2022-09-01, 09:01
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
AfS kommer inte att kompromissa om sina hjärtefrågor.
Återvandring
Swexit
Dränera träsket
Nej till NATO

Dvs;
De kommer ej att kompromissa om nationalismen, precis som att tex M inte kompromissar om globalismen och demonteringen av Sverige som nationalstat. Det är här SD har vikit sig.

Utan AfS finns ingen som pressar SD underifrån. Du kan nästan veta SDs nästa förslag genom att följa AfS.

När AfS väl kommer in i RD kommer vi att ha två partier i riksdagen som driver nationalism, detta eftersom att SD är väldigt medvetna om att deras egna kärnväljare intresserat sneglar på AfS och inte heller är speciellt lättmanipulerade.

Nato-tåget har redan gått, alla partier vill vara med i Nato. V är väl ett undantag då dom i alla fall vill ha en folkomröstning. Sverige har förövrigt varit anslutet till Nato sedan ww2 avslutades. Dock ej som medlem.

När det gäller EU-frågan så vill SD att EU skall vara en handelsunion och inte utvecklas till en federal stat.
SD är emot utvecklingen inom EU, men partiet driver inte frågan. Glöm det det här med swexit. Sverige är inte England som tillhör Commonwelth.

Jag tillhör SD-s kärnväljare och jag har aldrig sneglat på AfS.
Citera
2022-09-01, 09:13
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Nato-tåget har redan gått, alla partier vill vara med i Nato. V är väl ett undantag då dom i alla fall vill ha en folkomröstning. Sverige har förövrigt varit anslutet till Nato sedan ww2 avslutades. Dock ej som medlem.

När det gäller EU-frågan så vill SD att EU skall vara en handelsunion och inte utvecklas till en federal stat.
SD är emot utvecklingen inom EU, men partiet driver inte frågan. Glöm det det här med swexit. Sverige är inte England som tillhör Commonwelth.

Jag tillhör SD-s kärnväljare och jag har aldrig sneglat på AfS.
Ni har gett upp. Vi vet.

Det finns mätningar på hur väljare tänker om AfS.
Citera
2022-09-01, 18:07
Avslutad
Misstänkt valsabotage i Region Skåne
Håll utkik. Dokumentera. Rapportera.
Citera
2022-09-01, 23:07
Medlem
Lumbagos avatar
Ingrid & Maria: Nyhetsveckan Special #39 med Jeff Ahl, "AFS – Familj och framtid"

Citat:
Jeff Ahl som sitter i partistyrelsen, är tredje namn på riksdagslistan och en av dem som nyligen utformat partiets sprillans nya familjepolitik. Jeff berättar om de Ungerninspirerade förslagen vars syfte är att stärka den svenska kärnfamiljen och förklarar dessutom varför återvandring är partiets viktigaste fråga.

https://youtu.be/3Ov4alcDKbw
Citera
2022-09-02, 20:49
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Känns som en röst på afs är bortkastad röst, känns ju som de högst kommer få 0.5%
Citera
2022-09-02, 21:00
Medlem
Grodfrityrs avatar
Ett nytt avsnitt av Samtal om samhället med Lennart Matikainen.

Samtal med ex-polisen Rune Engström om krisen inom polis och samhälle!
https://www.youtube.com/watch?v=7xjzzPUrg0I
Citera
2022-09-03, 00:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Känns som en röst på afs är bortkastad röst, känns ju som de högst kommer få 0.5%

De får 1,1% i Sentio. Mer bortkastat att lägga sin röst på SD och få liberal moderatpolitik.
Citera
2022-09-03, 07:32
Medlem
Psykonaut-s avatar
Ring Expressen, det finns endast svenskar på valsedlarna att rösta på.

https://alternativforsverige.se/kandidaturer/
Citera
2022-09-03, 07:50
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Blir en orosanmälan på Kasselstrand. Hans barn ska fanken inte växa upp med rasism och nazism! Barnen förtjänar bättre. Mötena blir värre och värre! Fy fan, vilket hat!

Vad tycker du om S som öppet samarbetar med nazister?
Citera
2022-09-03, 08:48
Medlem
Psykonaut-s avatar
Jag sympatiserade lite med AfS förra valet.

Det som hänt nu efter är att AfS blivit ett näste för kärringar med elallergi samt gubbar som är rädda för chemtrails.
Ett nytt Sverige- vänligt parti behövs.
AfS blev en latrintunna för allt skit som inte går att ta seriöst av andra.
Citera
2022-09-03, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Jag sympatiserade lite med AfS förra valet.

Det som hänt nu efter är att AfS blivit ett näste för kärringar med elallergi samt gubbar som är rädda för chemtrails.
Ett nytt Sverige- vänligt parti behövs.
AfS blev en latrintunna för allt skit som inte går att ta seriöst av andra.

Som denna stjärna:
(FB) Kvinna 42 år, AfS-anhängare hotar valarbetare i Rosengård, Malmö
Citera
2022-09-03, 09:02
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Som denna stjärna:
(FB) Kvinna 42 år, AfS-anhängare hotar valarbetare i Rosengård, Malmö
Eehh, jo det var värre än jag trodde.

Jag tänker så här.
Om jag ska rösta på en representant som jag vill ska representera mig i kommun, landsting samt riksdag, - så ska denna person vara av ett virke starkare än mig själv, då jag knappast röstar på någon som är mindre intelligent än mig själv eller värre problematik.

Jag väljer de lokala förmågorna som jag anser vara mer kompetenta än mig själv att ta de beslut som jag vill ska röstas genom i riksdagen, utifrån min bostadsort, etnicitet, yrkesgrupp, ålder samt allt som man inte kan begära fast man ville...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in