2006-03-14, 16:27
  #85
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Ja är man en player som du som samlar på troféer då finns det väl inga begränsningar men för en buddistisk människa som mig själv så är sex någonting heligt som ej bör missbrukas...

Är varken player eller någon som skryter om hur många jag varit med. Svarar om någon frågar men verkligen inget jag går runt och pratar om. Tycker inte sex är något specielt längre. Att ha sex när man är kär kan självklart vra helt underbar och en helt annan känsla. Men annars tycker jag det är fullt upp till var och en.

Sen det jag skrev tidigare var inte att jag skulle kunna gå och ligga med 300 tjejer egentligen. Menade mest med det jag skrev att man inte kan kalla någon " Slampa / player " whatever, beroende på hur många dom varit med !

Sen att jag är player? Varför börja med personangrepp för att vi inte har samma åsikter ? =/... Är det något i eran tro som talar att man är billig fasst med andra ord om man har sex utan giftemål typ eller?

Du känner inte mig. Jag känner inte dig så varför inte hålla inne sådana spekulationer du inte har någon aning om. Antar att du fick den upfattningen någonstanns i det jag skrev tidigare. Isf kan du väll vara så snäll och berätta vilket ?

Förlåt kan ha blivit missförstånd är verkligen ingen player på något sätt.

//Pk


Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Så det är OK om hon haft över 50 killar, varit i gangbangs med negrer, white-trash och annat folk, sugit av 100+, kört DP, A2M, cream pie och annat "smått o gott"

Och du kan bli förälskad i henne?

Du går runt i stan med henne o eran nyfödda unge o sliskigt folk pekar på er o hånler. Du hade inte haft något emot det?


Det man inte vet lider man inte av .. Hehe nej då var ironisk. Men klart man inte vill veta hur många ens partner varit med innan. Men tycker fortfarande inte man gjrot något fel om man varit med många
Citera
2006-03-14, 16:57
  #86
Medlem
skumrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Ja undrar lite här också om ni killar som dömer ut tjejer somhar haft många sexpartner även tycker att killar som har haft detsamma är slapiga och äckliga?

Ja det tycker jag. Jag är helt jämställd i min diskriminering.
Citat:
Sen undrar jag också om ni skulle förkasta en tjej som ni har känslor för om ni fick reda på att hon i er värld har haft för många?

Det skulle störa mig, ja. Om jag skulle förkasta henne beror väldigt mycket på.
Jag är ingen moralist, jag tycker det är alldeles utmärkt med engångsligg. Men är man 23 pannor och har dragit över mer än femtio killar så är det någonting som inte står rätt till. Det är billigt.
Citera
2006-03-14, 16:57
  #87
Medlem
skumrasks avatar
Dubblett
Citera
2006-03-14, 17:32
  #88
Medlem
Razumikhins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Ser man bra ut och råkar ha en bra, hälsosam, inställning till sex ser jag inget konstigt i att någon haft många partners. Personligen föredrar jag ex-sambosnubbar, vilka tenderar att ha blivit inridna till tillfredställande nivå.

Annars kör jag på personlighet. Och/eller kukstorlek.

Så du har inget emot promiskuösitet men föredrar själv killar som inte har levt så? I praktiken en uppfattning du delar med många andra.

En av anledningarna, det finns flera, till att jag föredrar tvåsamhet är sexet. Bra sex är en djup, känslomässig upplevelse som tar sig högst fysiska former. Det handlar om en koppling mellan mig och kvinnan som nog brukar uppfattas som en del av kärleken. Det kräver en stor tilltro. De kvinnor jag har träffat för att ha sex med direkt har aldrig vågat vara så öppna. Eller också har de inte förstått vad bra sex är. Jag tror på båda. Att ha sex med en full främling som skrattar och drömmer om att killen skall ge henne oralsex, eller liknande, är för mig nästan helt värdelöst. Det är inte ens sex, det är onani, omärkbart bättre än att gå in på dass och runka. För henne är tanken på att få orgasm, eller åtminstone vara väldigt nära, bara av en hand på sitt bröst helt omöjlig och möjligtvis något man läser om i naiv och ljusskygg 1800-talslitteratur. Och med stor sannolikhet handlar det om dumhet, inget annat. Kanske finns det kvinnor som är så tuffa så att de vågar hänge sig direkt. Och kanske finns det män som också är ute efter den kontakten med en ny tjej varje vecka. Om de hela tiden hittar varandra kan i så fall den enda fördelen med tvåsamhet, ur ett sexperspektiv, vara mängden sex.

Tillägg: Jag frammålar kvinnor som passiva, vilket kanske inte alltid är fallet för alla. Man kanske kan ha bra sex med annan balans. Det föll sig naturligt att skriva så här eftersom det är baserat på mina erfarenheter. Jag har alltid varit den, tja, initiativtagande.
Citera
2006-03-14, 17:44
  #89
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Ja undrar lite här också om ni killar som dömer ut tjejer somhar haft många sexpartner även tycker att killar som har haft detsamma är slapiga och äckliga?

Alla killar är äckliga. Det är inte själva betendet jag finner obehagligt. Det är som med allmänna toaletter, även om dom är rengjorda så är dom fortfarande äckliga.
Citera
2006-03-14, 18:01
  #90
Medlem
Nedomanskys avatar
Piffi:
Att du knullat dig i genom FYRA fotbollslag + coacher är kanske inget du skall tala om för en blivande partner. Du är att betrakta som en slampa. Tycker att sex det har man med en speciell person, någon man har djupare känslor för. Hur länge har du varit sexuellt aktiv? I hur många år har du varit upptagen av ett förhållande? Inte för jag tror att det spelar någon roll i ditt fall, vetskapen om detta skulle förmodligen ställa dig i ändå sämre dager. Och ja, killar ska inte heller knulla runt.
Citera
2006-03-14, 18:09
  #91
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Piffi:
Att du knullat dig i genom FYRA fotbollslag + coacher är kanske inget du skall tala om för en blivande partner. Du är att betrakta som en slampa. Tycker att sex det har man med en speciell person, någon man har djupare känslor för. Hur länge har du varit sexuellt aktiv? I hur många år har du varit upptagen av ett förhållande? Inte för jag tror att det spelar någon roll i ditt fall, vetskapen om detta skulle förmodligen ställa dig i ändå sämre dager. Och ja, killar ska inte heller knulla runt.


Vem bestämmer det, du?
Citera
2006-03-14, 18:28
  #92
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Vem bestämmer det, du?
Nedomansky bestämmer antagligen alldeles själv vad han tycker. Vad trodde du?
Citera
2006-03-14, 18:57
  #93
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Inte undra på att det skapas feminister som den på din avatar med din ålderdomliga inställning

Så du menar att tjejer revolterar genom att bli lesbiska feminister
pga det faktum att det finns män liksom jag som tycker att.
>25 Slampa
>50 Slinka

Citera
2006-03-14, 19:12
  #94
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatPtang
Vad har acceptans av promiskuositet med mognadsgrad att göra?

En hel del ärligt talat, om man inte är väldigt troende och själv följer kravet om att vara oskuld på bröllopsnatten.

Du har väl inte något att göra med hur din partner levt sitt liv fram tills du träffar vederbörande, lika lite som partnern har att göra med ditt liv innan ni träffades?

Det brukar krävas mognad hos vissa för att inse det...
Citera
2006-03-14, 19:14
  #95
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Så du menar att tjejer revolterar genom att bli lesbiska feminister
pga det faktum att det finns män liksom jag som tycker att.
>25 Slampa
>50 Slinka


Ja du visar ju tydligt att det finns anledning för dem att revoltera mot gällande förtryck och fördomar
Citera
2006-03-14, 19:25
  #96
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
En hel del ärligt talat, om man inte är väldigt troende och själv följer kravet om att vara oskuld på bröllopsnatten.

Du har väl inte något att göra med hur din partner levt sitt liv fram tills du träffar vederbörande, lika lite som partnern har att göra med ditt liv innan ni träffades?

Det brukar krävas mognad hos vissa för att inse det...
Jävla snömos. Är du så jävla fokuserad på att vara PK att du tar dig åsikter du inte kan motivera? Vi vet att du PÅSTÅR detta, men du kan inte komma med ett enda argument som ger stöd för det. Vi vet också att du vill framstå som den erfarna, kloka killen som är trygg i sin läderväst, men här framstår du mest som ett menlöst mäha, med den mest omotiverade självgodheten i FB:s historia, nigga.

Är det så med er PK-drägg att ni aldrig kan motivera sina åsikter för att ni inte är vana att få dem ifrågasatta? Eller tar ni er politiskt korrekta åsikter för att ni vet att ni aldrig brukar klara av att motivera er? Vad kom först, hönan eller drägget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in