2022-09-20, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Sluta rationalisera, ingen tycker om en före detta slampa. Oavsett om det är en man eller kvinna.

Gränsen går enligt mig vid 10 stycken. Sedan är väl många Svenska damer ganska lättfotade av sig.
Risken med lättfotade damer är att vanan eller ovanan om man så vill..aldrig går ur. En gång fjortis ..alltid fjortis . I fjortisvärlden dumpar man varann när det blir problem..i vuxenvärlden kan man då tycka att man löser problem. Men det visar sig ju att så inte alltid är fallet..Det dumpas rätt friskt bland äldre och där blir barnen den lidande parten. Mognad är inget begrepp bland människor idag.
Citera
2022-09-20, 01:20
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Nu var det ju dock du som skenade med:

Jag tror att en majoritet av trådens läsare är överens om att du är den pinsamma här.

Dina trådar ger klart sken för att du har knullat runt utav bara helvete,

Du är 30 och beteer dig som om du skulle vara 14 år gammal, du klarar inte av att hålla dig till en enda partner då du förstört ditt oxytocin (hormonet som "binder" oss till en partner) genom konstant runt knullande.

Det finns liksom en anledning till att samhällen rent historiskt sett skambelagt sådant beteende, för det leder till en ren katastrof rent relationsmessigt.

Fortsätt du vara en promiskuös förlorare, men försök inte predika det för andra för det leder till ren katastrof på samhällsmässigt nivå.

Det där är inte personangrepp är du trög eller?

Det frågas efter åsikter i TS, inte efter bevis och statiskt. Så jag har väl rätt att ge min åsikt lika mycket som du.
Citera
2022-09-20, 01:23
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magisterperra
Sluta förpesta tråden din promiskuösa bögjävel. Sprid din gonorré någon annanstans.

Är det bara dom som har samma svar som du på frågan som får svara så kan du ju skriva det i TS. Du frågade efter motiverade åsikter och det gav jag dig från första början.
Citera
2022-09-20, 01:28
Medlem
Vem bryr sig? Vad hon har gjort innan hon träffade dig hon hade ett liv innan om hon har killar 10-20-30 snubbar och? Spelar ingen roll? Älskar du henne så älskar du henne oavsett vad hon gjort innan?
Du själv ska få knullat me hur många som helst? Inga gränser för dig vad som är acceptabelt?
Citera
2022-09-20, 01:30
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglifesweden
Vem bryr sig? Vad hon har gjort innan hon träffade dig hon hade ett liv innan om hon har killar 10-20-30 snubbar och? Spelar ingen roll? Älskar du henne så älskar du henne oavsett vad hon gjort innan?
Du själv ska få knullat me hur många som helst? Inga gränser för dig vad som är acceptabelt?
Vill du tänka på att 30 män har sprutat sin sarre i din kvinna? Det bästa är bara om hon håller sånt för sig själv.
Citera
2022-09-20, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Är det bara dom som har samma svar som du på frågan som får svara så kan du ju skriva det i TS. Du frågade efter motiverade åsikter och det gav jag dig från första början.

Nej, men håll diskussionen på en seriös nivå utan hån, ironi osv.
Citera
2022-09-20, 01:34
Medlem
Citat:

Ärligt talat, skulle du lita på en tjej som legat med 70 killar? Som kille skulle jag liksom inte förvänta mig att en tjej litar på mig om jag hade legat med 70 tjejer heller.
Citera
2022-09-20, 01:35
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:
Nej, men håll diskussionen på en seriös nivå utan hån, ironi osv.

Och där tycker du att jag var den ledande eller? Se vad ni två själva skriver till mig. Jag var inte ett dugg ironisk eller oseriös i mitt första svar. Och det var inte jag som började håna nån för dens personliga problem.
Senast redigerad av Fyrahundratolv 2022-09-20 kl. 01:37.
Citera
2022-09-20, 01:38
Medlem
Fyrahundratolvs avatar
Citat:

Det är ju faktiskt rätt obehagligt att folk brukar fråga sina partners hur många dom legat med innan. Hur ofta får man ett ärligt svar och hur ofta vill man faktiskt veta det?
Citera
2022-09-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Vill du tänka på att 30 män har sprutat sin sarre i din kvinna? Det bästa är bara om hon håller sånt för sig själv.

Hoppas hon tvättar sig, Ye man behöver inte prata om vilka man legat med..
Citera
2022-09-20, 01:42
Medlem
Citat:
Ärligt talat, skulle du lita på en tjej som legat med 70 killar? Som kille skulle jag liksom inte förvänta mig att en tjej litar på mig om jag hade legat med 70 tjejer heller.

Klart ja skulle lita på henne tills motsatsen bevisas? Behöver en brud va otrogen för att ha legat me 70st? Kanske vart singel och festat massor hela livet fram till 30-35-40? Tycker om att knulla? De har inget me tillit att göra
Citera
2022-09-20, 01:42
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrahundratolv
Det är ju faktiskt rätt obehagligt att folk brukar fråga sina partners hur många dom legat med innan. Hur ofta får man ett ärligt svar och hur ofta vill man faktiskt veta det?
Det var en tjej som fick för sig att bryta isen mitt från ingenstans genom att säga att hon legat med 20 snubbar.

Kan nog vara den konstigaste konversationen jag haft. Vad var syftet med att berätta det? Skadad människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in