Citat:
Ursprungligen postat av
KillenArCP
Björn Söder som talman. En apa gör nog jobbet bättre.
Tror du SD går med på att L sitter i regeringen?
Bör vara lättare att kontrollera de delar av L som inte vill samarbeta med Sd överhuvudtaget om de blir inkluderande i regeringen.
Dessutom får man någon att skylla på vid nästa val om varför man inte fått igenom sin politik mm.