försök till vara lite rolig (särskilt om man också ser hur du har diskuterat Frida tidigare i den här tråden).