Citat:
Ursprungligen postat av
HeavensDevils
Ja, du och några andra här har valt att helt köpt Ebbas historia från början till slut. Ett märkligt förhållningssätt enligt mig.
Jag har inte köpt hennes historia från början till slut, utan gått på fakta från början till slut.
Det började med Brännströms första artikel, där många frågetecken väcktes.
Vad som först slog mig var om handpenningen på 390.000:- i kontraktet som visades.
Men vad hände med den då han har ju fått 390.000:-, men inget om detta nämns i artikeln?
Letade mig fram till Flashback för att få bättre info och läste samtidigt allt i media.
Visste redan vilken sanningsslirare Brännström var och att han åkt ut i kylan tidigare.
Sen började ombudet Binninge citeras, då visste man att här ligger en gravad hund.
Ja, Binninge var redan känd för mig och även vad han dömts för, KDS, RO och Assangefallet.
Sen började fakta och alla inlagor trilla in, samtidigt misstämde medias uppgifter med inlagorna?
Du verkar gå på ursprungligt spår, som Brännström och Binninge åkte för 2år sedan
Det går inte hänvisa till artiklar och ombud1s citat, som med fakta beslagits varande lögn.
Du kan heller inte hänvisa till att din diagnos står i ett läkarintyg som ingen fått läsa?
Utom ÖFN och domstol som kom fram till att: Esbjörn Bolin förstår vad saken gäller.
Lämna nu din enkelspåriga föråldrade tillvaro och läs in dig på all den fakta som finns istället.
Spelar ingen roll om du blivit dement, blivit överkörd eller är död, för det var du inte för 2år sen.