Citat:
Ursprungligen postat av Mauser
Ja är man en player som du som samlar på troféer då finns det väl inga begränsningar men för en buddistisk människa som mig själv så är sex någonting heligt som ej bör missbrukas...
Är varken player eller någon som skryter om hur många jag varit med. Svarar om någon frågar men verkligen inget jag går runt och pratar om. Tycker inte sex är något specielt längre. Att ha sex när man är kär kan självklart vra helt underbar och en helt annan känsla. Men annars tycker jag det är fullt upp till var och en.
Sen det jag skrev tidigare var inte att jag skulle kunna gå och ligga med 300 tjejer egentligen. Menade mest med det jag skrev att man inte kan kalla någon " Slampa / player " whatever, beroende på hur många dom varit med !
Sen att jag är player? Varför börja med personangrepp för att vi inte har samma åsikter ? =/... Är det något i eran tro som talar att man är billig fasst med andra ord om man har sex utan giftemål typ eller?
Du känner inte mig. Jag känner inte dig så varför inte hålla inne sådana spekulationer du inte har någon aning om. Antar att du fick den upfattningen någonstanns i det jag skrev tidigare. Isf kan du väll vara så snäll och berätta vilket ?
Förlåt kan ha blivit missförstånd är verkligen ingen player på något sätt.
//Pk
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Så det är OK om hon haft över 50 killar, varit i gangbangs med negrer, white-trash och annat folk, sugit av 100+, kört DP, A2M, cream pie och annat "smått o gott"
Och du kan bli förälskad i henne?
Du går runt i stan med henne o eran nyfödda unge o sliskigt folk pekar på er o hånler. Du hade inte haft något emot det?
Och du kan bli förälskad i henne?
Du går runt i stan med henne o eran nyfödda unge o sliskigt folk pekar på er o hånler. Du hade inte haft något emot det?
Det man inte vet lider man inte av
.. Hehe nej då var ironisk. Men klart man inte vill veta hur många ens partner varit med innan. Men tycker fortfarande inte man gjrot något fel om man varit med många