Citat:
Ursprungligen postat av
Kirev
jo men det ar lite intressant att ”rundjordare” som lutar sig till de etablerade(om an i viss man enbart teoretiska)fysiska lagar blir upprorda och kraver bevis, jag tycker det lite visar pa en osakerhet, och att dar gommer sig ett litet stank av tvivel till den gangse modellen....
Upprörd? Osäkerhet?
Då misstolkar du nog lite eller önsketänker. (och har uppenbarligen inte läst övriga av mina inlägg) Det är väl ganska normalt om man ser någon påstå något helt befängt att man frågar efter vilket underlag de grundar sina påståenden på.
Du har inte diskuterat med plattjordare något mycket märker jag, det har jag gjort ganska mycket under flera år, och det är ganska effektivt sätt att få tyst på dem att ställa den här typen av frågor. Det är också ett sätt att ev få dem att tänka efter lite, funkar dock sällan
Jag ställde inte frågan för att jag på något sätt tror att det finns några nya rön, utan för att ställa dig mot väggen.
Misstänker att kanske är en plattjordare ändå som kör någon ny vinkling eller nått, såg nu att du är månlandningsskeptiker också...