2022-09-24, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
K*m H*lvorsen kan nog stämma bättre, rätt ålder och bor med sin gamla morsa i ett höghus, kan tyda på att han suttit inne och muckat rätt nyligen. Även förekommit i brottsmål.

https://www.facebook.com/k*m.l.halvor*en

*i
*s
Citera
2022-09-24, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
https://www.facebook.com/k*m.l.halvor*en

*i
*s

https://www.facebook.com/profile.php?id=100080738782553
Citera
2022-09-24, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
K*m H*lvorsen kan nog stämma bättre, rätt ålder och bor med sin gamla morsa i en lägenhet, kan tyda på att han suttit inne och muckat rätt nyligen. Även förekommit i brottsmål.

stämmer bra det!
ska se om jag kan hitta lexbase...
Citera
2022-09-24, 09:10
Medlem
Ja, kan man se på någon om de är kriminella hade väl den här varit en lågoddsare.. https://m.facebook.com/profile.php?i...aiDH6VblGMG1vE
Citera
2022-09-24, 09:12
Medlem
*Grov stöld
*skadegörelse
*olovlig körning
*rattfylleri
*ringa narkotikabrott
*grov misshandel
*Kvinnomisshandel
*Misshandel
*Tillgrepp av fortskaffningsmedel
*vapenbrott
*Grovt narkotikabrott

det är vad jag hittar sedan 2016-2022
Citera
2022-09-24, 09:13
Medlem
Kim halvorsen ser ut som en riktigt äcklig fitta. Vilket missfoster.
Citera
2022-09-24, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Kim halvorsen ser ut som en riktigt äcklig fitta. Vilket missfoster.

när han var en liten skit hög var han söt och snäll, men kunde få raseriutbrott redan där och då..
sen gick de utför...
Citera
2022-09-24, 09:46
Medlem
bees avatar
Citat:
när han var en liten skit hög var han söt och snäll, men kunde få raseriutbrott redan där och då..
sen gick de utför...

riktig pundare och psykfall, becknade ett par bilar till hans farsa ibörjan på 00-talet han dog ett par år senare, sen dess har grabben inte gjort ett rätt
Citera
2022-09-24, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
riktig pundare och psykfall, becknade ett par bilar till hans farsa ibörjan på 00-talet han dog ett par år senare, sen dess har grabben inte gjort ett rätt

kan va så, inget jag hört. men vet att han ballade ur snabbt när han var som sagt yngre.. kastade stolar, sitt syskon som var äldre fick utstå endel slag och sparkar och spott. dock är den personen ganska hudhårdad, och lever bra i alla fall.
Citera
2022-09-24, 09:49
Medlem
Vem ger sig på helt försvarslös funktionshindrad person? Som enligt mina vänner var supersnäll och aldrig skulle ställa till med bråk.
De kunde ju varit precis vemsomhelst som blev påhoppad. Man undrar ju vad som hänt. Skulle de råna honom? Tittade han på dem?
Tyvärr är det för många tickande kriminella bomber i dagens samhälle som inte borde få vistas bland vanligt folk.

Mina tankar går till anhöriga!
Citera
2022-09-24, 09:52
Medlem
Citat:
*Grov stöld
*skadegörelse
*olovlig körning
*rattfylleri
*ringa narkotikabrott
*grov misshandel
*Kvinnomisshandel
*Misshandel
*Tillgrepp av fortskaffningsmedel
*vapenbrott
*Grovt narkotikabrott

det är vad jag hittar sedan 2016-2022

Det där verkar vara en jävel som borde fimpats för länge sen...
Vad har han kostat?
Och kvinnomisshandel.. då har man lixom dragit sista lotten.
Senast redigerad av svana 2022-09-24 kl. 09:55.
Citera
2022-09-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassepannband
Vem ger sig på helt försvarslös funktionshindrad person? Som enligt mina vänner var supersnäll och aldrig skulle ställa till med bråk.
De kunde ju varit precis vemsomhelst som blev påhoppad. Man undrar ju vad som hänt. Skulle de råna honom? Tittade han på dem?
Tyvärr är det för många tickande kriminella bomber i dagens samhälle som inte borde få vistas bland vanligt folk.

Mina tankar går till anhöriga!

han gjorde inte ens en fluga illa... tjoade till och skuttade när han gick, en rolig charmör men som alla skrattade åt och gjorde sig elaka mot.. men han var en sådan snäll o härlig glad person! lite som oskarshamns ikon.. <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in