2022-09-20, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Det är ju faktiskt rätt obehagligt att folk brukar fråga sina partners hur många dom legat med innan. Hur ofta får man ett ärligt svar och hur ofta vill man faktiskt veta det?

Man vill inte veta de skapar dålig stämning att tänka på det, alla vet att sin partner troligen har haft fler kukar i sig än den man har själv.
Citera
2022-09-20, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Klart ja skulle lita på henne tills motsatsen bevisas? Behöver en brud va otrogen för att ha legat me 70st? Kanske vart singel och festat massor hela livet fram till 30-35-40? Tycker om att knulla? De har inget me tillit att göra

Jadu, vad ska man säga. Risken är stor att du får ett hårt uppvaknande om du väljer att lita på en sån brud.
Citera
2022-09-20, 01:48
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Man vill inte veta de skapar dålig stämning att tänka på det, alla vet att sin partner troligen har haft fler kukar i sig än den man har själv.

Haha...
Jag tänker att man ändå har en liten aning om hur historiken ser ut hos den man blir ihop med. Vartefter man lär känna varann så får man väl ändå en någorlunda känsla. Det räcker väl.
Citera
2022-09-20, 01:49
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det var en tjej som fick för sig att bryta isen mitt från ingenstans genom att säga att hon legat med 20 snubbar.

Kan nog vara den konstigaste konversationen jag haft. Vad var syftet med att berätta det? Skadad människa.

Haha! Var det på en dejt?
Citera
2022-09-20, 01:58
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Haha! Var det på en dejt?
Typ. Jag visste verkligen inte vad jag skulle svara på det. Behöll tystnaden och då sade hon att det berodde på att hon mådde dåligt. Helt jävla off i huvudet. Än idag undrar jag varför hon sade det.
Citera
2022-09-20, 01:59
Medlem
Kan bruden knulla så är det ju inte "soul-m8" material. Då vill man bara sätta på henne riktigt jävla hårt, sen spotta henne i ansiktet när man e klar, ta hennes mobil, ta bort sitt nummer och säga, ha så kul med katten...

Neee, ska man köpa en bil så vill man ju inte ha en rostig skit-hög som har repor på motorn. Det borde alla fatta.

En nationalistisk kraftigt bland 25 åring som gått kanske 10 mil/kukar. Hon får inte ha för bra självförtroende heller för då får hon bara abstinens om hon inte får skälla ut en hela tiden...

Så den nationalistikt kraftigt blonda 25 åringen som gått max 10 mil/kukar ska vara lite blyg så att man kan få visa henne lite saker och bli uppskattad o inte utskälld för det.

Får jag inte en sån "SOUUULL MAAIIIITHHAAA" så skiter jag i det, jag har varit på botten halva livet så lite diciplin har man ju.
Citera
2022-09-20, 02:01
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Typ. Jag visste verkligen inte vad jag skulle svara på det. Behöll tystnaden och då sade hon att det berodde på att hon mådde dåligt. Helt jävla off i huvudet. Än idag undrar jag varför hon sade det.

Att hon legat med 20 st för att hon mådde dåligt?
Citera
2022-09-20, 02:01
Medlem
Beror ju på..har det varit menapatrask backar jag direkt.
Citera
2022-09-20, 02:03
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Att hon legat med 20 st för att hon mådde dåligt?
Japp. Samtalsämnet var långt ifrån sex. Att flika in med det är liksom… jävligt konstigt.
Citera
2022-09-20, 02:05
Medlem
Citat:
Vem bryr sig? Vad hon har gjort innan hon träffade dig hon hade ett liv innan om hon har killar 10-20-30 snubbar och? Spelar ingen roll? Älskar du henne så älskar du henne oavsett vad hon gjort innan?
Du själv ska få knullat me hur många som helst? Inga gränser för dig vad som är acceptabelt?

Sluta gagga nu. Det är klart som fan vad personen gjort innan är av betydelse.

Inte?

Ok, hon har mördat djur, sin farsa och haft sex med 9 åriga pojkar, spelar ingen roll eller hur, inget av hennes historia spelar ju roll, var det inte så?

Fast jo, det gör den. Du skulle heller inte gilla om hon varit en hora eller knullat 5000 innan dig.

Så uppenbart är att vi ALLA har en gräns, ALLA. Men skillnaden är att vissa av oss har högre standards än andra.

Punkt.
Citera
2022-09-20, 02:10
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Japp. Samtalsämnet var långt ifrån sex. Att flika in med det är liksom… jävligt konstigt.

Det måste ju ha varit nåt fiskande efter bekräftelse. Eller så hade hon bara legated en, och gick igång på att låtsas uppnått vad hon trodde va en lösaktig siffra
Citera
2022-09-20, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Sluta gagga nu. Det är klart som fan vad personen gjort innan är av betydelse.

Inte?

Ok, hon har mördat djur, sin farsa och haft sex med 9 åriga pojkar, spelar ingen roll eller hur, inget av hennes historia spelar ju roll, var det inte så?

Fast jo, det gör den. Du skulle heller inte gilla om hon varit en hora eller knullat 5000 innan dig.

Så uppenbart är att vi ALLA har en gräns, ALLA. Men skillnaden är att vissa av oss har högre standards än andra.

Punkt.

Fast en jävla skillnad på att va pedofil och dödat djur och knullat 5000st?
Du kan ju försöka att tänka lite realistiskt isl? Skulle du dumpa din brud du vart gift me i 10år och har de skit bra tillsamman om de kom fram att hon Knullat 50st innan dig?Isf är du ju efterbliven?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in