2008-11-10, 22:31
Medlem
Varför ens fråga om antal?

Hellre en tjej som legat med 50 pers som hon själv raggat på och varit attraherad av, än nån som varit med 5, varit otrogen, knullat för nån form av bekräftelse eller för någon annan anledning än att man är tänd på personen.

Ska man fråga ut personen om anledning till varje ligg också?
Citera
2008-11-10, 22:33
Medlem
Många partners tyder på att man inte kommer att nöja sig i den befintliga förhållandet heller.
Citera
2008-11-10, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Driva
Det är dock inte alltid man känner sig speciellt kanon. Jag minns vissa tillfällen då jag blivit "raggad på" utav killar på krogen (inte samma kväll såklart), de var söta, trevliga och ville sååå gärna ha sängsällskap efter krogrundan.
Eftersom jag inte dricker speciellt mycket eller ofta så blir jag heller inte full och kände därför av ett extremt dåligt samvete när jag vänligt men bestämt talade om för dessa herrar att de absolut inte kunde följa med mig hem - jag förstår inte ONS's, jag KAN inte. En av dem såg så ledsen ut att jag trodde att han skulle börja gråta.

Sedan dess springer jag min väg så fort någon försöker ragga på mig på krogen.

Haah dessa desperata killar som gör allt för att doppa på krogen. Där har du en av anledningarna till varför jag aldrig går ut. Dvs alla dessa uttalade roller och tillgjorda killar och tjejer. Nej fy fan räcker gott och väl med nått glas på puben med nära och kära.
Sen finns det desperata och påflugna tjejer som man blivit utsatta för men som tur var är det mest ni tjejer som blir utsatta för jobbiga killar.

Du är en sund tjej, jag diggar dig.
Citera
2008-11-10, 22:50
Medlem
Jag är 24 år och har haft 87 st sexpartners, jag personligen tycker att det är alldeles för mycket men många killar jag dejtat som vetat om detta har inte brytt sig ett dugg.
Men sen har jag lite känslomässiga issues när det kommer till sex också. Gillar det nog inte egentligen alls.
Citera
2008-11-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielle
Jag är 24 år och har haft 87 st sexpartners, jag personligen tycker att det är alldeles för mycket men många killar jag dejtat som vetat om detta har inte brytt sig ett dugg.
Men sen har jag lite känslomässiga issues när det kommer till sex också. Gillar det nog inte egentligen alls.

Åh, helvete! Hur har du hunnit med 87 st? Får man fråga när du förlorade din oskuld?
Citera
2008-11-10, 23:41
Medlem
Drivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielle

Oj, det var rätt många du. Jag är också 24 år och jag har hunnit med...*pinsamt*....fyra stycken. På grund av långa förhållanden och inget sex under singelperioderna kan kanske tilläggas som förklaring på det. Därmed inte sagt att jag nödvändigtvis haft mindre sex än dig, bara färre partners.
Citera
2008-11-11, 00:35
Medlem
Citat:
Oj, det var rätt många du. Jag är också 24 år och jag har hunnit med...*pinsamt*....fyra stycken. På grund av långa förhållanden och inget sex under singelperioderna kan kanske tilläggas som förklaring på det. Därmed inte sagt att jag nödvändigtvis haft mindre sex än dig, bara färre partners.

men va fan, det är bara 83 to go, du har säkert många månader kvar till 25. hon kan va född sent på året - don't stop believin'
Citera
2008-11-11, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blazeone
Varför ens fråga om antal?

Hellre en tjej som legat med 50 pers som hon själv raggat på och varit attraherad av, än nån som varit med 5, varit otrogen, knullat för nån form av bekräftelse eller för någon annan anledning än att man är tänd på personen.

Ska man fråga ut personen om anledning till varje ligg också?

Det är ju precis det som är grejen. Det är fullkomligt irrelevant hur många hon legat med, det är naturen i förhållandena som räknas.
Citera
2008-11-11, 00:42
Medlem
Drivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaySolo
men va fan, det är bara 83 to go, du har säkert många månader kvar till 25. hon kan va född sent på året - don't stop believin'

Haha! Jag får helt enkelt starta en tråd här på FB där jag söker efter män som INTE är uthålliga i sänghalmen - så att jag ska hinna med alla de där 83 stycken. Puh, ett jäkla jobb alltså, jag tror jag passar.
Citera
2008-11-11, 00:45
Medlem
Citat:
Haha! Jag får helt enkelt starta en tråd här på FB där jag söker efter män som INTE är uthålliga i sänghalmen - så att jag ska hinna med alla de där 83 stycken. Puh, ett jäkla jobb alltså, jag tror jag passar.

I'm your man. med lite olika peruker och brytningar kan jag nog göra 80 av dem du ligger back.
Citera
2008-11-11, 01:14
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piffi
Är en tjej som funderar över det här med antal sexpartners. Ponera att du som kille träffar en tjej, ni börjar dejta och sen av okänd anledning börjar ni diskutera antal sexpartners ni haft. Skulle du tappa intresset/börja fundera över att fortsätta om hon hade varit med fler än dig? Hur många sexpartners är ok? Ser killar det som positivt om tjejen varit med många för då är hon antagligen erfaren eller har det motsatt effekt, blir tjejen tagen för en slampa?

Jag är 23 å har varit med ca 50 st, de killkompisar jag diskuterat det här med säger att jag inte borde vara ärlig om en eventuell framtida pojkvän skulle fråga mig, de säger att 15-20 är en mer godtagbar siffra. Är nyfiken på att höra fler killars kommentarer angående den här frågan...
Beror på vad du vill ha senare i livet? Fortsätta knulla runt i all evighet eller skapa en stabil familj, man inte kan ha båda med den livsstilen. Läste någon artikel att skillsmässorna bland unga fördubblats, kanske något samband?
Tror inte det är särskillt hälsosamt att skapa ett förhållande eller familj med den bakgrunden heller. Nämn ett äktenskap som blivit lyckat(långvarigt) där kvinnan knullat runt i yngre dagar? Ta inte illa upp men så ser det ut.
Citera
2008-11-11, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Beror på vad du vill ha senare i livet? Fortsätta knulla runt i all evighet eller skapa en stabil familj, man inte kan ha båda med den livsstilen. Läste någon artikel att skillsmässorna bland unga fördubblats, kanske något samband?
Tror inte det är särskillt hälsosamt att skapa ett förhållande eller familj med den bakgrunden heller. Nämn ett äktenskap som blivit lyckat(långvarigt) där kvinnan knullat runt i yngre dagar? Ta inte illa upp men så ser det ut.

Kan inte nämna ett, men kan säga att jag som kille inte har något överhuvudtaget emot att en partner har varit med många. Det är helt och hållet trivialt.

Har man dessutom knullat mycket när man är ung så tror jag man kan vara färdig med det sedan och ha lättare att vara stabil. Jag vet att det finns mänskor som varit väldigt lite sexuellt aktiva som unga, som sedan fått helknäpp när de väl kommit igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in